Ja wel goffedegoffer, hoe moet ik nu deze week door komen?quote:Mededeling
maandag 3 december 2007 om 15:45
Storing op de streams
Er zijn problemen met onze streamserver. Daardoor kan het gebeuren dat streams zomaar uitvallen.
Vanavond is er helaas geen uitzending van FOK!radio, vanwege de problemen. We zijn wel in het datacentrum om wat aan de problemen te doen. Het kan vanavond dus zijn dat het signaal af en toe uitvalt, al zal dat waarschijnlijk niet gebeuren.
Onze excuses voor het ongemak.
LCD Soundsystemquote:Op maandag 3 december 2007 20:17 schreef centenbakkie het volgende:
ik heb lekker the specials aan staan
quote:Op maandag 3 december 2007 20:18 schreef LudoSanders het volgende:
Er zijn daadwerkelijk mensen die daar naar luisteren?
Ja.quote:Op maandag 3 december 2007 20:18 schreef LudoSanders het volgende:
Vanavond niet, neequote:Op maandag 3 december 2007 20:18 schreef LudoSanders het volgende:
quote:Op maandag 3 december 2007 20:35 schreef Het_hupt het volgende:
bagger
Ja, als je FOK! als een dorp stad beschouwt is FOK!radio de lokale omroepquote:Op maandag 3 december 2007 20:33 schreef Ravage het volgende:
Is Fok radio echt leuk dan? Ik krijg er altijd zo'n lokale omroep idee bij
Yup, leuke show heurquote:Op maandag 3 december 2007 20:18 schreef LudoSanders het volgende:
Gaan ze het dan hebben over de fantastische topics die er de afgelopen week werden aangemaakt ?quote:
Vrouwen horen te strijken niet meer ,niet minder.quote:Op maandag 3 december 2007 21:17 schreef flugeltje het volgende:
tsssk, denk je dat jij het erg hebt
Ik bedoel, ik sta gewoon te stríjken nu
verveling is a bitch!
Ik wou juist een sinterklaasgedicht maken voor nolius en martijnquote:Op maandag 3 december 2007 21:20 schreef flugeltje het volgende:
* troostend arm om paultjuhhh heenlegt
Eens met TS, maar helpen B&T topics je de week niet door...quote:Op maandag 3 december 2007 20:15 schreef remlof het volgende:
Op zich vond ik het al raar dat er vandaag geen FOK!Radio topic was geopend, maar ik dacht, ach, Nolius is zo druk die zal dat wel op het laatste moment doen.
Dus ik haal gewoon na m'n werk bier en diepvriespizza in huis en ga er lekker voor zitten, zoals elke maandagavond. Het ritueel dat het begin van de werkweek nog enigszins draagbaar maakt
Dus even voor achten slinger ik winamp aan en surf naar www.actionradio.nl om vast een lekkere plaat aan te vragen. Maar wat zie ik?
[..]
Ja wel goffedegoffer, hoe moet ik nu deze week door komen?
De topics nietquote:Op maandag 3 december 2007 21:43 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
Eens met TS, maar helpen B&T topics je de week niet door...
quote:Op maandag 3 december 2007 21:32 schreef Noorseviking het volgende:
[..]
Vrouwen horen te strijken niet meer ,niet minder.
quote:Op maandag 3 december 2007 20:18 schreef LudoSanders het volgende:
Maak maar vast een verjaardagsgedicht voor Martijn voor morgen in z'n fobo, gaat ie vast en zeker heul blij mee zijnquote:Op maandag 3 december 2007 21:39 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Ik wou juist een sinterklaasgedicht maken voor nolius en martijn
is hij morgen jarigquote:Op maandag 3 december 2007 21:47 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Maak maar vast een verjaardagsgedicht voor Martijn voor morgen in z'n fobo, gaat ie vast en zeker heul blij mee zijn
Da's dan wel weer tof. Als ik het haal tot volgende week maandag that isquote:Op maandag 3 december 2007 22:29 schreef FOKradio het volgende:
Maar de streams zijn wel weer gemaakt
Precies. Ik wil ook in de uitzending. Volgens insiders lijkt mijn stem wat op die van Frank de Boer.quote:
Ik gooi ShowOffImorts.nl toch ook niet dicht?quote:Op dinsdag 4 december 2007 11:57 schreef maardatwasikniet het volgende:
Slotje request!!!
Tof, daar verder.quote:Op woensdag 5 december 2007 10:40 schreef FOKradio het volgende:
[FOK!radio] 'Echte mannen bestaan niet meer!'
Mijn sinterklaasavond, wat doe je?quote:Op woensdag 5 december 2007 10:40 schreef FOKradio het volgende:
[FOK!radio] 'Echte mannen bestaan niet meer!'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |