Reverend begint om 20.00 uurquote:Op donderdag 6 december 2007 16:58 schreef Leeee het volgende:
Datum: 06-12-2007
Aanvang: 20.00 uur
Deuren open: 18.30 uur
betekend dit dat Reverend om 8 uur begint of Arctic.. Ik ben in de warr
Goover, leef jij ook nogquote:Op donderdag 6 december 2007 15:54 schreef Goover het volgende:
[..]
Ik heb die DVD liggen, er staat niet veel meer spannends op.
Eerst een korte film genaamd Scummy Man, daarna het zelfde filmpje vanuit een andere hoek en daarna gewoon de clip.
Vanavond!Ik wordt straks opgehaald
Idd ja.quote:Op vrijdag 7 december 2007 00:26 schreef Irien het volgende:
Alex leek wel last te hebben van z'n keel en was de laatst woorden van Balaclava kwijt![]()
Sowieso moet 'ie gewoon kappen met z'n brabbeltjes wat toch niemand verstaatquote:Op vrijdag 7 december 2007 00:40 schreef Bananenman het volgende:
Hij was sowieso extreem lam volgens mij, zoals gewoonlijk
Uiteraard.quote:Op vrijdag 7 december 2007 01:00 schreef Jivis het volgende:
Reverend was trouwens ook best okee, maar die werden uiteraard zwaar gepwnd door Arctic Monkeys.
Gewoon zelfde als rest van de tour dus (staat ook nov/dec 2007 opquote:01. Sandtrap
02. Circus
03. Teddy Picker
04. Dancefloor
05. Dancing Shoes
06. Ritz To The Rubble
07. Fake Tales
08. Balaclava
09. Old Yellow Bricks
10. Put Me In A Terror Pocket
11. When The Sun Goes Down
12. D Is For Danger
13. Flourescent Adolesecent
14. Da Frame 2R
15. Still Take You Home
16. Do Me A Favour
17. Brianstorm
---
18. Nettles
19. View From The Afternoon
20. If You Were There
Jaaa, fijn he die NS. ik was om 3 uur thuis, omdat er in mijn woonplaats iemand voor de trein was gesprongen, waardoor we daar niet mochten stoppen, en we eerst door naar Eindhoven moesten, en daar hebben we nog enorm lang op een taxi moeten wachten.quote:Op vrijdag 7 december 2007 02:07 schreef Apfelsaft het volgende:
Ben net pas terug, omdat de storm voor weer wat ouderwetse NS-vertragingen zorgde.
Het concert was echt top, heb grotendeels vooraan gestaan en lekker gesprongen/geduwd, maar soms dacht ik echt dat ik zou stikken vanwege de warme lucht. Gelukkig kreeg ik af en toe een lekkere bierdouche over me heen
quote:Op vrijdag 7 december 2007 12:13 schreef AMDB het volgende:
Maar wat echt ranzig was, tijdens Reverend stond er zo'n gast 2 meter naast mij gewoon midden in de zaal te pissen...echt een zielig figuur, niet normaal.
Lol ik heb er serieus nog aan lopen denken of ik het kon maken om mijn blaas te legen in de zaal... moest wel nodig maar wilde mijn plek vooraan niet kwijt...quote:Op vrijdag 7 december 2007 12:13 schreef AMDB het volgende:
Maar wat echt ranzig was, tijdens Reverend stond er zo'n gast 2 meter naast mij gewoon midden in de zaal te pissen...echt een zielig figuur, niet normaal.
Cool zegquote:Op vrijdag 7 december 2007 01:04 schreef the_jasper het volgende:
Aan het einde nog ff op goodie hunt gegaan (was bij de laatste nummers naar voren gesprongen)
Dacht eerst dat ik niets had. Gooiden ze opeens zon drumhead het publiek in die ik ving. Staat ook Matt op gesigneerd. Was daar wel content mee
zal zo wel ff een foto plaatsen
[ afbeelding ]
Als Jon de zanger is van Reverend, dan zei hij gewoon dat hij hoopte ons weer te zien in Paradiso op 18 februari oid. Weet de datum niet meer precies. Dan staan zij daar iig.quote:Op vrijdag 7 december 2007 12:54 schreef KneiterS het volgende:
Het was gaaf!
Reverend and the Makers ook!
Heeft iemand goed verstaan wat Jon nou zei over Paradiso?
Old Yellow Bricks is ook nog gespeeld. Staat er niet tussen.quote:Op vrijdag 7 december 2007 01:23 schreef soul114 het volgende:
Setlist
[..]
Gewoon zelfde als rest van de tour dus (staat ook nov/dec 2007 op).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |