Als je het zo stelt ben ik bijna in staat mijn Anti Brian ava weer te activeren.quote:Op maandag 3 december 2007 21:54 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Nee, niet omdat zij een zeikerd is hoor. Ik wil gewoon dat er eindelijk gerechtigheid geschiedt en dat Brian wegmoet.
quote:Op maandag 3 december 2007 22:02 schreef Guuskeee het volgende:
heb ik de eerste foto van brian en amanda op de premiere?
[ afbeelding ]
wtf heeft brian aangetrokken?
quote:Op maandag 3 december 2007 22:02 schreef Guuskeee het volgende:
[ afbeelding ]
Ze hebben zeker geld nodig.De vorige popi is net voorbij.quote:Op maandag 3 december 2007 22:03 schreef chufi het volgende:
naar 3040.
Deze prijsvraag is actief van maandag 3 december t/m zondag 9 december, daarna kun je niet meer meedoen.
wat doen ze op de Prins Hendrikskade ?quote:Op maandag 3 december 2007 22:02 schreef Guuskeee het volgende:
[ afbeelding ]
Ja dacht ik ook. Ik rij er elke dag langs en soms achterom achter CSquote:Op maandag 3 december 2007 22:08 schreef pullup het volgende:
[..]
wat doen ze op de Prins Hendrikskade ?( Dat is me een beetje te dicht bij mijn huis ) ~O>
Ze kan de rest dromen!quote:Op maandag 3 december 2007 22:10 schreef Clank het volgende:
[..]
En dat bij één van haar favo films...
Schitterend Guuskee!quote:Op maandag 3 december 2007 22:02 schreef Guuskeee het volgende:
[ afbeelding ]
Zie je daar ook soms Ndnhzwns flaneren?quote:Op maandag 3 december 2007 22:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dacht ik ook. Ik rij er elke dag langs en soms achterom achter CS
quote:Op maandag 3 december 2007 22:17 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Zie je daar ook soms Ndnhzwns flaneren?
Momenteel is het rustig daar ivm met de verbouwing van het CS. Dus geen bekenden gesignaleerd de laatste tijd. Mogelijk is dat ook de oorzaak dat er een aantal personages maar de villa in zijn gegaan..quote:Op maandag 3 december 2007 22:17 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Zie je daar ook soms Ndnhzwns flaneren?
Welterusten, ik volg je voorbeeldquote:Op maandag 3 december 2007 22:20 schreef beequeen het volgende:
Ik heb het wel gezien voor vanavond. Heb absoluut geen zin in het geblaat van Amanda dat het SUPERLEUK was met haar dronken harses en Brian wil ik het niet eens over hebben.
Succes voor de nachtploeg, slaaplekker voor iedereen straks en tot morgen.
Trusten! Buenas noches !quote:Op maandag 3 december 2007 22:20 schreef beequeen het volgende:
Ik heb het wel gezien voor vanavond. Heb absoluut geen zin in het geblaat van Amanda dat het SUPERLEUK was met haar dronken harses en Brian wil ik het niet eens over hebben.
Succes voor de nachtploeg, slaap lekker voor iedereen straks en tot morgen.
Zag iets voorbij komen van 3 uur in totaal. Maar das just a guess , lijkt me wel erg lang en kan me voorstellen van Lieke als je hem al 5 keer hebt gezien dat je je krachten spaartquote:Op maandag 3 december 2007 22:24 schreef pullup het volgende:
Hoe lang duurt deze film nog ?
Dan zal ze toch haar stekkie ergens anders moeten vinden, de Utrechtsestraat misschien of in het Westelijk Havengebied, daar zijn vele afwerkplaatsenquote:Op maandag 3 december 2007 22:19 schreef pullup het volgende:
[..]
![]()
Ze heeft het moeilijk waarschijnlijk op dit moment want ze bouwen er een nieuw busstation. Het is er een grote bouwput
BQ, bedankt weer voor al je verslagen, iedere dag weer, vind je geweldig zoals je altijd weer alles hier opschrijft. Slaap lekker en tot morgen!quote:Op maandag 3 december 2007 22:20 schreef beequeen het volgende:
Succes voor de nachtploeg, slaap lekker voor iedereen straks en tot morgen.
Heb ik dan de scoop van het eerste huwelijk in de Gouden Kooi?quote:Op maandag 3 december 2007 22:02 schreef Guuskeee het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb het net even opgezocht, ik meen te kunnen zien dat het the green mile is en inderdaad 188 minutenquote:Op maandag 3 december 2007 22:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Zag iets voorbij komen van 3 uur in totaal. Maar das just a guess , lijkt me wel erg lang en kan me voorstellen van Lieke als je hem al 5 keer hebt gezien dat je je krachten spaart
Zijn ze nou helemaal gek geworden daar.Ach anders gingen ze schaken,schiet ook niet op.quote:Op maandag 3 december 2007 22:34 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb het net even opgezocht, ik meen te kunnen zien dat het the green mile is en inderdaad 188 minuten
De tram-hokjes in het Westelijk Havengebeid zijn al jaren gesloten, sinds R.O er zich te vaak heeft vergrepen op vele haltes=quote:Op maandag 3 december 2007 22:30 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Dan zal ze toch haar stekkie ergens anders moeten vinden, de Utrechtsestraat misschien of in het Westelijk Havengebied, daar zijn vele afwerkplaatsen
Hij is leuk!quote:Op maandag 3 december 2007 22:33 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
Heb ik dan de scoop van het eerste huwelijk in de Gouden Kooi?
En de in hun blote hol rondrennende homo'squote:Op maandag 3 december 2007 22:39 schreef chufi het volgende:
[..]
De tram-hokjes in het Westelijk Havengebeid zijn al jaren gesloten, sinds R.O er zich te vaak heeft vergrepen op vele haltes=
Mogelijk dat ze rond loopt in de bosrijke omgeving aan de Nieuwe Meer tussen de in het wild rond lopende steppe-koeien
Zielige alcoholistengroupiequote:Op maandag 3 december 2007 22:40 schreef noekje het volgende:
[..]
Hij is leuk!
Blijf de banner fantastisch vinden. Mooi joch zo om te zien.
Nou moet niemand overstuur worden omdat ik een positieve post plaats over Huub. Nee, hij is niet fantastisch. Nee, Lieke zeikt niet. Ja, Huub heeft een alcoholprobleem. Brian is de beste!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |