Vanavond wel?quote:Op donderdag 6 december 2007 12:38 schreef DJ_ het volgende:
[..]
nee ik heb mijn 360 al 2 weken niet aangeraakt( alleen ff aangezet om die update te instaleren )
Tot 22:00 naar school > Kane & Lynch spelenquote:Op donderdag 6 december 2007 12:59 schreef Morpheus2002 het volgende:
Vanavond moet ik tot 22:00 uur naar school
Hopelijk ligt als ik thuiskom Kane & Lynch op de mat!
Alstie er is wel ja. Anders Assassin's Creed of CoD4 MP.quote:Op donderdag 6 december 2007 13:03 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Tot 22:00 naar school > Kane & Lynch spelen
mja ik bedoelde dus!quote:Op donderdag 6 december 2007 13:26 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Alstie er is wel ja. Anders Assassin's Creed of CoD4 MP.
SP valt heel erg tegen, maar de MP is gaafquote:Op donderdag 6 december 2007 12:59 schreef Morpheus2002 het volgende:
Vanavond moet ik tot 22:00 uur naar school
Hopelijk ligt als ik thuiskom Kane & Lynch op de mat!
weet niet tot hoelaat ik moet werken vanavond , en gvd ben net bij de tandarts geweestquote:
Dat deed ze bij mij ook (female soldier)quote:Op donderdag 6 december 2007 15:40 schreef Boef het volgende:
Op een gegeven moment ben je aan het flirten en dan begint ze in ene gedichten op te lezen en kan je reageren met "Bored now..." Ik kan niet wachten
EA en bullshots enzoquote:Op donderdag 6 december 2007 15:58 schreef Bastard het volgende:
Burnout paradise:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoop geweld op je HDscherm zo te zien
Kennelijk moet je eerst een motorpak aandoen eer je op een motor stapt?quote:
Ik heb nog steeds goede hoop voor deze game.quote:
Ok, kledinglijn minder uitgebreid maar toch mogelijk.quote:Once the cops were shaken, it was time to get ready for Niko's interview, which meant dressing the part. Unlike GTA: San Andreas and its wealth of customization options, GTA IV won't give you too much control over Niko's shabby appearance (so you'll never see a 400-pound Niko decked out with garish tattoos and cowboy boots), but you can buy him new outfits. In this case, Niko drove his stolen ride (which had a huge splotch of blood caked onto the crumpled hood from where he'd accidentally hit a pedestrian) to a high-end shop called Perseus, where he was able to buy a tasteful brown suit and - just to be safe - matching wing-tips (total cost: $2200).
Deze trailer blies mij ook even uit mijn stoel inderdaadquote:Op donderdag 6 december 2007 16:21 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds goede hoop voor deze game.
Had je ook al gezien dat achievements leuke extraatjes opleveren, naast gamer points? Bonussen die gelden voor elk karakter, huidig en toekomstig, op je gamer profile aangemaakt.quote:Op donderdag 6 december 2007 15:49 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat deed ze bij mij ook (female soldier)Ben er geintresseerd op ingegaan.. hopende op vurige lesbo sex
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |