Dat verschilt per persoon, de ene persoon is op zijn 17e al op zijn maximale lengte, de andere pas op zijn 19e.quote:Op maandag 3 december 2007 19:11 schreef bullitt11 het volgende:
Hallo, ik heb een vraagje aan de pubers hier met name van 18+, groei je nog na je 17e? ik ben nu 1.75 maar ben dat al een tijdje, ik zou 1,84 worden, ik heb 2 oudere broers eentje van 1.85 en de ander 1.75, is er nog hoop of moet ik me er maar bij neerleggen veel dank
erosiequote:Op maandag 3 december 2007 19:42 schreef snarfbreda het volgende:
Vanaf je 18de begin je weer langzaam te krimpen.
Wat klein!quote:Op maandag 3 december 2007 23:52 schreef Sjibble het volgende:
pfoe, ben ik blij. Ben ongeveer een van de kleinste op de hele academie
Ben iets van 1,65 ofzo...
Mja, liever klein en gespierd als lang em mager, zo zie ik het maar als ik klein blijf
Oh, en geen last van kleine auto'tjeswel van grote
Idem hier ongeveer:quote:Op maandag 3 december 2007 19:40 schreef RemcoW85 het volgende:
Hehe.. Ik was 1.68m op me 18e.. Ben nu 4 jaar later 1.81m terwijl ik 1.75m geschat werd door de GGD ofzo (schooltestjes). Achja ben met alles laat.
*vertrekt weer uit PUB.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop