Sandtrap is the wagon way to the stripey tent met vocalen, Death Ramps is weer een ander nummerquote:Op donderdag 6 december 2007 15:26 schreef KneiterS het volgende:
Maar, is Sandtrap nou een andere naam voor Death Ramps? Of zijn het 2 verschillende nummers?
Ik heb die DVD liggen, er staat niet veel meer spannends op.quote:Op donderdag 6 december 2007 02:08 schreef MaJo het volgende:
[..]
En een dvd van Scummy Man, is dat gewoon de videoclip of staat er meer spannends op? Apart eigenlijk wel dat ze nooit een dvd hebben uitgebracht. Achter de schermen materiaal zou tof zijn bijvoorbeeld
Nog 1 nachtje slapen![]()
Maar dan is Death Ramps dus wel Sandtrap, want the Wagon On The Way To The Stripey Tent = Death Ramp.quote:Op donderdag 6 december 2007 15:30 schreef Markeerstift het volgende:
[..]
Sandtrap is the wagon way to the stripey tent met vocalen, Death Ramps is weer een ander nummer
Dat is een grapje van ze, die zou er eerst op komen te staan als b-side, maar hebben ze omgewisseld in Death Rampsquote:Op donderdag 6 december 2007 15:55 schreef KneiterS het volgende:
[..]
Maar dan is Death Ramps dus wel Sandtrap, want the Wagon On The Way To The Stripey Tent = Death Ramp.
Bewijs:
[ afbeelding ]
Reverend begint om 20.00 uurquote:Op donderdag 6 december 2007 16:58 schreef Leeee het volgende:
Datum: 06-12-2007
Aanvang: 20.00 uur
Deuren open: 18.30 uur
betekend dit dat Reverend om 8 uur begint of Arctic.. Ik ben in de warr
Goover, leef jij ook nogquote:Op donderdag 6 december 2007 15:54 schreef Goover het volgende:
[..]
Ik heb die DVD liggen, er staat niet veel meer spannends op.
Eerst een korte film genaamd Scummy Man, daarna het zelfde filmpje vanuit een andere hoek en daarna gewoon de clip.
Vanavond!Ik wordt straks opgehaald
Idd ja.quote:Op vrijdag 7 december 2007 00:26 schreef Irien het volgende:
Alex leek wel last te hebben van z'n keel en was de laatst woorden van Balaclava kwijt![]()
Sowieso moet 'ie gewoon kappen met z'n brabbeltjes wat toch niemand verstaatquote:Op vrijdag 7 december 2007 00:40 schreef Bananenman het volgende:
Hij was sowieso extreem lam volgens mij, zoals gewoonlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |