quote:Op donderdag 6 december 2007 15:04 schreef Gupje het volgende:
Speel ook alleen nog maar Aegis Wing en carcassonne alleen me gold is verlopenanders had ik je gister avond al wel uitgenodigd voor een game...
Carcassonne is fucking verslavend!
quote:Op donderdag 6 december 2007 19:49 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Exi ik moet zo eerst ff een diepvries verslepen
Tis toch turnbased?quote:Op donderdag 6 december 2007 17:46 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Vechtsysteem vind ik niets.
Laat deze wel liggen.
quote:Donderdag 06 december 2007 - Het Amerikaanse 'Official Xbox 360 Magazine' heeft de eerste inhoudelijk details van Rainbow Six Vegas 2 bekend gemaakt. De game werd onlangs aangekondigd voor de Xbox 360, PlayStation 3 en PC en moet al zeer binnenkort uit gaan komen, namelijk in maart 2008. De eerste details kun je hieronder bekijken.
- Rainbow Six Vegas 2 kent 11 nieuwe wapens ten opzichte van deel 1.
- Het spel heeft bovendien 11 nieuwe multiplayer maps, waarvan een paar klassiekers uit Rainbow Six 3: Raven Shield.
- Ook zijn er twee nieuwe multiplayer modi te vinden in Rainbow Six Vegas 2.
- Het Xbox Live gedeelte kent bovendien een nieuwe zoek functie zodat je nog gemakkelijker matches kunt vinden online.
- Ook is het vanaf nu mogelijk om te joinen in al begonnen matches, zodat je niet hoeft te wachten op de volgende ronde.
- Ubisoft heeft de A.I. van deze vijanden in de singleplayer sterk verbetert.
- In het singleplayer gedeelte kun je bovendien kiezen of je met een mannelijk- of vrouwelijk personage speelt. Ook kun je het personage naar eigen keuze aanpassen op veel gebieden.
- Elk tussenfilmpje in de singleplayer speelt zich real-time af, zoals in bijvoorbeeld Half Life 2.
- De singleplayer mode is gedeeltelijk sequel en gedeeltelijk prequel.
- Rainbow Six Vegas 2 heeft bovendien een hogere framerate voor een beter en vloeiender beeld.
- Rainbow Six Vegas 2 moet in maart 2008 in Amerika uitkomen.
Ik...moet...deze...game...RAP...hebben.quote:Op donderdag 6 december 2007 21:13 schreef Morpheus2002 het volgende:
GTA IV Trailer 3
Hij is heel erg vetGraphics zijn ook stukken beter en zien er gewoon geweldig uit
![]()
Ik kan alleen maar winnen met 50 punten verschil heel gek is datquote:Op donderdag 6 december 2007 22:28 schreef existenz het volgende:
Aquila kun je ff verliezen met 50 punten verschil?Dat is de laatste achievement die ik nog moet
Het was een diepvriesquote:Op donderdag 6 december 2007 22:31 schreef existenz het volgende:
Zeg is die klote koelkast nu al verhuisd?
Ik moet zo naar bedje toequote:Op donderdag 6 december 2007 22:34 schreef existenz het volgende:
Nou hup dan! Ik wacht!
stomperd en zaterdagavond dan kunnen we bier onder Carcassonne doenquote:Op donderdag 6 december 2007 22:35 schreef existenz het volgende:
Ja morgenavond moet ik verplicht bier zuipen!
Idd. De trailer is zo fucking vetquote:Op donderdag 6 december 2007 21:26 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ik...moet...deze...game...RAP...hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |