Zooo inmiddels al 5 jaar verder met Yougoslavie. Was daar vanmiddag maar mee begonnen
Leek mij het enige land dat echt leuk is, omdat ik nu zonder schuldgevoel dictatortje kan spelen. en de uitkomst niet zo verzekerd is als dat je met Duitsland gaat spelen..
Inmiddels van dat b0erenland een best goede industriele economie gemaakt.
heb iets van 60 IC, en heb Hongarije, Albanïe en Griekenland veroverd. Mijn veroveringen in de Balkan hadden effect voor de gehele wereld, het werd een gekkenhuis in een maand tijd.
Allereerst verklaarde Oostenrijk mij de oorlog toen ik Hongarije binnenviel, daarop verklaarde Turkije? Oostenrijk de oorlog

. Daarop verklaarde Groot-Britannie de Soviet unie de oorlog

waarop de Soviet unie de oorlog verklaarde aan Nazi Duitsland.
Daarop ging Polen een Alliantie aan met Duitsland

en joinde daarin meteen Roemenië, Tjechieslowakije,Yemen en Italie de Axis ( balen, had graag Italie ingenomen , maargoed de onafhankelijkheid werd toch al gegarandeerd door Duitsland ).
Toen dat gebeurd werd was de halve wereld in oorlog met de USSR ?

( howcome? ) en Turkije was in zijn 1 tje in oorlog met de gehele Axis want Turkije verklaarde meteen de oorlog aan Roemenïe.
Mij liet iedereen zijn gang gaan ondanks dat veel landen Hongarije en Griekenland hun onafhankelijkheid hadden gegarandeerd.

..
Het is nog vreemder gegaan daarna

.. Nadat de USSR Polen binnenviel zijn de Polen in het offensief gegaan ( teminste dat denk ik, ik heb geen overzicht daarover behalve dat ik op de wereldkaart provincies van Nationaliteit zie veranderen ) en toen ik dacht te zien dat Finland de USSR binnenviel en op een provincie klikte bleek dat Duitsland op de Karelische landengte een zee-invasie te hebben gedaan
Die zitten al tegen moscow aan en ondertussen is de gehele geallieerde&Axis wereld in oorlog met de USSR.
Ik heb geen enkele alliantie gesloten met iemand en ben nu compleet vijandvrij en ik ben de oorzaker van dit alles

.
Nu heb ik een optie.
Ik zou de Alliantie van de Axis kunnen joinen.
+ punten
-Ze zijn aardig sterk
-Coalitie van Europese landen op de westerse na
-ze hebben mijn symphatie gewonnen
-punten
-Polen wordt erg erg sterk zo en gevaarlijk
-Ik wil Italië, dat is dan onmogelijk. Die laars lurkt
-Wordt in een wereldoorlog gezogen
-Ruzie met Turkije dus een front aan mijn achterdeur
-Frankrijk,Engeland en de USSR grenzen aan Turkije dus als ik turkije eenmaal heb krijg ik vanzelf gezeik daar, maargoed met veel Defensielijnen daar moet het wel op te lossen zijn.
- Ik vind de USSR beetje zielig.
Toen kwam ik op een ander punt, wat als ik nu al die tering Axis Landen in hun rug steek en aanval..
Dat zou echt te grappig zijn.
Ik zal dan nog veel meer moeten opbouwen, ik beschik nu over 1 Tankleger ( 4 tankdivisies ) , en zo'n 50 Infanterie divisies, en zo'n 10 cavalerie divisies.
Ben ondertussen ook een vloot aan het opbouwen. 6 Aircraft carriers maar dat duurt nog 2 jaar.
Whaha dit is geniaal om zo te spelen
[ Bericht 0% gewijzigd door Pumatje op 17-03-2008 18:59:24 ]