Oh yeahquote:
Dank jequote:Op woensdag 19 december 2007 13:19 schreef Puckzzz het volgende:
4 vind ik prachtig maar 3 is echt grappig!!
Die bedoelde ik inderdaad. Erg mooie foto!quote:Op woensdag 19 december 2007 08:10 schreef k_man het volgende:
Waarschijnlijk bedoel je deze:
[ afbeelding ]
Die heeft volgens mij meegedaan aan de tweede of derde fotowedstrijd wedstrijd, in 2003.
Heerlijk winterquote:Op donderdag 20 december 2007 17:16 schreef Vliegvrager het volgende:
1)
[ afbeelding ]
2)
[ afbeelding ]
Omgeving Haarzuilens, vanmiddag.
#1 is echt de beste voor mijquote:Op donderdag 20 december 2007 18:08 schreef Babsie22 het volgende:
Ik heb de foto die ik eerder had gepost geprobeerd wat lichter te maken. Maar ik kan nog steeds niet kiezen..
1.
[ afbeelding ]
2. aangepast
[ afbeelding ]
3. ik weet.. deze stond ook al in mn vorige post
[ afbeelding ]
Waarom zou jij niet mee mogen doen??quote:Op donderdag 20 december 2007 18:41 schreef kepler het volgende:
[ afbeelding ]
Als crew mag ik helaas niet meedoen, maar wat vinden jullie van dit als landschapfoto?
Crew mag gewoon mee doenquote:Op donderdag 20 december 2007 18:57 schreef kepler het volgende:
omdat ik crew ben, dat is volgens mij de regel
Tenzij de orga anders beslist natuurlijk
Nee laten we het eens zonder rel doen.quote:Op donderdag 20 december 2007 21:25 schreef k_man het volgende:
Kunnen we er niet eerst een rel aan besteden?
Daar moet je niet meteen over beginnen. Nu gewoon zo neutraal mogelijk reageren dan kan je bij tegenvallende resultaten altijd nog gaan zeiken.quote:Op donderdag 20 december 2007 21:25 schreef k_man het volgende:
Kunnen we er niet eerst een rel aan besteden?
Mooi! De symmetrie doet het erg goed hier, mooie fotoquote:Op donderdag 20 december 2007 18:41 schreef kepler het volgende:
[ afbeelding ]
Als crew mag ik helaas niet meedoen, maar wat vinden jullie van dit als landschapfoto?
te laat...quote:Op donderdag 20 december 2007 21:32 schreef -Robbedoes- het volgende:
[..]
Nee laten we het eens zonder rel doen.
Is weer eens wat anders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |