quote:
Op maandag 3 december 2007 19:40 schreef RemcoW85 het volgende:Hehe.. Ik was 1.68m op me 18e.. Ben nu 4 jaar later 1.81m terwijl ik 1.75m geschat werd door de GGD ofzo (schooltestjes). Achja ben met alles laat

.
*vertrekt weer uit PUB.
Idem hier ongeveer:
Tot het laatste jaar middelbaar(17-18j) was ik 1m54 (geen pretje overigens), op het medisch onderzoek ook altijd van 'kijk, dit is de groeicurve, jij ligt hier, iemand anders van jouw leeftijd daar, dat komt dus niet meer goed'. Nu ben ik op mijn 21j 1m83 (al gestopt met groeien sinds mn 20 oid). Ik weet nog dat ik het super vond dat ik eeneens de bovenkat van hoofden kon zien enzo

. Maar goed, ik zie er nogaltijd een half broekie uit, en ik denk dat dat wel meespeelt, zal wel iets te maken hebben met hormonen enzo.
Het kan dus gewoon, niks aantrekken van wat het medisch onderzoek zegt.
Ik heb daar nog wat anekdotes van ook:
-op m'n 18de kreeg ik in de winkel mijn wisselgeld terug met de woorden 'hier voor in je spaarpot'
-vorig jaar was er een schoolreunie, en 3/4 had me niet herkend omdat ze mij als zo klein herinnerden. 'Kleine spinokel' was mijn bijnaam vroeger.
Het is toch allemaal min of meer goedgekomen. Geen last gehad van groeipijnen of kromme rug en consoorten.
*vertrekt weer uit PUB.
[ Bericht 6% gewijzigd door MMach op 04-12-2007 13:41:53 ]