abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55308326
Juliette gefeliciteerd! Geniet van de dag Poemojn!
Hetzelfde voor Jenna en Stiekumerd.

Memmel, inderdaad vreemd. Ik had een paar dagen geleden nog gevoeld en toen voelde ik nog niks.
pi_55308396
Gefeliciteerd met jullie eerste verjaardag juliette en jenna!
Tot ziens in het volgende topic Poemojn!!!

Stiemie, zijn jullie al aan de rijstebloem? Chris krijgt hier na het avondeten standaard pap van 35 ml FV en rijstebloem. En dan lekker lepelen.. Gewoon om wat te oefenen met die lepel. Voor echte voeding wachten we tot het CB gesprek op 9 jan. De dag erna wordt Chris 5 maanden, dus misschien dan eens iets proberen..
Chris heeft weer een nieuwe klank ontdekt die de hele dag door geoefend wordt: Ah-pffft met de Ah een diepe ademhaling, en de pffft de lippen opelkaar, met zijn speekselovervloed geeft dat een nat zootje.

Nog even een vraagje: schudden jullie kindje soms zo met hun hoofdjes als ze wakker gemaakt worden voor een flesje/midden in de nacht tijdens (wat lijkt) een droom?
Als hij zo door blijft schudden, schud hij zichzelf nog eens een shaken-baby-syndroom
Als we hem wakker maken, dan houden we zijn hoofdje wel wat vast, maar vannacht kwam ik even langs zijn kamer, en liep hij flink te schudden in zijn slaap..

[ Bericht 27% gewijzigd door Deepfreeze op 16-12-2007 10:19:08 ]
pi_55309951
Gefeliciteerd kindjes die 1 jaar worden! Pff wat gaat dat hard zeg. Ik lurkte voordat ik zwanger was al een tijdje mee in Oud en weet gewoon nog dat jullie zwanger waren en nu worden jullie kindjes alweer 1 jaar!

Oh Damian 2 tandjes erbij en nog wel achteraf als een verrassing!

Deepfreeze we gebruiken hier nog geen rijstebloem. Eten van een lepeltje is bij Linde niet echt een probleem. Vanaf haar geboorte hebben we de vitaminen vanaf een lepeltje gegeven en ook de cinababy en dat ging prima. Linde is donderdag 20 december 5 maanden en we hebben we week van kerst en de week van nieuwjaar vij. Misschien dat we dan eens een worteltje gaan proberebn. Ze is dan bijna 5,5 maand en dat scheelt nog maar 2 weekjes tot 6 maanden, lijkt me dat het dan wel kan.

Linde heeft trouwens nog steeds diarree/ hele dunne poep. Nu al langer dan een week... Volgens de dokter geen probleem zolang ze maar genoeg blijft drinken, maar ik kan inmiddels echt geen poepluier meer zien... Hoop zowel voor haar als voor ons dat er snel een einde komt aan de diarree.
  zondag 16 december 2007 @ 12:55:19 #254
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_55310980
Gefeliciteerd Juliette en Jenna!!

Bij Anna is haar bovenkaak nu ook flink gezwollen. Ik denk dat daar ook snel tandjes zullen zitten.

Nog wat anders, ik bemerk dat Anna sinds ze Nutrilon 2 heeft echt nog honger heeft na de fles. Fruit en groente eet ze ook. Wat zou ik hieraan kunnen doen. Ze heeft echt zo'n klaagelijk piepje als de fles leeg is. En na haar verkoudheid is ze aan een inhaalslag begonnen qua eten.
Maar ik vind het zo zielig om haar zo hongerig te zien.
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  zondag 16 december 2007 @ 14:12:28 #255
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_55312431
Poemojn, gefeliciteerd en een hele fijne dag toegewenst!

Damian in een klap 2 tandjes erbij?
Jeetje, hoeveel heeft hij er nu in totaal dan?

Amaranta, rondom de 5 weken is het eerste sprongetje in de ontwikkeling, best kans dat je kleintje daar last van heeft.
En er gaan nog veel meer sprongetjes volgen de komende jaren, met als grootse finale natuurlijk de puberteit
Maar dat duurt gelukkig nog wel eventjes

En wat ziet Linde er groot uit in de nieuwe stoel!
Hoe vind ze het om er in te zitten?

Dit weekend staat bol van de eerste keren.
Devin is de wagenbak zowel geestelijk als lichamelijk ontgroeid
Gisteren zijn we er voor het eerst op uit gegaan in de 2e fase wagen en dat vond hij mooi!
Druk om zich heen kijkend, alles observeren terwijl hij haast verdwijnt in de lekker warme voetenzak: helemaal goed! We hebben hem nog wel met zijn gezicht naar ons toe, anders wordt het volgens mij al gauw te druk.
En hij heeft gegeten
Hoewel, gespeeld met eten is een beter benaming denk ik
Gister mocht hij zich uitleven met gestoomde worteltjes, vanochtend broodkorst en vanmiddag kreeg hij weer wortel, zowel in hele vorm als gepureerd.
Hij stopt het direct in zijn mond, speelt er mee, laat het zijn hele mondje doorgaan en laat het er weer heel charmant uitdonderen met een big smile. Maar, en daar gaat het natuurlijk om, hij heeft het mooi wel geproefd, en dat doorslikken krijgt hij vanzelf wel onder de knie.
.... met gevoel voor drama....
pi_55313402
memmel wij zijn nog aan de Nutrilon 1, dus helaas geen tips voor een hongerige Anna.

Oh wat lijkt me dat geweldig om te zien Kersjes, hoe je kleintje met zijn eten aan het spelen is! Klinkt alsof hij lekker aan het ontdekken is geweest! We schrokken zelf ook een beetje hoor van de foto van Linde in haar kinderstoel. We dachten dat het er heel vreemd uit zou zien, maar eigenlijk leek ze al zo groot dat het helemaal niet meer raar was. Mijn kleine meisje wordt groot...

Pff nou het Rs-virus lijkt hier te worden opgevolgd door tandenellende. Rode wangen, rode (kapotte) billen en op alles 'kauwen' dat maar in haar mond past. Heb net al even gevoeld, maar kan nog geen bobbeltje ofzo ontdekken. Ook is ze al een paar dagen zo zeurderig en moeilijk met slapen. Zal er dan een tandje aankomen of zo het een soort na-fase van het virus zijn?
pi_55318609
1-jarigen, van harte .

Mirte gaat morgen voor het eerst een ochtendje naar het KDV... *slik*.
Fake it till you make it...
  zondag 16 december 2007 @ 20:07:04 #258
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_55319689
Oeh Nijna, dat zal vast een stuk moeilijker voor jou zijn dan voor Mirte...
Ze zal het daar vast naar d'r zin hebben!

Stiemie, klinkt bekend, Devin heeft er ook last van.
Laat die tandjes, als dat het tenminste is, maar komen!

Trouwens....Devin blijkt dus wel degelijk iets van die wortel te hebben doorgeslikt, er zaten allemaal oranje stukjes in zijn luier!
  zondag 16 december 2007 @ 20:08:26 #259
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_55319728
Memmel, een broodkorst geven als de fles leeg is? En ze is bezig, en als ze wat binnenkrijgt helpt dat tegen de honger. (beetje lichtbruin of wit brood, niet te grof brood nemen)

Tijn is zo trots op zichzelf!
Als je nou van de kast naar de tafel wilt, dan ga je gewoon lopen
Voetje voor voetje.. schuifelen.. aarzelend..

En als dan papa en mama helemaal uit hun dak gaan als je op je bestemming bent aangekomen dan groei je wel behoorlijk

Ik heb het helaas nog niet vast kunnen leggen, zo'n eerste keer komt toch altijd als je het niet verwacht en als je het probeert uit te lokken doen ze het juist niet.. Maar de camera blijft standby staan de komende tijd

Hoe zat dat ook al weer met die vooroordelen dat jongetjes langzamer zijn en zware kindjes er nog eens lui bij zijn bovendien??
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  zondag 16 december 2007 @ 20:18:42 #260
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_55320021
Tijn, wat goed!
Het zat er al aan te komen, maar nu dan toch echt je eerste stapjes los.
Mag je inderdaad trots op zijn
pi_55329651
you go Tijn!! Binkie!!

Memmel ,vervelend dat ze zo'n honger heeft na de fles. Meike heeft nu ook nog N2, maar geen honger na de fles. Ze drinkt de fles niet eens helemaal leeg zelfs

Damian weer 2 tandjes rijker! Beter toch dat je het niet hebt gemerkt? Dan heeft hij er ws ook niet zoveel last van gehad
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_55329812
Goed zeg Tijn! Ga jij maar lekker stappen ventje! Kan me voorstellen dat je er zelf trots op bent, al zijn papa en mama misschien ngo wel trotser!
pi_55330688
Devin, lekker he wortel .

Tijn stoere vent, goed zeg!

Mirte is momenteel aan het oefenen op het KDV, ze lachte naar de leidsters en heeft gelijk al 3 harten gestolen geloof ik. Ze hadden het er al over dat ze moesten gaan vechten om wie met haar mocht knuffelen .
pi_55330774
hihi leuk Nijna, hopelijk heeft Mirte het er erg goed naar haar zin.

Pepijn is 1 van de 2 "jonge" babies op de flex-groep dus laatst haalde ik hem op en had hij maar heel weinig geslapen. Dus ik vraag waarom, wordt de inval leidster helemaal rood.
Ja hij was zo gezellig en we hadden het niet druk dus hij heeft bijna de hele dag op schoot gezeten en gelachen, en heel veel aandacht gehad. Het is ook zo'n lief ventje.

Tijn wat goed
pi_55331080
Hihi P_iglet, dus Pepijn had de show gestolen. Leuk!
pi_55331449
Kersjes Damian heeft nu 4 tandjes!
Karin, als ik het achteraf bekijk heeft hij er wel last van gehad, maar ik dacht eigenlijk dat het nog de nasleep was van het ziek zijn.

Tijn stoere jongen!

Nijna succes vandaag.

Hihi die Pepijn, dat is wel erg lief.

Damian is alles tegelijk aan het proberen de laatste dagen.
Hij is flink aan het oefenen met kruipen, dat kan hij nu echt bijna. Hij komt soms al een stukje kruipend vooruit.
Hij probeert zich ook telkens overal aan op te trekken maar dat lukt nog niet altijd.
Maar als het lukt dan maakt hij ook meteen stapjes Bijvoorbeeld langs de bank en dan van de bank zo naar mij. Hij pakt dan gewoon over.
En hij probeert ook uit zichzelf te gaan zitten. Hij heeft het er maar druk mee. En hoe trots hij zelf is als hij steeds weer een stukje verder komt.
pi_55332055
Ik mag haar zo alweer gaan halen, mn knuffeltje!

Damian, druk aan het oefenen .
pi_55332346
Tijn, aan de wandel. Wat leuk!
Nijna, hopelijk heeft mirte het naar haar zin op het KDV. Is vast leuk met al die aandacht daar!
En damian is ook al lekker aan het oefenen.
P_iglet, wat leuk om te horen dat je zo'n heerlijk mannetje hebt!

Chris heeft een lekker druk weekend gehad. allemaal mensen die nog even op kraamvisite mochten komen. En opa en oma de hele zaterdag. Maar hij heeft zich ideaal gedragen. Lekker veel wakker, en vrolijk babbelen en bewegen.
  maandag 17 december 2007 @ 12:17:44 #269
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_55333111
Tijn Wat goed!! ET< je zal ook wel blij zijn dat Tijn kan lopen. Straks met baby3 erbij is het wel fijn als TIjn zelf een beetje kan lopen, toch?

Hoe vond het Mirte het op het kdv? Valt ze net zo in de smaak als Pepijn? Mooi verhaal!!

Damian, lekker druk bezig! Heb je de camera bij de hand om eea vast te leggen? Vooral alles tegelijk leren, he? En je gebit eventjes vol maken. Alsof het niks is

DF, is het niet een beetje laat voor kraamvisite?
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  maandag 17 december 2007 @ 14:45:56 #270
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_55336792
Lucas slaapt al een paar nachten lekker door. In ieder geval tot 5 uur, en vanmorgen zelfs tot 6 uur
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  maandag 17 december 2007 @ 15:17:16 #271
3011 E.T.
pi_55337523
DAt lijkt me echt heerlijk Davinia En ook al voor de laatste weken van de zwangerschap
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_55337970
Mirte heeft het naar haar zin gehad op het KDV, volgens mij is ze wel hardstikke moe. Ze had uiteindelijk niet geslapen daar, want tegen de tijd dat de fles op was en ze begon te gapen in de box kwam ik haar al bijna halen. Nu ligt ze na een fles dus wel in bed, ze heeft een half uur geslapen en ligt te mopperen. Misschien wel zoveel indrukken opgedaan dat ze ze er eerst even uit moet huilen ofzo...
Het klinkt wel zielig, ze heeft me bijna zover dat ik haar eruit ga halen
pi_55338527
Nou ET dat lijkt me ook wel heerlijk voor jou.

Ach wat zielig Nijna, maar gelukkig heeft ze het wel naar haar zin gehad. Dat uithuilen zou best kunnen hoor! Doet Damian ook nog steeds na een hele drukke dag met weinig slaap.

Ik heb hier de camera ook klaarstaan, verwacht alleen niet dat ik veel van de eerste keren erop ga krijgen. Zoiets gebeurt toch altijd onverwachts.

Lucas lekker zo door blijven slapen.
pi_55342180
Ik kom hier gauw echt meekletsen en lezen hoor, maar heb nu even kort een vraagje...

Er zijn toch van die mandjes-wiegjes te koop? Niet zo duur dacht ik...

Heeft iemand daar ervaring mee, wat kosten ze, en waar kan je ze kopen (prenatal toch ook?)

Bedankt alvast!
pi_55343669
Ik weet dat je ze ook kan huren ! Toch voor korte periode, dus wellicht handig ?
pi_55345654
DeLiedje, welkom. Geen idee wat ze kosten, ik heb ze bij prenatal wel eens zien staan meen ik.

Het huilen van Mirte vandaag was volgens mij niet alleen indrukken verwerken...
Het lijkt wel of ze last heeft van maagzuur ofzo. Tenminste het klinkt alsof er wat omhoog komt (ze spuugt niet) en dan gaat ze huilen. Als ik haar rechtop hou dan houdt ze op met huilen vaak...
Of last van haar darmpjes... Ze krijgt al voeding met Johannesbroodpitmeel... (friso comfort, hiermee zijn we gestart omdat ze zo moeilijk poept(e) het lijkt soms iets makkelijker te gaan.)
Iemand nog een idee? Ik zit al typend te bedenken dat ik sinds een klein weekje ipv 10cc water extra, 15cc extra per fles heb gedaan... (advies van cb) misschien is de voeding daardoor weer net te dun waar
door het makkelijker terugloopt haar slokdarm in...? Of is dat een rare gedachte?
Dat zou ik natuurlijk nog kunnen proberen of het uitmaakt als ik daar toch weer 10cc van maak. Anders misschien toch cb of huisarts bellen misschien?
  maandag 17 december 2007 @ 21:02:01 #277
3011 E.T.
pi_55345668
DeLiedje deze is 35,99 bij Prenatal. Volgens mij bedoel je dit:

Ook online te bestellen zie ik
pi_55354322
Dat mandje ziet er heel lief uit. Heb er destijds ook verlekkerd naar staan kijken. Maar had hem niet nodig, dus ook maar niet gekocht..

Ik hoor Chris weer wakker worden... Tijd voor knuffels
pi_55354926
Nou meneer is lekker wakker geworden.. Hij is weer druk aan het gymmen.. Hij heeft zijn zinnen gezet op omrollen van rug naar buik. Het lukt al bijna, alleen het laatste stukje over zijn schouder wil nog niet lukken.
De videocamera staat klaar
pi_55354990
Leuk is dat, die eerste keer rollen! krijg dat maar eens op de video
Wij hebben er ook steeds bij gestaan, en toen lukte het net niet
Heb je de camera niet bij de hand, dan gaat ze!

(de eerste kruipjes staan er wel op!)

Meike krijgt eindelijk eens een keer tandjes geloof ik
Ik kan ze zien zitten onderin, en het voelt nu ook erg bobbelig
Ze begint soms vanuit het niets te gillen, dat komt daar vast van
De dentinox doet wonderen!

Nijna, fijn dat het goed ging op het kdv met Mirte. Tuurlijk vinden ze het een schatje, is ze toch ook???
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_55356444
Ze is absoluut een schatje . Haha. Gisteravond nog even met lief gehad over die kleine, overigens is ze op dit moment wel weer rustiger, dus misschien waren het toch ook wel oa de indrukken van gister. Anders gaan we het hoofdeind van haar bedje een beetje hoger zetten.

Ligt ze in de box en dan heb ik de mobiel opgedraaid, ligt ze te trappelen en met haar armpjes te maaien . Ze pakte gister per ongeluk haar rammelaar vast, had ze verder niet in de gaten geloof ik. Maar wel leuk om te zien .
  dinsdag 18 december 2007 @ 12:25:33 #282
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_55358140
Allemaal nieuwe ontwikkelingen, tandjes, omrollen (of pogingen daartoe), KDV - bezoekjes...
Spannend he?
Hier hebben we te maken met een heus springbokje: vanuit rust jezelf om half 5 's ochtends van het aankleedkussen lanceren en zeker 1,5 meter verder op de grond neerkomen nadat je mama in een reflex met beide handen naar d'r neus greep omdat je haar zo hard geschopt hebt da de tranen in d'r ogen sprongen
Dit gebeurde maandagochtend vroeg toen ik hem na het voeden verschoond had. Hij was klaarwakker, wilde overduidelijk spelen en lag al brabbelend op zijn voetje te knabbelen. Ik stond er met mijn slaapdronken kop naast, krijg een harde schop vol op mijn neus en in een fractie van een seconde later, op het moment dat ik besef dat ik een fout maak omdat ik in een reflex met gesloten ogen naar mijn neus grijp, hoor ik hem schuin achter me op de grond donderen. Hij is dus gewoon echt langs me heen gevlogen en vol op het laminaat gekwakt, mijn kleine hummeltje die me stomverbaasd aankeek en godzijdank begon te brullen. Toen ik hem van de grond plukte werd hij vrij snel weer kalm, maar zelf zat ik van de schrik en schuld nog helemaal na te trillen. Mijn vriend ging terug naar bed, maar Devin en ik gingen op de bank zitten, zetten de kesrtboom aan en toen heb ik zijn hele lijfje goed gecontroleerd om te kijken of alles nog heel was en hij geen duidelijk poijnlijke plekken had. Gelukkig niet, maar ik was zo bang geworden door wat er had kunnen gebeuren dat ik hem bij ons in bed heb genomen. Zo kon ik hem vasthouden, kussen en duizendmaal tegen hem fluisteren da t ik het zo erg vond en dat het me speet dat ik niet beter had opgelet
Nu krijg ik steesd af en toe de bibbers als ik denk aan het geluid dat hij maakte toen hij de grond raakte. Brrrrr!!!!!!!
pi_55358421
Och kersjes, wat zul je geschrokken zijn! Gelukkig heeft Devin niks, en is het goed afgelopen. Al let je nog zo goed op, zoiets is snel gebeurd als je even niet kijkt.
  dinsdag 18 december 2007 @ 13:07:16 #284
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_55359064
Hij heeft alleen een megagrote rode, beurse plek op zijn onderrug, maar voor zover ik kan zien kan hij gewoon alles pijnloos bewegen. Straks moeten we naar het CB voor een extra weeg-afspraak. Ik hoop maar dat ze de plek niet zien, anders moet ik me daarover ook nog eens gaan verantwoorden...
pi_55359361
Ach Kersjes jij zult de schrik in je gehad hebben. Hier heb ik Kaith wel eens uit de commodela moeten plukken. Daar rolde ze op een gegeven moment standaard naar toe over het heuveltje van het aankleedkussen. Een keertje pakte ik wat uit het kastje van de commode naast de la en op een gegeven moment boem kop voorover in de la en een lol dat ze had

Daarna heeft ze het nooit meer gedaan.
Iedere dag is het begin van een nieuwe morgen...
pi_55359495
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 13:07 schreef Kersjes het volgende:
Hij heeft alleen een megagrote rode, beurse plek op zijn onderrug, maar voor zover ik kan zien kan hij gewoon alles pijnloos bewegen. Straks moeten we naar het CB voor een extra weeg-afspraak. Ik hoop maar dat ze de plek niet zien, anders moet ik me daarover ook nog eens gaan verantwoorden...
En als zien ze die plek. Het gaat bij iedereen wel een keertje mis. Is heel lullig maar gebeurd nou eenmaal. Mikael is een keer toen ik hem uit bed wilde pakken en hij zich op dat moment als een banaan achterover gooid ook gevallen. Eerst op de rand van zijn bed en toen op de vloer. Was ook niet echt een pretje maar je kunt nu eenmaal niet overal ogen hebben.
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_55359638
Wat Nicole zegt waarom moet jij je verantwoorden ze snappen heus wel dat kindjes vallen hoor!!!

MN dacht dat jij stopte met posten (offtopic sorry BE/Lois) of heb ik iets gemist? Heb je wel gemist hoor dus welkom terug alvast.
  dinsdag 18 december 2007 @ 13:30:52 #288
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_55359727
Mibos, wij hebben een andersoortig aankleedkussen, zonder opstaande randjes. Maar al hadden we er wel zo een, dat had toch niks uitgemaakt. Meneertje is vooral tijdens het verschonen namelijk superbeweeglijk, rolt zich steeds om, trappelt en slaat alle kanten op en blijft haast nooit eens rustig liggen. Elke keer weer een uitdaging dat vesrchonen, en na afloop ligt alles op de grond, ben ik buiten adem en meneer ligt in een deuk!
Ik doe trouwens de bovenste la van de commode vaak bij voorbaat al open, is hij ook al een paar keer ingerold
pi_55359762
Kersjes maak je geen zorgen hoor je bent heus niet de enige... Ja die la die trekt heel erg op jonge kindjes zodra ze kunnen rollen blijkbaar.
  dinsdag 18 december 2007 @ 13:37:03 #290
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_55359888
MeNicole, dat klinkt trouwens ook niet fijn!
En wat ben je dan opgelucht als het toch nog goed is afgelopen, met in je achterhoofd die huiveringwekkende aantallen van kinderen waarbij dat niet zo was
pi_55360333
Oei Kersjes dat is schrikken! Gelukkig heeft Devin er niks aan overgehouden!
Pff hier van de week ook zoiets. Damian dook ook de commode af, maar echt op een manier waarop je het niet verwacht. Hij lag op zijn rug en zette heel hard af met zijn voetjes.. dus hij gleed zo met zijn hoofd naar beneden. Ik kon hem gelukkig nog net opvangen voor hij de grond raakte. Wat was ik geschokken zeg, want ik was gewoon met hem bezig en dus aan het opletten. Maar zo zie je maar dat zoiets in 1 seconde gebeurd kan zijn, zelfs als je aan het opletten bent.
pi_55360520
kersjes, wat zul jij je ellendig van schuld gevoeld hebben!
hoe goed je ook oplet en trucjes verzint...het gaat zó snel een keer fout !

brrr
schrikken hoor

voor jou ook appelsap!
bah bah
ik moet er niet aan denken
pi_55360588
Zijn jullie kindjes (de oudere kindjes voornamelijk) ook zo ontzettend druk?
Damian kan echt geen moment meer stilzitten, hij moet altijd wat te doen hebben. Zelfs tijdens het eten moet ik hem wat in zijn handen geven, anders vindt hij het echt niet leuk om te eten. Alsof het saai is en vaak lijkt het of hij de tijd er ook niet voor wil nemen.
In de kinderstoel en op schoot kan hij ook niet stilzitten, hij blijft dan maar heen en weer wiebelen.
Mijn vriend en ik vragen ons af of dat normaal is?
pi_55360908
Oef wat een schrik allemaal zeg al die (bijna) vallen! Kersjes het is me gelukkig (nog) nooit overkomen, maar ik weet dat de kans gewoon bestaat. Ze zijn nou eenmaal razendsnel en bewegelijk. Niet schuldig voelen hoor! Gewoon heel erg blij zijn dat het goed is afgelopen en lekker knuffelen!

