Deze bedoel je? http://youtube.com/watch?v=C45AXyCeU_gquote:Op donderdag 6 december 2007 20:53 schreef Urquhart het volgende:
Weet iemand toevallig de titel van het intronummertje van vandaag?
Juist.quote:Op vrijdag 7 december 2007 17:11 schreef Kokstra het volgende:
[..]
Deze bedoel je? http://youtube.com/watch?v=C45AXyCeU_g
ziet er een beetje oud, maar wat is er leuk aan dan, of mis ik wat?quote:Op maandag 3 december 2007 23:39 schreef Urquhart het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=_NFCB6DFCxg
Zullen ze deze ook nog gaan herhalen?
http://www.mediacourant.nl/?p=4494quote:De Gouden Kooi en Deal or no Deal nu ook op zaterdag
De Gouden Kooi en Deal or no Deal zijn vanaf 5 januari ook op zaterdagavond te zien bij RTL 5. Dat blijkt uit het vernieuw- de programmaschema van de tv-zender. De realityshow met ‘miljonairs’ Huub, Lieke, Jaap, Brian en Amanda en het spelprogramma met Beau van Erven Dorens zal ook op zaterdag worden uit- gezonden tussen 19.30 en 20.30 uur. De Gouden Kooi en Deal or no Deal zijn op dit moment iedere werkdag te zien op RTL 5 en trekken dagelijks ongeveer een half miljoen kijkers naar het tv-station.
Ik vond haar ook leukquote:Op donderdag 13 december 2007 23:43 schreef RemcoW85 het volgende:
Leuke meid vandaag in de uitzending btw..
Goed begin btw met 2700 als eerste bod.
Ik vond hem alleen wel een beetje overdreven reageren, nadat hij de verkeerde keuze had gemaakt.quote:Op maandag 17 december 2007 20:30 schreef RemcoW85 het volgende:
30.000 en 100.000 over..
Bod is 41.000 (laag) --> No Deal.
Hij heeft 30.000.
je bedoeld dat hij lachte als een boer met kiespijn?quote:Op woensdag 19 december 2007 13:10 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik vond hem alleen wel een beetje overdreven reageren, nadat hij de verkeerde keuze had gemaakt.
Idd, kwam nogal geforceerd over.quote:Op woensdag 19 december 2007 13:20 schreef roburt het volgende:
[..]
je bedoeld dat hij lachte als een boer met kiespijn?
of eigenlijk niet lachte maar 'blij' deed.
die man van gister was echt irritant trouwens.
Dat zijn dezelfde mensen die Katja Schuurman zwanger zien worden dit jaar, maar dan schijnt dat weer niet te gebeuren.quote:Op donderdag 27 december 2007 19:17 schreef tequi3 het volgende:
Mijn handen gaan jeuken van die paranormale wijven. Quasi interessant lopen doen met hun kaartjes en maar strak vooruit blijven kijken als je alles fout hebt. Goedkope hoeren. Beau is wel weer grappig.
Die moest die 10 euro ook nog verdelen in de wijkquote:Op woensdag 2 januari 2008 00:01 schreef Ofyles2 het volgende:
Kan ze zich meteen voegen bij de Venlonaar (btw: woont hij daar nog?) die exact drie jaar geleden 10 euro ophaalde in Miljoenenjacht.
Maar dat historisch moment hebben we nooit kunnen meemaken.quote:Op woensdag 2 januari 2008 11:20 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Die moest die 10 euro ook nog verdelen in de wijk.
Was idd niet snugger van mquote:Op maandag 7 januari 2008 20:31 schreef Kokstra het volgende:
Bod van 20.000 euro, afgewezen, bod van 10.000 euro, afgewezen, koffer met 1000 en 40.000 over en hij gaat naar huis met de 1000 euro, het is hem gegund
1 januari.quote:Op maandag 21 januari 2008 21:57 schreef roburt het volgende:
wanneer komen nu eens nieuwe afleveringen
Nee, sinds 1 januari alweer.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 00:40 schreef roburt het volgende:
februari?
En ze ging met niks naar huisquote:Op maandag 21 januari 2008 20:25 schreef Adelante het volgende:
wat 'n domme geit vanavond, hoop dat ze met niks naar huis gaat
In december wel ja, nu al bijna een maand niet meerquote:Op dinsdag 22 januari 2008 01:33 schreef roburt het volgende:
het kan aan mij liggen maar waren er afgelopen weken geen herhalingen?
Ze had zo'n boek waar allerlei willekeurige antwoorden in stonden. Je kon telkens een vraag stellen, een willekeurige bladzijde opzoeken en daar stond dan het antwoord op die vraag. Alleen liep het niet zo goed met haar af dankzij dat boek en ging ze met 50 euro naar huis ofzoquote:Op zaterdag 2 februari 2008 17:17 schreef Feestkabouter het volgende:
Vorige week het laatste stukje gezien van een aflevering, een griet begon een boek te verscheuren.
Ik ben zo benieuwd: wat was het verhaal met dat boek?
Iemand die je het gunde dus ?quote:
duidelijk.quote:Op maandag 4 februari 2008 20:36 schreef Kokstra het volgende:
[..]
Ze had zo'n boek waar allerlei willekeurige antwoorden in stonden. Je kon telkens een vraag stellen, een willekeurige bladzijde opzoeken en daar stond dan het antwoord op die vraag. Alleen liep het niet zo goed met haar af dankzij dat boek en ging ze met 50 euro naar huis ofzo
quote:Op maandag 4 februari 2008 23:56 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
duidelijk.
dankje voor de uitleg.
ze deed het zo slechtquote:Op woensdag 20 februari 2008 23:46 schreef Adelante het volgende:
Oprah Winfrey doet vandaag in haar show deal-or-no-deal, beetje te amerikaans wel...
maar hee het blijft Oprah, dus huup huup we maken er een ton van en geven dit aan een mevrouw uit het publiekquote:Op donderdag 21 februari 2008 16:32 schreef roburt het volgende:
[..]
ze deed het zo slecht
5000 dollar maar.
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 10:31 schreef BliksemSchigt het volgende:
Beau wil er mee stoppen.
Mwah, na volgend seizoen. Dan is de formule wel een beetje uitgewerkt ook onderhand denk ik hoorquote:Op vrijdag 29 februari 2008 10:31 schreef BliksemSchigt het volgende:
Beau wil er mee stoppen.
Gelukkig koos hun moeder voor de andere doos.quote:
Ik vind nog steeds dat er een krachtig quiz-/spelprogramma moet komen die GTST definitief eruit kijkt.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 17:09 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Mwah, na volgend seizoen. Dan is de formule wel een beetje uitgewerkt ook onderhand denk ik hoor(ondanks dat het in het buitenland nog steeds goed loopt... maar het lijkt me niet dat je jarenlang dag in dag uit dit gaat kijken
)
Eerste keer ooit dat ik het gezien heb.quote:
Zou de eerste keer zijn geweestquote:Op donderdag 17 april 2008 20:36 schreef vw_caddy het volgende:
Jammer dat die kerel niet doorging, zijn gevoel voor de 250.000 was goed.
Eenschquote:Op zaterdag 19 april 2008 00:07 schreef vw_caddy het volgende:
Ja flinke bedragen deze week.Was wel een trut vanavond trouwens.
irritant?quote:Op woensdag 21 mei 2008 21:36 schreef roburt het volgende:
ik heb hem na 5 minuten uit gezet, wat een irritante gozer
Idd, ik ergerde me dood aan haar.quote:Op woensdag 21 mei 2008 22:16 schreef -Sum- het volgende:
[..]
irritant?had je gister moeten kijken
![]()
dat mens was ZO overdreven dat ik blij was dat ze niets kreeg, lekker hele leven 3e rangs toneelstukjes blijven spelen
quote:Op maandag 1 september 2008 23:20 schreef tong80 het volgende:
Het begin is goed.
ADHD kandidate :
'De vorige keer zat er één euro in mijn doos.'
Typisch RTL om met een goedkope hoer te beginnen.
360?quote:Op maandag 29 september 2008 20:28 schreef tong80 het volgende:
Ik was ook doorgegaan had ie het maar gedaan.
Maar 360 euro is veel geld.
Helaas had het veel meer kunen zijn.
Typo.quote:
De 250000 er ook al uitquote:
Jazeker. Hij had wel lefquote:Op donderdag 6 november 2008 00:48 schreef Peter6000 het volgende:
Niemand gekeken?
Ging vandaag iets van 70.000 euro uit.
Morgen eens kijkenquote:Op donderdag 6 november 2008 00:48 schreef Peter6000 het volgende:
Niemand gekeken?
Ging vandaag iets van 70.000 euro uit.
quote:
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 20:56 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Gelukkig koos hun moeder voor de andere doos.Goede deal met die 10.000.
quote:Op dinsdag 16 december 2008 17:16 schreef Urquhart het volgende:
Het is inderdaad een herhaling, uit dit topic zelfs![]()
[..]
[..]
Zometeen gaat ze helemaal irritant doenquote:Op dinsdag 16 december 2008 17:25 schreef tong80 het volgende:
Lekkere wijven voor een moeder met een paardenbek
Logisch. Een taaldocent van sc Heerenveen zei het al: Scandinaviërs leren het snelst Nederlands, terwijl het bij Spanjaarden/Italianen toch veel tijd in beslag neemt.quote:Op vrijdag 19 december 2008 17:28 schreef tong80 het volgende:
Geweldige aflevering kijk ik nu naar. Mooie Zweedse die perfect Nederlands spreekt na 3 jaar hier te wonen.
rtlgemist ?quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:14 schreef tong80 het volgende:
Het was echt perfect Nederlands.
Had echt6 niet in de gaten dat ze uit Zweden kwam
Jammer trouwens dat het niet meer wordt herhaald. Om 8 uur kijk ik naar DWDD
Ik heb een virus kan niks terugkijkenquote:
Qua taalgroep zitten Nederlands en Zweeds heel dicht bij elkaar. Voeg er nog een beetje gevoel voor taal bij en hopsa.quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:14 schreef tong80 het volgende:
Het was echt perfect Nederlands.
Had echt6 niet in de gaten dat ze uit Zweden kwam
Ze sprak het perfect.quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:54 schreef Susi het volgende:
[..]
Qua taalgroep zitten Nederlands en Zweeds heel dicht bij elkaar. Voeg er nog een beetje gevoel voor taal bij en hopsa.
http://www.mediacourant.nl/?p=13702quote:Hoofdprijs van 250.000 euro valt in Deal or no Deal
Geplaatst op woensdag 11 maart 2009 om 18:07
Voor het eerst in de geschiedenis van Postcode Loterij: Deal Or No Deal is het zover. Na ruim 400 afleveringen sleept een kandidaat de hoofdprijs van 250.000 euro in de wacht in de dagelijkse spelshow van RTL 5. De hoogste prijs die een kandidaat tot nu toe won, was 100.000 euro. “Wanneer de betreffende uitzending is te zien, blijft nog even geheim“, aldus een zegsvrouw van RTL 5. In de spelshow met Beau van Erven Dorens kunnen kandidaten geldprijzen van 5 tot 250.000 euro winnen.
Leuk!quote:Op woensdag 11 maart 2009 18:10 schreef Tabloid het volgende:
[..]
http://www.mediacourant.nl/?p=13702
Klopt dat het om hem gaat, die jongen zat bij mij op de middelbare school!quote:Op woensdag 11 maart 2009 20:43 schreef amokjeeh het volgende:
Gister tijdens de opnames gevallen bij een jongen van 24 uit Haarlem
http://schumacher.hyves.nl / (althans als google niet bedriegt)
Ok.quote:
Ok ik hou het in de gatenquote:Op woensdag 11 maart 2009 23:23 schreef Stienn het volgende:
Zal wel over 1,5 / 2week zijn.
Ken iemand die was laatst ook op tv en die had de opnames ongeveer 2 weken er voor...
Ja mooi kutquote:
Coolquote:
Tnx voor je tip, ik ga de herhaling zeker kijken.quote:
Die aflevering is nog steeds niet uitgezonden.quote:Op donderdag 19 maart 2009 20:09 schreef Tabloid het volgende:
250.000 euro is eruit.
Blijkbaar niet.quote:Op donderdag 19 maart 2009 20:11 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Die aflevering is nog steeds niet uitgezonden.
Uitzending is nu nog bezig en de 250.000 is er uit.quote:Op donderdag 19 maart 2009 20:11 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Tnx voor je tip, ik ga de herhaling zeker kijken.![]()
Verder ben ik wat uitgekeken op het programma, maar deze ga ik natuurlijk niet missen.
Ik schrok alquote:Op donderdag 19 maart 2009 20:11 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Die aflevering is nog steeds niet uitgezonden.
Ik kan je verzekeren dat het geen stunt isquote:Op maandag 23 maart 2009 20:30 schreef DCNY het volgende:
Wanneer komt ie nou?? Straks is t gewoon een stunt, om meer kijkcijfers te krijgen.. Wat ook aardig lukt volgens mij
Klopt, die vrouw vanavond was ook weer lekker bezigquote:Op maandag 23 maart 2009 21:57 schreef Stienn het volgende:
Nee, want z´n hyves heeft hier ook al wel gestaan dacht ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |