Het doelpunt van Berg heb ik niet, want mijn bron heeft de goal niet in de samenvatting. Als iemand een linkje heeft, graag!
Eensquote:Op maandag 3 december 2007 20:57 schreef Jnk18 het volgende:
1.Loïc Loval (FC Utrecht - Sparta Rotterdam) 1-0
2.Roland Lamah (Roda JC - Vitesse) 1-0
3.Roy Makaay (Feyenoord - Heracles Almelo) 2-0
Thanks, aangepast.quote:Op maandag 3 december 2007 20:44 schreef Bayswater het volgende:
Die 6-1 was van Rose ipv Polak.
Huh, heet-ie NKufo?quote:Op maandag 3 december 2007 20:49 schreef -Vaduz- het volgende:
En bij Blaise moet de komma in z'n achternaam weg. Valt me nu pas op hier.
Loopt hier vloeiend, probeer eens F5?quote:Op maandag 3 december 2007 20:57 schreef Jnk18 het volgende:
Gifje van:Frank Demouge (Willem II - Excelsior) 2-0 doet t nie helemaal
Ja, Twente heeft het altijd mis gehad op zijn shirt. NKufo vond het niet zo erg, maar vanaf dit seizoen hebben ze het verbeterd. Ook RTL4 heeft het nu goed, gezien de balkjes in beeld als hij heeft gescoord.quote:
quote:Onze spits scoort niet alleen, hij is ook nog eens veel te aardig, hij speelt al jaren in het verkeerde shirt. Tegenover een Zwitserse zondagskrant liet hij onlangs weten dat zijn naam consequent verkeerd geschreven wordt. Het is ook niet zo dat Blaise het nooit gemeld heeft, er is gewoon nooit iets aan gedaan.
Het gevolg is dat er op shirts, sjaals, foto's en officiële websites van zowel FC Twente als de media altijd gesproken wordt van Blaise N'Kufo, terwijl Blaise van achteren Nkufo heet.
FC Twente heeft een nieuwe spits, Blaise Nkufo.!!
bron :www.fctwente.net
Meeliftpost.quote:Op maandag 3 december 2007 20:57 schreef Jnk18 het volgende:
Kloptquote:Op maandag 3 december 2007 21:32 schreef RayMania het volgende:
Loopt hier vloeiend, probeer eens F5?.
Tsja ben het ook eens met deze.quote:Op maandag 3 december 2007 20:57 schreef Jnk18 het volgende:
Staat een regeltje onder de lijstquote:Op dinsdag 4 december 2007 11:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Bij het doelpunt van Berg kom ik bij je Bucketoverzicht uit.
Aha, niet opgemerkt.quote:Op dinsdag 4 december 2007 11:41 schreef RayMania het volgende:
[..]
Staat een regeltje onder de lijst.
Daarom hoop ik op veel stemmenquote:Op dinsdag 4 december 2007 17:39 schreef Tomatenboer het volgende:
Veel mooie doelpunten deze ronde, de 0-3 van Ammi bij ajax-Nac Breda was ook erg mooi.
Bij een kleine lijst ook niet en bij teveel mooie doelpunten ook niet.quote:Op vrijdag 7 december 2007 15:47 schreef -Vaduz- het volgende:
Is het een hele lijst met moeilijke keuzes dan neemt men de moeite niet ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |