abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 4 december 2007 @ 10:31:41 #201
159979 G.Fawkes
Libera eas de ore leonis!
pi_55028827
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 10:28 schreef Q. het volgende:
Crushes zijn stom!
Ah, its alive
  dinsdag 4 december 2007 @ 10:33:00 #202
141482 Q.
JurassiQ
pi_55028848
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 10:31 schreef G.Fawkes het volgende:

[..]

Ah, its alive
Ik? Leugens!
For great justice!
  dinsdag 4 december 2007 @ 10:36:44 #203
176394 TwistedDarling
Grumpy... but gorgeous.
pi_55028908
People assume that time is a strict progression of cause to effect... but actually, from a non-linear, non-subjective viewpoint, it's more like a big ball of wibbly-wobbly... timey-wimey... stuff. (The Doctor)
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 4 december 2007 @ 10:37:10 #204
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_55028914
It's alive
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  dinsdag 4 december 2007 @ 10:38:14 #205
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_55028932
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 10:30 schreef G.Fawkes het volgende:
Het is niet eenzaam en donker. Het is een andere kijk op de wereld. Als je verwacht altijd gelukkig te zijn ben je snel teleurgesteld wanneer je dat niet bent.

Ik er niet van uit dat ik altijd gelukkig ben. Daardoor wordt je juist eerder gelukkig omdat je verwachtingen minder zijn dan de resultaten. Werkt prima kan ik je vertellen.
Is dat niet een beetje symptoombestrijding? Ik ben het met je eens dat het verkeerd is om de verwachting te hebben om altijd maar gelukkig te zijn. Wat volgens mij van belang is, is waar je je geluk aan afmeet. Als je voor jezelf bepaalt dat je alleen maar gelukkig bent als je een groot huis, een vet salaris, een dikke auto, de ideale partner en vrienden bij de vleet hebt, terwijl dat er niet in zit, dan stel je gewoon verkeerde verwachtingen aan je leven.
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
  dinsdag 4 december 2007 @ 10:38:32 #206
184899 Mike.Strutter
Am I The Only One?...
pi_55028936
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 09:48 schreef MNR het volgende:

[..]

Ik las het ja

Het hoeft niet altijd goed te gaan, maar ik ben blij dat je je beter voelt. En nog onbeduidende plannen voor O&N? Aj aj aj Wat zou je het liefste willen doen?
Het liefste ga ik gewoon met onze groep inclusief de vriendinnen van mijn vrienden de hele avond en nacht bijeen zitten en gezellig eten en wat drinken. Daar krijg ik mijn tijd goed mee om.
  dinsdag 4 december 2007 @ 10:39:18 #207
184899 Mike.Strutter
Am I The Only One?...
pi_55028953
Er was een nieuwe vrouwelijke tandarts, die heeft me eens flink onder handen genomen. Bij mij waren er geen gaatjes om te vullen
  dinsdag 4 december 2007 @ 10:39:58 #208
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_55028958
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 10:39 schreef Mike.Strutter het volgende:
Er was een nieuwe vrouwelijke tandarts, die heeft me eens flink onder handen genomen. Bij mij waren er geen gaatjes om te vullen
Dus jij hebt aangeboden om dan maar bij haar wat gaatjes te vullen?
  dinsdag 4 december 2007 @ 10:41:04 #209
184899 Mike.Strutter
Am I The Only One?...
pi_55028975
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 10:39 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Dus jij hebt aangeboden om dan maar bij haar wat gaatjes te vullen?
ghehe, nee zo simpel gaat dat niet in zijn werk.
  dinsdag 4 december 2007 @ 10:42:31 #210
141482 Q.
JurassiQ
pi_55029006
Twist!
For great justice!
  dinsdag 4 december 2007 @ 10:43:01 #211
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_55029014
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 10:41 schreef Mike.Strutter het volgende:

[..]

ghehe, nee zo simpel gaat dat niet in zijn werk.
Kwestie van de juiste tandarts treffen...
  dinsdag 4 december 2007 @ 10:43:20 #212
141482 Q.
JurassiQ
pi_55029020
We hebben een sinterklaascadeau gehad, een pakket waarmee je zelf je gevulde speculaas kan maken. Daar ben ik toch veel te lui voor?
For great justice!
pi_55029041
De tandarts, goed idee ik moet ook weer eens gecontroleerd worden. Vanavond maar eens vragen.
No. I don't drink vodka every day. And it's so close today...
  dinsdag 4 december 2007 @ 10:44:40 #214
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_55029049
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 10:43 schreef Q. het volgende:
We hebben een sinterklaascadeau gehad, een pakket waarmee je zelf je gevulde speculaas kan maken. Daar ben ik toch veel te lui voor?
Snel op Marktplaats zetten. Net zoals al je andere luie collega's...
  dinsdag 4 december 2007 @ 10:47:54 #215
176394 TwistedDarling
Grumpy... but gorgeous.
pi_55029109
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 10:43 schreef Q. het volgende:
zal ik dat dan eens voor je doen.
People assume that time is a strict progression of cause to effect... but actually, from a non-linear, non-subjective viewpoint, it's more like a big ball of wibbly-wobbly... timey-wimey... stuff. (The Doctor)
pi_55029111
Mogguh
  dinsdag 4 december 2007 @ 10:48:57 #217
159979 G.Fawkes
pi_55029129
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 10:38 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Is dat niet een beetje symptoombestrijding? Ik ben het met je eens dat het verkeerd is om de verwachting te hebben om altijd maar gelukkig te zijn. Wat volgens mij van belang is, is waar je je geluk aan afmeet. Als je voor jezelf bepaalt dat je alleen maar gelukkig bent als je een groot huis, een vet salaris, een dikke auto, de ideale partner en vrienden bij de vleet hebt, terwijl dat er niet in zit, dan stel je gewoon verkeerde verwachtingen aan je leven.
Symptoombestrijding? Juist niet denk ik. Maargoed
pi_55029176
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 10:30 schreef G.Fawkes het volgende:
Het is niet eenzaam en donker. Het is een andere kijk op de wereld. Als je verwacht altijd gelukkig te zijn ben je snel teleurgesteld wanneer je dat niet bent.

Ik er niet van uit dat ik altijd gelukkig ben. Daardoor wordt je juist eerder gelukkig omdat je verwachtingen minder zijn dan de resultaten. Werkt prima kan ik je vertellen.

En groot gelijk heb je trouwens. Altijd voor jezelf kiezen
Ah, ik zie het zo:

Verwachtingen en dromen heeft iedereen. Hoe iemand daarmee omgaat hangt af van de ervaringen in het verleden. Laten we zeggen dat je iets in gedachten hebt wat je heel graag wilt, laten we het even X noemen. Dan heb je 2 mogelijkheden om het te benaderen:

- je verwacht/ben bang voor teleurstelling en bind je in
- je waagt het erop

In het eerste geval zal de teleurstelling minder groot uitvallen als het zo is dat X niet waar gemaakt dan worden. Dan ben je blij, want ja, je hebt jezelf in bescherming genomen en de klap is niet zo groot. Prima aanpak en je bent blij dat je jezelf hierover in acht hebt genomen.

In het tweede geval zul je ernaar uitkijken, ernaar verlangen, zo blij als een kind zijn en er een heel fijn gevoel bij krijgen. Een van de meest fijne gevoelens die je maar kunt hebben! Treedt hier teleurstelling op, dan voelt dat heel naar.. dan snijdt dat van binnen en kost het je wel even tijd om hier van te herstellen. Juist omdat je er zo in geloofde.. is de klap hard.

De vraag is dan: richt ik mijn leven in zodat ik mezelf kan behoeden voor die pijn? Of leef ik mijn leven en leer ik om te gaan met de teleurstelling? Wil ik mezelf beschermen of laat ik de beperkingen achterwege en laat ik me gaan? Ben ik bang of waag ik het erop? Wanneer ben je gelukkiger?

Zo, tot dusver wat me even als eerste te binnenschoot
You're never fully dressed until you wear a smile
pi_55029189
*tegeltjeswijsheid* :

Gelukkig zijn zit in jezelf.
En ik denk dat je er zeker wel naar kunt streven, in plaats van 'maar niks te verwachten, zodat je ook niet teleurgesteld kunt raken'.
pi_55029240
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 10:28 schreef Q. het volgende:
Crushes zijn stom!
Niet, crushes zijn juist leuk
Ik ben helemaal voor crushes

Maar ze moeten het liefste niet zo stom zijn om af te haken of niet volledig voor mij te kiezen. Daar wordt MNR wel verdrietig van
  dinsdag 4 december 2007 @ 10:55:09 #221
141482 Q.
JurassiQ
pi_55029264
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 10:54 schreef MNR het volgende:

[..]

Maar ze moeten het liefste niet zo stom zijn om af te haken of niet volledig voor mij te kiezen. Daar wordt MNR wel verdrietig van
Arme MNR.
For great justice!
pi_55029265
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 10:38 schreef Mike.Strutter het volgende:
Het liefste ga ik gewoon met onze groep inclusief de vriendinnen van mijn vrienden de hele avond en nacht bijeen zitten en gezellig eten en wat drinken. Daar krijg ik mijn tijd goed mee om.
Nou Mike, dat lijkt me een prima O&N en ook helemaal niet zo moeilijk om te bewerkstelligen. Wat houdt je tegen om dit te organiseren?
pi_55029273
Ik ben het niet met je eens MNR. Men gaat de dingen waar men naar verlangt, en nooit doet idealiseren: 'had ik maar...dan was mijn leven mooier geweest'. Men heeft meer spijt van dingen die hij niet gedaan heeft, dan van de dingen die hij wel gedaan heeft.
  dinsdag 4 december 2007 @ 10:56:29 #224
176394 TwistedDarling
Grumpy... but gorgeous.
pi_55029297
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 10:51 schreef MNR het volgende:

[..]

Ah, ik zie het zo:

Verwachtingen en dromen heeft iedereen. Hoe iemand daarmee omgaat hangt af van de ervaringen in het verleden. Laten we zeggen dat je iets in gedachten hebt wat je heel graag wilt, laten we het even X noemen. Dan heb je 2 mogelijkheden om het te benaderen:

- je verwacht/ben bang voor teleurstelling en bind je in
- je waagt het erop

In het eerste geval zal de teleurstelling minder groot uitvallen als het zo is dat X niet waar gemaakt dan worden. Dan ben je blij, want ja, je hebt jezelf in bescherming genomen en de klap is niet zo groot. Prima aanpak en je bent blij dat je jezelf hierover in acht hebt genomen.

In het tweede geval zul je ernaar uitkijken, ernaar verlangen, zo blij als een kind zijn en er een heel fijn gevoel bij krijgen. Een van de meest fijne gevoelens die je maar kunt hebben! Treedt hier teleurstelling op, dan voelt dat heel naar.. dan snijdt dat van binnen en kost het je wel even tijd om hier van te herstellen. Juist omdat je er zo in geloofde.. is de klap hard.

De vraag is dan: richt ik mijn leven in zodat ik mezelf kan behoeden voor die pijn? Of leef ik mijn leven en leer ik om te gaan met de teleurstelling? Wil ik mezelf beschermen of laat ik de beperkingen achterwege en laat ik me gaan? Ben ik bang of waag ik het erop? Wanneer ben je gelukkiger?

Zo, tot dusver wat me even als eerste te binnenschoot
Je kunt het er ook op wagen en daar realistisch bij blijven. Denken van: oke, misschien gaat het niet lukken maar ik ga het in ieder geval echt proberen.
Als ik realistisch blijf dan is de teleurstelling an sich al minder. En ik ben dan ook nog eens trots op mezelf omdat ik het iig wel echt geprobeerd heb. En je kunt er altijd wat van leren en meenemen naar de toekomst.

En dan is er nog het scenario dat je verwachtingen wel uitkomen natuurlijk (daarbij helpt realistisch blijven ook).
pi_55029298
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 10:55 schreef Q. het volgende:
Arme MNR.
MNR kan wel tegen een stootje hoor Q.
(al gaat er dan wel even een periode van flinke chagrijnigheid en boosheid aan vooraf )
pi_55029345
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 10:55 schreef Thisbe het volgende:
Ik ben het niet met je eens MNR. Men gaat de dingen waar men naar verlangt, en nooit doet idealiseren: 'had ik maar...dan was mijn leven mooier geweest'. Men heeft meer spijt van dingen die hij niet gedaan heeft, dan van de dingen die hij wel gedaan heeft.
Ben je even kwijt. Waar geef ik aan dat je het niet doet? Ik probeer de mogelijkheden aan te geven die je hebt als de stap wel neemt (en daar 2 insteken bij).
pi_55029352
Twist weet het beter te verwoorden dan ik.
pi_55029397
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 10:56 schreef TwistedDarling het volgende:
Je kunt het er ook op wagen en daar realistisch bij blijven. Denken van: oke, misschien gaat het niet lukken maar ik ga het in ieder geval echt proberen.
Als ik realistisch blijf dan is de teleurstelling an sich al minder. En ik ben dan ook nog eens trots op mezelf omdat ik het iig wel echt geprobeerd heb. En je kunt er altijd wat van leren en meenemen naar de toekomst.

En dan is er nog het scenario dat je verwachtingen wel uitkomen natuurlijk (daarbij helpt realistisch blijven ook).
Ook een prima instelling!

Maar voor mij persoonlijk geldt dat ik op een gegeven moment voor de keuze kom dat ik kies "of ik ga ervoor" of "ik haak af". Waar ik een halve keuze neem, volgt voor mij ook een ongewenst resultaat. Als ik ergens in geloof ga ik ervoor, als ik twijfel ben ik voorzichtig... maar meestal levert deze voorzichtigheid me geen duidelijkheid op (laat staan de mensen die evt. in mijn omgeving zijn).
pi_55029464
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 10:58 schreef Thisbe het volgende:
Twist weet het beter te verwoorden dan ik.
Ik zie het als Jenga (of hoe je dat spel ook noemt). Als je vanaf het begin goed oplet, je best doet dan heb je veel meer kans dat je verder komt en de toren niet omvalt.

Je kunt ook proberen.. dan gaat dat prima in het begin en als hij omvalt is dat dat jammer.. maar ik ben van mening dat mensen die vanaf het begin kiezen, veel verder komen. Hiet is de kans dat je een scheve basis creert veel groter.

En ja, de groep die er dan toch al vanuit gaat dat er teleurstelling komt, die laten de toren vrij snel omvallen, maar voor hen maakt het niet uit.

Dat is eigenlijk mijn achterliggende gedachte hierin.
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 4 december 2007 @ 11:06:49 #230
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_55029490
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 10:54 schreef MNR het volgende:

[..]

*knuffel op*

Er komen weer nieuwe crushes
pi_55029531
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 11:06 schreef Dark_Angelus het volgende:
*knuffel op*

Er komen weer nieuwe crushes
Haha, ik zit er atm helemaal niet mee. Maar toch lief van je
pi_55029535
Goedemorgen Hoe is het hier?
O+ 11-06-2009 O+
  dinsdag 4 december 2007 @ 11:10:25 #233
141482 Q.
JurassiQ
pi_55029570
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 10:56 schreef MNR het volgende:

[..]

MNR kan wel tegen een stootje hoor Q.
(al gaat er dan wel even een periode van flinke chagrijnigheid en boosheid aan vooraf )
Door schade en schande wijs sterk geworden?
For great justice!
  dinsdag 4 december 2007 @ 11:11:44 #234
141482 Q.
JurassiQ
pi_55029604
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 10:55 schreef Thisbe het volgende:
Ik kan me inderdaad niet herinneren dat ik spijt heb gehad van dingen die ik gedaan heb, alleen van dingen die ik niet gedaan heb. Ik heb dan misschien wel domme dingen gedaan soms, maar achteraf was dat dan toch op de één of andere manier iets goeds.
For great justice!
  dinsdag 4 december 2007 @ 11:14:01 #235
124948 Averon
One of the good guys
pi_55029648
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 10:12 schreef MNR het volgende:
[..]
Dank u
(voor deze algemene bevestiging)
Vertel me nu niet dat dat nieuws is. Vrouwelijke vaagheid is nu wel zo'n universele waarheid. Wat vreemd is trekt aan. Soms dan.
All the world's a stage. And all the men and women merely players. - William Shakespeare
Code, justify, code - Pitr Dubovich
  dinsdag 4 december 2007 @ 11:15:28 #236
176394 TwistedDarling
Grumpy... but gorgeous.
pi_55029684
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 11:05 schreef MNR het volgende:

[..]

Ik zie het als Jenga (of hoe je dat spel ook noemt). Als je vanaf het begin goed oplet, je best doet dan heb je veel meer kans dat je verder komt en de toren niet omvalt.

Je kunt ook proberen.. dan gaat dat prima in het begin en als hij omvalt is dat dat jammer.. maar ik ben van mening dat mensen die vanaf het begin kiezen, veel verder komen. Hiet is de kans dat je een scheve basis creert veel groter.

En ja, de groep die er dan toch al vanuit gaat dat er teleurstelling komt, die laten de toren vrij snel omvallen, maar voor hen maakt het niet uit.

Dat is eigenlijk mijn achterliggende gedachte hierin.
Ik bedoelde met proberen niet dat je maar een halfslachtige poging doet, of niet helemaal je keuze maakt he. Enkel dat je er goed over nadenkt wat je wil bereiken en hoe je dat het beste kan doen en je beseffen dat het misschien niet gaat uitpakken zoals je wil. Maar, ik denk dus, dat als je je goed voorbereid en kijkt naar hoe je je doel wil gaan bereiken voordat je er echt aan begint dat je dan juist verder komt.

En ik moet dat ook wel. Ik ben al jaren lichamelijk beperkt, ik kan niet zomaar alles doen wat ik wil. Ik moet er wel goed over nadenken en realistisch blijven over welke stappen ik moet/kan nemen en in m'n achterhoofd houden dat het misschien niet gaat lukken vanwege m'n gezondheid.
Maar ik ga natuurlijk ook niet bij de pakken neer zitten en maar helemaal niets proberen.
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 4 december 2007 @ 11:16:09 #237
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_55029699
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 11:08 schreef MNR het volgende:

[..]

Haha, ik zit er atm helemaal niet mee. Maar toch lief van je
Knuffels zijn altijd goed
pi_55029717
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 11:10 schreef Q. het volgende:
Door schade en schande wijs sterk geworden?
Wijs? Sterk? Misschien.. maar ken t klappen van de zweep wel
  dinsdag 4 december 2007 @ 11:19:11 #239
159979 G.Fawkes
pi_55029767
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 11:16 schreef MNR het volgende:

[..]

Yeahah
pi_55029784
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 11:16 schreef MNR het volgende:

[..]

> KEL!
pi_55029877
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 11:15 schreef TwistedDarling het volgende:
Ik bedoelde met proberen niet dat je maar een halfslachtige poging doet, of niet helemaal je keuze maakt he.
Ik weet niet wat je bedoelt, dat kan ik vanaf hier ook niet bepalen
quote:
Maar ik ga natuurlijk ook niet bij de pakken neer zitten en maar helemaal niets proberen.
Ik begrijp wat je me wilt zeggen
pi_55029894
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 11:16 schreef Dark_Angelus het volgende:
Knuffels zijn altijd goed
Cuddles are *the* absolute best
  dinsdag 4 december 2007 @ 11:27:04 #243
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_55029908
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 11:08 schreef bigbird het volgende:
Goedemorgen [afbeelding] Hoe is het hier?
bb
pi_55029913
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 11:19 schreef Godlike02 het volgende:
> KEL!
Ah, hoe komt het dat je direct deze context legt Godt?
pi_55029916
Wat een wijsheid, we worden oud!
pi_55029922
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 11:27 schreef MNR het volgende:

[..]

Ah, hoe komt het dat je direct deze context legt Godt?
Zweepjes
  dinsdag 4 december 2007 @ 11:29:03 #247
176394 TwistedDarling
Grumpy... but gorgeous.
pi_55029948
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 11:27 schreef Thisbe het volgende:
we worden oud!
Nee, niet waar!
pi_55029961
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 11:27 schreef Sjowhan het volgende:

[..]

bb
'Lo!!
O+ 11-06-2009 O+
  dinsdag 4 december 2007 @ 11:32:03 #249
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_55030013
quote:
Jij misschien
Ik voel me nog steeds jong
  dinsdag 4 december 2007 @ 11:33:52 #250
124948 Averon
One of the good guys
pi_55030046
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 11:32 schreef Sjowhan het volgende:

[..]

Jij misschien
Ik voel me nog steeds jong
Ik wil oud worden, maar ben het nog niet
All the world's a stage. And all the men and women merely players. - William Shakespeare
  dinsdag 4 december 2007 @ 11:35:54 #251
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_55030083
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 11:33 schreef Averon het volgende:

[..]

Ik wil oud worden, maar ben het nog niet
Ik wil niet oud worden. Laat mij maar jong blijven
pi_55030085
Pijn.
In.
M'n.
Dak.
Tap tap tap
  dinsdag 4 december 2007 @ 11:37:00 #253
141482 Q.
JurassiQ
pi_55030104
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 11:29 schreef TwistedDarling het volgende:

[..]

Nee, niet waar!
Ik wel!
For great justice!
  dinsdag 4 december 2007 @ 11:37:37 #254
141482 Q.
JurassiQ
pi_55030113
Pff, weeeer een chocoladeletter. Ik word helemaal vetgemest hier.
For great justice!
pi_55030121
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 11:35 schreef Sjowhan het volgende:

[..]

Ik wil niet oud worden. Laat mij maar jong blijven

Pas op waar je om vraagt.
pi_55030127
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 11:35 schreef CherryLips het volgende:
Pijn.
In.
M'n.
Dak.
Ouch How come?
O+ 11-06-2009 O+
pi_55030129
Ok, sterven jullie maar jong.
  dinsdag 4 december 2007 @ 11:40:22 #258
141482 Q.
JurassiQ
pi_55030174
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 11:38 schreef Thisbe het volgende:
Ok, sterven jullie maar jong.
Ik vind het na een jaar of 75 wel leuk geweest denk ik. Ik mag dus nog even.
For great justice!
pi_55030187
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 11:40 schreef Q. het volgende:

[..]

Ik vind het na een jaar of 75 wel leuk geweest denk ik. Ik mag dus nog even.
Kan je dat nu al zeggen?
Ik vind voor veel mensen in mijn omgeving 75 toch echt een flink aantal jaar te kort.
  dinsdag 4 december 2007 @ 11:41:29 #260
184899 Mike.Strutter
Am I The Only One?...
pi_55030196
Websites maken is stom. Als ik dat had willen doen had ik wel een ICT-achtige opleiding gepakt. Nu moet ik er toch aan geloven en ik wil gelijk alles goed doen.
  dinsdag 4 december 2007 @ 11:42:09 #261
159979 G.Fawkes
pi_55030212
Wat was het ook alweer? Live fast, die young and leave a beautiful corpse
  dinsdag 4 december 2007 @ 11:44:25 #262
124948 Averon
One of the good guys
pi_55030274
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 11:42 schreef G.Fawkes het volgende:
Wat was het ook alweer? Live fast, die young and leave a beautiful corpse
Youth is wasted on the young

En bovendien, al dat gemakkelijk praten over niet oud willen worden komt vooral van jongeren die nog niet echt met hun eigen sterfelijkheid worden geconfronteerd.
pi_55030278
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 11:37 schreef Q. het volgende:
Pff, weeeer een chocoladeletter. Ik word helemaal vetgemest hier.
Jouw leven is *zo* zwaar!
Zal ik hem komen verlichten? (is het puur of melk btw?)
  dinsdag 4 december 2007 @ 11:45:07 #264
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_55030292
quote:
Ik was ook al wijs toen ik jong was... Ik ben nog steeds jong overigens!
pi_55030303
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 11:41 schreef Mike.Strutter het volgende:
Websites maken is stom. Als ik dat had willen doen had ik wel een ICT-achtige opleiding gepakt. Nu moet ik er toch aan geloven en ik wil gelijk alles goed doen.
Sites maken is leuk Mike
pi_55030305
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 11:45 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Ik was ook al wijs toen ik jong was... Ik ben nog steeds jong overigens!
Jij bent heul oud
en over twee maanden nog veeeeeel ouder.
  dinsdag 4 december 2007 @ 11:45:56 #267
159979 G.Fawkes
pi_55030313
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 11:44 schreef Averon het volgende:

[..]

Youth is wasted on the young

En bovendien, al dat gemakkelijk praten over niet oud willen worden komt vooral van jongeren die nog niet echt met hun eigen sterfelijkheid worden geconfronteerd.
Of omdat men meer waarde hecht aan kwaliteit van het leven dan aan de kwantiteit van het leven...
  dinsdag 4 december 2007 @ 11:46:00 #268
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_55030316
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 11:44 schreef Averon het volgende:
Niet oud willen worden staat volgens mij één-op-één in relatie met je eigen sterfelijkheid...
  dinsdag 4 december 2007 @ 11:46:46 #269
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_55030330
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 11:45 schreef Godlike02 het volgende:

[..]

Jij bent heul oud
en over twee maanden nog veeeeeel ouder.
* Old and wise van Alan Parsons Project opzet...
pi_55030370
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 11:38 schreef bigbird het volgende:

[..]

Ouch How come?
Laat naar bed, verkeerd geslapen, kon vanmorgen ook niet wakker worden, dat soort dingen .
Tap tap tap
  dinsdag 4 december 2007 @ 11:48:25 #271
124948 Averon
One of the good guys
pi_55030373
Kwaliteit van leven? Gaat dat achteruit omdat je ouder wordt? En wat is oud?
30? 40? of pas bij 80 of zo?

Ik ken zat mensen die er tegenop zien 30 te worden. Dat vinden ze oud. Dan kan je er beter mee ophouden. Mind you, dat zijn dan wel mensen die zelf 23 zijn die dat zeggen.
pi_55030392
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 11:45 schreef G.Fawkes het volgende:

[..]

Of omdat men meer waarde hecht aan kwaliteit van het leven dan aan de kwantiteit van het leven...
Het ene sluit het andere niet uit.

Og zeg je dit ook tegen een meisje van 9 die tot dan toe altijd gelukkig is geweest en altijd heeft genoten van het leven tot die noodlottige dag met die vrachtwagen en die wielen waar ze onder ligt.

Het is maar beter zo! tot dan heeft ze genoten het had eigenlijk alleen maar slechter kunnen worden.
  dinsdag 4 december 2007 @ 11:49:48 #273
159979 G.Fawkes
pi_55030411
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 11:48 schreef Averon het volgende:
Kwaliteit van leven? Gaat dat achteruit omdat je ouder wordt? En wat is oud?
30? 40? of pas bij 80 of zo?

Ik ken zat mensen die er tegenop zien 30 te worden. Dat vinden ze oud. Dan kan je er beter mee ophouden. Mind you, dat zijn dan wel mensen die zelf 23 zijn die dat zeggen.
Wat oud is, hangt ook van de verwachtingen die je hebt van het leven. Ik wil schrijvend oud worden ( of het me lukt weet ik niet) dat bepaald voor mij wat mijn kwaliteit van leven is, nietwaar?
  dinsdag 4 december 2007 @ 11:49:55 #274
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_55030415
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 11:44 schreef MNR het volgende:

[..]

Zal ik hem komen verlichten? (is het puur of melk btw?) [afbeelding]
Puur
  dinsdag 4 december 2007 @ 11:51:25 #275
159979 G.Fawkes
pi_55030449
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 11:49 schreef Godlike02 het volgende:

[..]

Het ene sluit het andere niet uit.

Og zeg je dit ook tegen een meisje van 9 die tot dan toe altijd gelukkig is geweest en altijd heeft genoten van het leven tot die noodlottige dag met die vrachtwagen en die wielen waar ze onder ligt.

Het is maar beter zo! tot dan heeft ze genoten het had eigenlijk alleen maar slechter kunnen worden.
Het een sluit het ene zeker niet uit. Maar het gevaar is dat je dalijk alleen nog maar leeft omdat je nog in leven bent. En dat is imo niet te bedoeling...
pi_55030495
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 11:51 schreef G.Fawkes het volgende:

[..]

Het een sluit het ene zeker niet uit. Maar het gevaar is dat je dalijk alleen nog maar leeft omdat je nog in leven bent. En dat is imo niet te bedoeling...
Dat kan je nu al zeggen?
OUdere mensen om mij heen zie ik zelden tot nooit roepen het is mooi geweest.
Die halen nog elke dag vreugde uit het leven ook al zijn ze minder energiek als vroeger en moeten ze sommige zaken niet meer doen. Terminaal ziek en pijn dat wens je niemand toe maar ook dat is niet leeftijd gebonden.
  dinsdag 4 december 2007 @ 11:53:45 #277
124948 Averon
One of the good guys
pi_55030501
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 11:51 schreef G.Fawkes het volgende:

[..]

Wiens bedoeling?
pi_55030506
Hoe oud je ook wordt, je kunt maar beter zoveel mogelijk genieten. Zodat je in je laatste ademtocht onder de bus in ieder geval kunt zeggen 'maar ik heb wél een mooi leven gehad'
  dinsdag 4 december 2007 @ 11:55:14 #279
159979 G.Fawkes
pi_55030536
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 11:53 schreef Averon het volgende:

[..]

Wiens bedoeling?
Ah dat is een mooie. Voor mij is dat niet de bedoeling

Maar een ieder die de pil van drion weigert omdat hij iig nog kan ademen met alle hightech spul in zijn buurt, moet zich vooral niet aangesproken voelen
  dinsdag 4 december 2007 @ 11:56:54 #280
159979 G.Fawkes
pi_55030583
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 11:53 schreef Thisbe het volgende:
Hoe oud je ook wordt, je kunt maar beter zoveel mogelijk genieten. Zodat je in je laatste ademtocht onder de bus in ieder geval kunt zeggen 'maar ik heb wél een mooi leven gehad'
Helemaal eens. Maar echt geluk en genieten overrommpelt je vaak. Dus zeg ik: ga er niet naar opzoek maar sta er open voor.
  dinsdag 4 december 2007 @ 11:57:05 #281
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_55030587
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 11:53 schreef Thisbe het volgende:
Ik zag ooit eens een interview met Herman Brood, waarin hij zei: Ik verzamel geen geld, ik verzamel mooie momenten.

Ik heb niks met de beste man, maar dat vind ik een hele mooie uitspraak!
  dinsdag 4 december 2007 @ 11:58:24 #282
141482 Q.
JurassiQ
pi_55030613
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 11:44 schreef MNR het volgende:

[..]

Zal ik hem komen verlichten? (is het puur of melk btw?)
Ik heb zowel puur als melk.
For great justice!
  dinsdag 4 december 2007 @ 11:58:28 #283
159979 G.Fawkes
pi_55030619
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 11:57 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Ik zag ooit eens een interview met Herman Brood, waarin hij zei: Ik verzamel geen geld, ik verzamel mooie momenten.

Ik heb niks met de beste man, maar dat vind ik een hele mooie uitspraak!
Ik vraag me af wat hijj met die verzameling gedaan heeft toen hij uit het raam sprong.
  dinsdag 4 december 2007 @ 11:59:23 #284
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_55030649
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 11:58 schreef Q. het volgende:

[..]

Puur alstublieft!
  dinsdag 4 december 2007 @ 12:00:16 #285
159979 G.Fawkes
pi_55030670
Witte chololade is veel lekkerder
  dinsdag 4 december 2007 @ 12:01:52 #286
159979 G.Fawkes
pi_55030711
ik ben luchen mensen. Maak er dalijk een mooie TT van zou ik zeggen
pi_55030730
chocolade is vies tenzij het in beperkte mate ergens in verwerkt zit
O+ 11-06-2009 O+
pi_55030745
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 11:58 schreef Q. het volgende:
Puur dan alsjeblieft
  dinsdag 4 december 2007 @ 12:03:29 #289
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_55030758
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 12:02 schreef MNR het volgende:

[..]

Puur dan alsjeblieft
Delen?
pi_55030765
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 11:58 schreef G.Fawkes het volgende:
Ik vraag me af wat hijj met die verzameling gedaan heeft toen hij uit het raam sprong.
  dinsdag 4 december 2007 @ 12:04:15 #291
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_55030774
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 12:02 schreef bigbird het volgende:
chocolade is vies tenzij het in beperkte mate ergens in verwerkt zit
In een chocoladeletter bijvoorbeeld...
pi_55030802
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 12:03 schreef AirwiN het volgende:
Delen?
Jij breekt en ik mag als eerste kiezen
pi_55030833
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 12:01 schreef G.Fawkes het volgende:
ik ben luchen mensen. Maak er dalijk een mooie TT van zou ik zeggen
Lunch ze Fawkes
  dinsdag 4 december 2007 @ 12:06:52 #294
141482 Q.
JurassiQ
pi_55030857
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 12:02 schreef MNR het volgende:

[..]

Puur dan alsjeblieft
Kom maar halen.
For great justice!
pi_55030873
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 12:04 schreef AirwiN het volgende:

[..]

In een chocoladeletter bijvoorbeeld...
Dat dan weer juist niet Gatverdarrie
O+ 11-06-2009 O+
  dinsdag 4 december 2007 @ 12:08:02 #296
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_55030888
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 12:05 schreef MNR het volgende:

[..]

Jij breekt en ik mag als eerste kiezen
pi_55031024
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 12:06 schreef Q. het volgende:
Kom maar halen.
"Kom maar halen" zegt ie
Eerst mij iets voorhouden en vervolgens er nog meer gaan 'spelen' ook...... *denkt na*
  dinsdag 4 december 2007 @ 12:15:56 #298
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_55031079
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 12:13 schreef MNR het volgende:

[..]

"Kom maar halen" zegt ie
Eerst mij iets voorhouden en vervolgens er nog meer gaan 'spelen' ook...... *denkt na*
  dinsdag 4 december 2007 @ 12:17:19 #299
176394 TwistedDarling
Grumpy... but gorgeous.
pi_55031106
Was die pm wel voor mij MNR of had je weer op de verkeerde envelop geklikt?

Maar ja hoor, alles prima.
pi_55031107
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 12:08 schreef AirwiN het volgende:
Okay... ik zal niet zo hebzuchtig zijn als jij
Als je heel erg lomp bent met breken zal ik afhankelijk van je blik bepalen of jij het grootste stukje mag hebben

Heb vertrouwen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')