Appelsap, je vraag ging eigenlijk over de wat oudere kindjes, maar ik herken je vraag ook wel. Linde heeft vanaf haar geboorte eigenlijk nog nooit langer dan een paar seconden stil kunnen zitten. Altijd wiebelen, friemelen, heen en weer wippen. En ze moet ook echt vaak iets te doen hebben anders gaat ze een beetje zitten miepen, al is het maar spelen met een doekje of een stukje karton ofzo. Vroeg me ook af of dat normaal was, maar ja.... Ik zie namelijk altijd overal moeders lekker met hun kindje stil op schoot zitten. Bij ons is het eigenlijk altijd meer een soort sport om haar langer dan een kwartier vast te houden

[ Bericht 9% gewijzigd door Stiemie op 18-12-2007 14:28:49 ]
pi_55360945
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 13:28 schreef Mibos het volgende:
Wat Nicole zegt waarom moet jij je verantwoorden ze snappen heus wel dat kindjes vallen hoor!!!

MN dacht dat jij stopte met posten (offtopic sorry BE/Lois) of heb ik iets gemist? Heb je wel gemist hoor dus welkom terug alvast.
Ik ga over Mikael wel gewoon posten. Daar staat vaak niks nieuwe voor mijn meelezer en ik vind het veel te leuk om over Mikael te posten
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_55361045
Kersjes, onze oudste was ook zo'n wilde, die verschoonde ik gewoon op de grond (aankleedkussen op de grond gelegd).
pi_55361056
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 14:17 schreef MeNicole het volgende:

[..]

Ik ga over Mikael wel gewoon posten. Daar staat vaak niks nieuwe voor mijn meelezer en ik vind het veel te leuk om over Mikael te posten
Ik vind dat je groot gelijk hebt! Gewoon lekker over hem posten, het is veel te leuk om te missen!

Stiemie, dankje, dus meer kinderen die het doen! Hij is altijd al wel druk geweest maar het wordt de laatste tijd toch wel heel erg! Dus dacht dat het misschien bij de leeftijd hoorde, vandaar de wat oudere kindjes.
pi_55361990
Kersjes wat zal je geschrokken zijn.
  dinsdag 18 december 2007 @ 15:18:38 #299
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_55362481
Oh, Kersjes dat is wel schrikken zeg! Hier zondag ook zoiets onnozels gebeurd: manlief had Anna eten gegeven en zette haar op haar tropische speeleiland-kleed. Je leest het goed: hij ZETTE haar neer.....kind kan nog niet zelfstandig zitten....dus dikke BOINK op haar achterhoofd. Ik zei: waarom doe je dat nou? Zegt 'ie: ja, weet niet, ik dacht dat ze wel zou blijven zitten. Enfin, hij een schuldgevoel, ik voor de komende maanden weer stof om hem het leven moeilijk te maken en Anna weer blij met alle aandacht en kusjes!

Appelsap: Anna is ook vreselijk druk. Ligt nooit stil als ik haar aankleed. Is altijd bezig met om zich heen kijken, mandje met spulletjes leeg halen, luier opeten, tenen spreiden als ik haar maillot aan wil doen.
Ik merk gewoon dat ze nu echt een eigen willetje gaat krijgen. Ik vind het wel heel erg leuk.
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_55362571
ik dacht dat ze wel zou blijven zitten

dat zou mijn kerel ook kunnen zeggen bijna

net als dat ik totaal euforisch reageer op haar lachen met geluidje nadat ik 1 dag niet thuis was!
Hij kijkt me vragend aan... 'dat doet ze toch allang!?' NEE !!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')