Gij oude lambalquote:Op dinsdag 4 december 2007 12:07 schreef jackson het volgende:
*meldt*
Volgens mij ben ik 2 maal behulpzaam geweest door een topic te maken en 2maal werd ik afgezeken want iemand anders moest het zo nodig doen. Allemaal prima maar heb toen aangegeven geen topic meer te maken omdat andere het zo graag doen.quote:
quote:Op dinsdag 4 december 2007 12:07 schreef HostiMeister het volgende:
electronische house/trance/techno genre
Als je de genres goed kan onderscheiden van elkaar kom je erachter dat het daadwerkelijk heel wat anders isquote:Op dinsdag 4 december 2007 12:07 schreef HostiMeister het volgende:
Een verandering van stijl is imho wel iets radicaler dan dat. Zeg Death Metal aan de ene kant en Jungle aan de andere om maar eens wat te noemen. Of zit ik naast?
Klopt... ik gaf het toen aan vooraf dat ik een nieuwe zou maken maar dat was allemaal niet goed las ik toen achteraf. Maar ik zal een nieuwe aanmaken als ik hem volmaak de volgende keerquote:Op dinsdag 4 december 2007 12:12 schreef Deansensitized het volgende:
Nee, de regel is, wie sluit start een nieuwe, tenzij het vantevoren aangegeven word dat er eentje klaar staat
Dat was nu niet het geval, dus
En je hebt van mijn geen gezeik gehad als het goed is
Dat ja!quote:
eensch, mocht ik ooit radicaal veranderen in de richting van de hip hop of metal, dan zal ik het meldenquote:Op dinsdag 4 december 2007 12:13 schreef jackson het volgende:
[..]
Als je de genres goed kan onderscheiden van elkaar kom je erachter dat het daadwerkelijk heel wat anders is. Een verandering blijft relatief natuurlijk maar trance is geen house en techno geen jungle om maar wat te noemen
quote:Op dinsdag 4 december 2007 12:36 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Back from expensive Dublin...! Een lege bankrekening verder kijk ik terug op een supertoffe week!
zeker! Hoe was het hier de laatste week? Dean nog gescoord bij dat meisje of wat?quote:
iedereen is altijd erg positief over Dublin. Gezellige mensen en lekker bierquote:Op dinsdag 4 december 2007 12:36 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Back from expensive Dublin...! Een lege bankrekening verder kijk ik terug op een supertoffe week!
neem een zeergoed gevulde bankrekening mee, want het is allemachtig duur, duurder dan zweden.quote:Op dinsdag 4 december 2007 12:42 schreef HansU het volgende:
[..]
iedereen is altijd erg positief over Dublin. Gezellige mensen en lekker bier![]()
Wil er ook wel eens een kijkje nemen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 3 september 2009 23:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
niet? En je hebt er nooit werk van gemaakt? Of vind je haar er niet leuk uitzien.
Op donderdag 3 september 2009 23:10 schreef The_Dean het volgende:
Het is mijn zus, gast.
DEAN!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |