En zo hoort het.quote:Op donderdag 6 december 2007 00:24 schreef Aisumasen het volgende:
Speaking of the devil...
Ironisch dat we nu net een complete pagina gevuld hebben met gepraat over hoe we de singles legaal kunnen kopen, haha.
Ik heb er 3 en een dvdquote:Op donderdag 6 december 2007 00:26 schreef belsen het volgende:
[..]
En zo hoort het.
Sowieso hoor je als echte fan toch wel de muziek echt te hebben, lijkt me. Maar het zou mij niet verbazen als ik meer CD's van Arctic Monkeys heb staan, dan de gemiddelde topic- en concertbezoeker.
Nee hoor, maar ik heb het al een paar keer uitgelegd.quote:Op donderdag 6 december 2007 00:29 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Ik heb er 3 en een dvd![]()
Maar mijn vraag is niet beantwoord, of is ie gewoon te dom voor woorden
Ze hebben 2 hele cd's hequote:Op donderdag 6 december 2007 00:33 schreef belsen het volgende:
[..]
Nee hoor, maar ik heb het al een paar keer uitgelegd.
Youtube heeft zijn eigen moderators, die auteursrechtelijk beschermd materiaal (moeten) wissen, ditzelfde geldt bijvoorbeeld voor Myspace. Andere, dubieuze, uploadsites of eigen webspace hebben dit niet, voor het verspreiden van deze links kan Fok! aansprakelijk gesteld worden, dus dat wordt niet gewaardeerd. Daarnaast willen wij ook niet zo'n forum worden, omdat wij vinden dat we meer te bieden hebben.
Ik heb overigens volgens mij 4 CD's staan...
Ja, natuurlijk zit het vinyl daar bijquote:Op donderdag 6 december 2007 01:11 schreef soul114 het volgende:
Zal er morgen eigenlijk nog wat te koop zijn voor leuke prijs (vinyl)?
Trouwens; 40 cds? Of heb je dan vinyl ed ook erbij zitten?
Er is altijd wel een aparte cd stand inderdaad, ook als de band zelf wel cd´s verkoopt. Zit altijd aan de rechterzijkant van de zaal. Is inderdaad Famequote:Op donderdag 6 december 2007 01:19 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk zit het vinyl daar bij. Ook wat MaJo zegt, de shitload aan singles... Nog niet eens de promo's.. Om antwoord te geven om jouw eerste vraag: Arctic Monkeys nemen zelf alleen t-shirts, posters en aanstekers (!) mee. Maar vaak gaat er een platenzaak mee om CD's te verkopen. Zo stond er in in Tivoli een aparte stand met CD's + vinyl van AM van Plato. In de HMH zal dat vast Fame zijn, ofzo.
MaJo, met DVD heeft ze het vast over Scummy Man. Of anders over zo'n ongeautoriseerde mini-docu zonder originele muziek.
Sorry hoor belsen maar...quote:Op donderdag 6 december 2007 00:21 schreef belsen het volgende:
Ik heb weer even wat slowchat verwijderd. Kan het weer een beetje ontopic (aftellen is zo jaren 90)...
Oja, vragen naar linkjes of concertopnamen wordt ook niet gewaardeerd.
Maar wel veel plezier morgen...
Het zijn de zenuwen.quote:Op donderdag 6 december 2007 09:53 schreef TC03 het volgende:
Waarom moet ik nou uitgerekend die ene dag in het jaar ziek worden.
Maargoed, ik ga toch maar gewoon.
Herkenbaarquote:Op donderdag 6 december 2007 09:53 schreef TC03 het volgende:
Waarom moet ik nou uitgerekend die ene dag in het jaar ziek worden.
Maargoed, ik ga toch maar gewoon.
Mja, ik was eigenlijk gisteren echt ziek, nu meer een beetje slapjes. Niets houdt mij echter tegen.quote:Op donderdag 6 december 2007 13:45 schreef MaJo het volgende:
[..]
HerkenbaarMet the Arcade Fire was ik zo slap als een vaatdoek omdat ik het weekend ervoor buikgriep had, en ik kamp nu ook al 2 weken met een verkoudheid. Maar niets houdt me tegen hoor, vanavond feest
Sandtrap is the wagon way to the stripey tent met vocalen, Death Ramps is weer een ander nummerquote:Op donderdag 6 december 2007 15:26 schreef KneiterS het volgende:
Maar, is Sandtrap nou een andere naam voor Death Ramps? Of zijn het 2 verschillende nummers?
Ik heb die DVD liggen, er staat niet veel meer spannends op.quote:Op donderdag 6 december 2007 02:08 schreef MaJo het volgende:
[..]
En een dvd van Scummy Man, is dat gewoon de videoclip of staat er meer spannends op? Apart eigenlijk wel dat ze nooit een dvd hebben uitgebracht. Achter de schermen materiaal zou tof zijn bijvoorbeeld
Nog 1 nachtje slapen![]()
Maar dan is Death Ramps dus wel Sandtrap, want the Wagon On The Way To The Stripey Tent = Death Ramp.quote:Op donderdag 6 december 2007 15:30 schreef Markeerstift het volgende:
[..]
Sandtrap is the wagon way to the stripey tent met vocalen, Death Ramps is weer een ander nummer
Dat is een grapje van ze, die zou er eerst op komen te staan als b-side, maar hebben ze omgewisseld in Death Rampsquote:Op donderdag 6 december 2007 15:55 schreef KneiterS het volgende:
[..]
Maar dan is Death Ramps dus wel Sandtrap, want the Wagon On The Way To The Stripey Tent = Death Ramp.
Bewijs:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |