Hij hoeft toch aan ons geen verantwoording af te leggen? Kan me best voorstellen dat je een borrel mist als je in dat gekkenhuis zit. En ik vind dat Lieke veel meer een zeur is momenteel. Laat Brian maar lekker vertrekken, maar nee, die zit er nog steeds ondanks zijn fysieke mishandeling van Amanda. Dus zou Huub wegmoeten omdat hij een zijkerd is? Slaat nergens op vind ik.quote:Op maandag 3 december 2007 21:08 schreef noucky het volgende:
Van mij mag Huub na zijn 8 uur wegblijven. Hij mist teveel de alcohol en dat wil hij niet toegeven aan ons streamers. Hij gaat dingen ophangen van het hokje dit en dat als excuus. Het probleem is niet het hokje maar hijzelf. Hij kan gewoon niet gezellig meer zijn en dat is al maanden zo. Buiten de drank om is hij een seikerd 1e klasse.
wees.quote:Op maandag 3 december 2007 21:10 schreef maril het volgende:
[..]
Wat goor van hem, maar wel goed genoeg om mee te rollebollen , wat een misbaksel ben dan een flinke vent en maak het uit.
Ze zegt niet dat hij wegmoet, ze zegt dat hij kan wegblijven, zit nogal verschil in, hij zegt zelf dat hij het overweegt.quote:Op maandag 3 december 2007 21:11 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Hij hoeft toch aan ons geen verantwoording af te leggen? Kan me best voorstellen dat je een borrel mist als je in dat gekkenhuis zit. En ik vind dat Lieke veel meer een zeur is momenteel. Laat Brian maar lekker vertrekken, maar nee, die zit er nog steeds ondanks zijn fysieke mishandeling van Amanda. Dus zou Huub wegmoeten omdat hij een zijkerd is? Slaat nergens op vind ik.
Jij bent er echt voor om er tegen te zijn hè?quote:Op maandag 3 december 2007 21:10 schreef maril het volgende:
[..]
Wat goor van hem, maar wel goed genoeg om mee te rollebollen , wat een misbaksel ben dan een flinke vent en maak het uit.
Het werd niet negatief gezegd over Lieke....quote:Op maandag 3 december 2007 21:10 schreef maril het volgende:
[..]
Flauw om zo te reageren als Huub kritiek of erger krijgt alle 5 andere bewoners moeten het hietr ook ontgelden dus niet zo zeuren.quote:Op maandag 3 december 2007 21:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jij bent er echt voor om er tegen te zijn hè?
Ik ben er zelfs tegen om er voor voor te zijnquote:Op maandag 3 december 2007 21:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jij bent er echt voor om er tegen te zijn hè?
In dat geval heb ik niets gezegd, maar er werd anders gesugereerdquote:Op maandag 3 december 2007 21:15 schreef Desii het volgende:
[..]
Het werd niet negatief gezegd over Lieke....
Hij zei dat de sex enorm goed is....![]()
Het is vaak de toon die de muziek maakt, en die was in dit geval niet vals
Dan is de stand in ieder geval 2-2quote:Op maandag 3 december 2007 21:17 schreef schatje het volgende:
Ik zie Lieke het liefst vertrekken, nog liever dat Brian en Amanda. Het is zuur jaloers wijf die alleen maar kan zeiken.
Op voor de verlengingquote:
Op tv na DGK zeker. Jaap betwijfel ik, maar Huub kan niet zonder drank op een show neerzetten op tv, dus dat kan hij wel schudden. Jaap doet er dan ook goed aan zijn ambities voort te gaan zetten zonder ene huppeldekutteHuub naast zich. Jaap zijn talenten worden door die kabouter alleen maar onderuit gehaald.quote:Op maandag 3 december 2007 21:08 schreef DrsH het volgende:
Al deze spelers hebben in DGK zo'n negatieve CV opgebouwd dat zij een beetje baan in de reality wel kunnen vergeten. Maar ongetwijfeld zullen zij bij de uitkeringsinstanties herkend worden als BN er.
klopt.... das wel eens lastig met nalezen.. iets kan anders overkomen dan het bedoeld is.quote:Op maandag 3 december 2007 21:17 schreef maril het volgende:
[..]
In dat geval heb ik niets gezegd, maar er werd anders gesugereerd
daar kan ik mij helemaal in vindenquote:Op maandag 3 december 2007 21:11 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Hij hoeft toch aan ons geen verantwoording af te leggen? Kan me best voorstellen dat je een borrel mist als je in dat gekkenhuis zit. En ik vind dat Lieke veel meer een zeur is momenteel. Laat Brian maar lekker vertrekken, maar nee, die zit er nog steeds ondanks zijn fysieke mishandeling van Amanda. Dus zou Huub wegmoeten omdat hij een zijkerd is? Slaat nergens op vind ik.
Ga je ook aan de matjes of extentions, nee toch?quote:Op maandag 3 december 2007 21:15 schreef noekje het volgende:
[..]
Haar pony is wel tof! Ga van de week ook maar naar de kapper.
Ben ik niet met je eens.quote:Op maandag 3 december 2007 21:19 schreef noucky het volgende:
[..]
Op tv na DGK zeker. Jaap betwijfel ik, maar Huub kan niet zonder drank op een show neerzetten op tv, dus dat kan hij wel schudden. Jaap doet er dan ook goed aan zijn ambities voort te gaan zetten zonder ene huppeldekutteHuub naast zich. Jaap zijn talenten worden door die kabouter alleen maar onderuit gehaald.
Kijk, jij begrijpt het.quote:Op maandag 3 december 2007 21:11 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Zoals ik vanmorgen al schreef wordt Huub de winnaar en verlaat het huis met een ton schuld, dus BQ maak je geen zorgenquote:
Ik moet je steeds meer gelijk geven..quote:Op maandag 3 december 2007 21:17 schreef schatje het volgende:
Ik zie Lieke het liefst vertrekken, nog liever dat Brian en Amanda. Het is een zuur jaloers wijf die alleen maar kan zeiken.
Tsja, ze zit daar geheel vrijwillig en kan opstappen wanneer ze wil.quote:Op maandag 3 december 2007 21:27 schreef noucky het volgende:
Tja Selene daar lig je dan op de bank met een stel gestoorden naast je. Wees blij dat je er maar tijdelijk bent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |