hoiquote:Op dinsdag 4 december 2007 00:08 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Worden ze anders niet minder egoïstisch van.
Hoi MNR!quote:
Na de roos en het egoistische gedrag van een vrouw geen positieve ervaring meer gehad?quote:
Zachtjes tikt de hagel tegen t zolderraamquote:Op dinsdag 4 december 2007 00:13 schreef CherryLips het volgende:
of het gaat even hagelen ofzo, zo hoor ik Kylie toch niet meer.
Tuurlijk wel.quote:Op dinsdag 4 december 2007 00:13 schreef MNR het volgende:
[..]
Na de roos en het egoistische gedrag van een vrouw geen positieve ervaring meer gehad?
Dig hard. Is veel leukerquote:Op dinsdag 4 december 2007 00:17 schreef Friek_ het volgende:
Tuurlijk wel.
Alleen moet ik daarvoor even in m'n geheugen graven.
quote:Op dinsdag 4 december 2007 00:14 schreef CherryLips het volgende:
'Keihard ketst de hagel tegen m'n zolderraam.'
GMTAquote:Op dinsdag 4 december 2007 00:15 schreef MNR het volgende:
[..]
Zachtjes tikt de hagel tegen t zolderraam
Jaweeeeeeeeeeeeeelquote:
Hehe, maffe meid die je bent!quote:Op dinsdag 4 december 2007 00:26 schreef CherryLips het volgende:
dan moet ik altijd aan neuspeuteren denken.
Uhuhquote:
Ah, van 13 naar 11! Er is ruimte voor nog meer verbeteringquote:Op dinsdag 4 december 2007 00:28 schreef Dark_Angelus het volgende:
Jaweeeeeeeeeeeeeel
We waren 11de van de 15!Met de PUB-Quiz
WHoeiiiiiiiiiiii Team Bliss FTW
Ja maar het ging de eerste rondes echt slecht. Maar daarna herpakte we ons! We kunnen dus zo de top10 inrollenquote:Op dinsdag 4 december 2007 00:30 schreef MNR het volgende:
[..]
Uhuh
[..]
Ah, van 13 naar 11! Er is ruimte voor nog meer verbetering
*off
Die quiz is nepquote:
WHEHEHEHEquote:Op dinsdag 4 december 2007 00:36 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
echt niet, je bent gewoon jaloers
Oh, iets met een kam en scheren.quote:Op dinsdag 4 december 2007 00:37 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
O nee want mannen hebben geen gevoelens
ik ben een vrouw ik behoor te zeurenquote:Op dinsdag 4 december 2007 00:39 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Oh, iets met een kam en scheren.
Zeur niet zo.
Dan ken ik leukere vrouwen. Maar goed als jij daar gelukkig van dient te worden moet je dat lekker zelf wetenquote:Op dinsdag 4 december 2007 00:43 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik ben een vrouw ik behoor te zeuren
ik hou al opquote:Op dinsdag 4 december 2007 00:43 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Dan ken ik leukere vrouwen. Maar goed als jij daar gelukkig van dient te worden moet je dat lekker zelf weten
Goed zo, nu ben ik lekker op dreefquote:
oja en ik nietquote:Op dinsdag 4 december 2007 00:50 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Goed zo, nu ben ik lekker op dreef
Hihi, maar goed ik was blij enzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |