Hehe, inderdaad. Hoe vaak ik daar wel niet kwaad om was. Was je iets (één empeedrietje, 15 minutenquote:Op maandag 3 december 2007 15:37 schreef Ravage het volgende:en dan pakt iemand de telefoon op om te bellen, en dan hangt na een paar tellen je modem op
Of je wilt gaan inbellen, hoor je ineens stemmen uit je modem komen, is er al iemand aan het bellen..
Daarom had mijn pa "Internet Kostenbeheersing" van KPN geïnstalleerd... alleen was dat programma op heel veel verschillende manieren te krakenquote:Op maandag 3 december 2007 15:47 schreef ruba het volgende:
Mhehe, ooh goede oude tijd, mocht ik 15 minuten per dag internetten, en dan op ilse chatten, terwijl de site laden al 10 minuten duurde, tot mn ouders een weekje weg waren en ik natuurlijk de hele week ging internetten, die rekening![]()
Ja, dat is dus wat mn broer ook had gedaan, daardoor was het mogelijk, beide een maand huisarrestquote:Op maandag 3 december 2007 15:58 schreef Ravage het volgende:
[..]
Daarom had mijn pa "Internet Kostenbeheersing" van KPN geïnstalleerd... alleen was dat programma op heel veel verschillende manieren te kraken
Prachtig geschreven heb weer hartelijk gelachen vandaagquote:Op maandag 3 december 2007 15:32 schreef -skippybal- het volgende:
Vier maanden geleden heb ik m'n ADSL-abbo opgezegd aangezien Planet tegenwoordig gigantisch zuigt. Om nog maar niet te beginnen over de achterlijke prijs die ze er nog steeds voor durven te vragen.
Maar goed, vier maanden geleden dus. "Ooohhh, dan heb ik nog wel genoeg tijd om even iets anders te zoeken en af te sluiten." dacht ik bij mezelf. Nou, je verbaast je hoe snel 4 maanden voorbij kunnen gaan zonder ook maar iets te doen waar de woorden nieuw, internetabbonement en afsluiten in zitten
Snel dus even via Orange iets regelen en hop-hop, op 16 December heb ik dus weer een fatsoenlijke verbinding.
Maar twee weken geen internet is ook niet alles, dus heb ik een ouderwetse 56k6-modem in de PC geschroeft, wat lopen vloeken over die teringbende aan draden, snoeppapiertjes en lege blikjes in die hoek, telefoonlijn er in gestopt, drie keer m'n harses gestoten aan dat kutbureau en eventjes zo'n inbelverbinding wezen instellen.
Dubbelklik, 'kiezen' en toen! Hoe nostalgisch! Dat irritante jaren 90 geluidje van de modem die aan het bellen is![]()
Ik dacht in de korte tijd weer even met liefde terug aan de tijd van Amerikaanse presidenten en sigaren, de tijd van etnische zuivering in Balkanlanden en de momenten dat je al stoned tijdens het avondeten je drugsgebruik probeerde te verbergen voor je ouders. Ahhh, mooie periodes.
Het lawaai was afgelopen, een ouderwets tekentje stond er in de taakbalk en ik klikte vol goede hoop op m'n Opera-icoontje.
nou, was dat even een tegenvaller. Zo'n tien seconden om Google in te laden![]()
Alles is zo traag als strontEen filmpje van een minuut op YouTube duurde 45 (!) minuten om in te laden! 45 minuten!
En nu zit ik dus hier. Text-Only layout & alle plaatjes softwarematig uitgeschakeld me alvast weer te ergeren aan het feit dat ik straks op invoeren moet klikken. Want met 5 kbps gaat dat dus ook weer een eeuwigheid duren
Geen leuke filmpjes meer kijken voor twee weken. Niet meer rondhangen op vijf obscure fora tegelijk en als ik een album wil downloaden kost me dat twee scheerbeurten. Dús ik moet gewoon nu voor muziekbetalen
als ik iets nieuws wil.
En nee, ik kan dus niks van de buren gebruiken. Blijkbaar woon ik in de enige straat van Nederland waar niemand WiFi heeft....
M'n digitale leven, wat doen ze?
Als je had gelezen wist je dat ik images niet meer toe staquote:
Inderdaad. Want of je nu op een 56k-ertje zit of een kabel met 20Mbps: Fok blijft zo traag als strontquote:
En nu je thuisverbinding domme aapquote:Op maandag 3 december 2007 22:12 schreef Sapstengel het volgende:
Dit was de snelste server die ik kon vinden.
[ afbeelding ]
Upload klopt alleen niet helemaal.
Dat is mijn thuisverbinding.quote:Op dinsdag 4 december 2007 01:09 schreef Elixabete het volgende:
[..]
En nu je thuisverbinding domme aap
Twente... campus en zulks. Kan gewoon hoorquote:Op dinsdag 4 december 2007 01:33 schreef Elixabete het volgende:
Universiteit![]()
Wist niet dat je op een Universiteit woont joh
Herkenbaar. Vroegah vonden me ouders dat kabel te duur was dus hadden ze dat er ook op gezet zodat we via de telefoon konden. Wat bleek, die shit ging er van uit dat we lokaal inbelde ipv ergens in amsterdam dus de rekening van 1 maand was uit eindelijk 2 keer zo hoog dan wat de kabel per maand kostquote:Op maandag 3 december 2007 15:58 schreef Ravage het volgende:
[..]
Daarom had mijn pa "Internet Kostenbeheersing" van KPN geïnstalleerd... alleen was dat programma op heel veel verschillende manieren te kraken
Mensen met verstandquote:Op dinsdag 4 december 2007 11:39 schreef maardatwasikniet het volgende:
Operadaar heb je het ook over iets.. wie gebruikt dat nou vandaag de dag?
Huh, sinds wanneer kun je daar een eigen keuken krijgen? Goed, ik heb niet veel flats gezien daar, maar volgens mij waren daar zowel de badkamer als de keuken (en huiskamer) gedeeld.quote:Op dinsdag 4 december 2007 01:40 schreef Sapstengel het volgende:. Mjah is wel chill heur, eigen badkamer en keuken enzo
.
Ben je daar nog de boot mee in gegaan?quote:Op maandag 3 december 2007 18:04 schreef Renesite het volgende:
Wheheheheheheheheh
Moet er niet aan denken!
Alhoewel
Ik heb heeele kort inbellen gehad. Daarna supernep
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |