Van Lieke. Ik moet altijd denken aan de eerste keer dat zij en Huub geneukt hebben op dat personeelsfeest als ik die jurk zie.quote:Op maandag 3 december 2007 16:24 schreef SiRojK het volgende:
Mooi jurkje van Selene!:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee ik denk ook niet dat de kindjes van god enig strobreed in de weg gelegd zal worden. Maar misschien is de duivel zijn streken nog niet verleerd.quote:Op maandag 3 december 2007 16:00 schreef miesy het volgende:
[..]
ik hoop hetzelfde, die 2 zouden zichzelf dan weer laten kennen en erg lelijk uit de hoek komen.
brrr en zijn snol in het nauw = TOP streams!
maar dat zal 'em vast niet worden, het blijven toch de kindjes van god
Jaap maakt zich ergens druk over, ik vind hem ook onrustig. Hij kan niet in kantoor.quote:
Het was een beetje cynisch.. Bedoelde : Goh, wat ben ik blij dat Selene dat jurkje aanheeft, staat haar veel beter dan Liekequote:Op maandag 3 december 2007 16:27 schreef Kinga het volgende:
[..]
Van Lieke. Ik moet altijd denken aan de eerste keer dat zij en Huub geneukt hebben op dat personeelsfeest als ik die jurk zie.
hopelijk weten ze nog ergens een prettig gestoorde te vinden,quote:Op maandag 3 december 2007 16:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Normale mensen zijn sowieso niet meer te vinden. Welk persoon in his right mind wil dat hok in, niemand toch?
Huub: Het krijgen van de zaak,quote:Op maandag 3 december 2007 16:24 schreef Varen het volgende:
Huub: Het krijgen van de zaak
is het einde van het verhaal
brrrrian die tot het uiterste getergd wordt levert prachtige beelden op.quote:Op maandag 3 december 2007 16:04 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Precies Koppiesoep, daar hoop ik ook zó op, zal een keertje tijd worden ook.
oor aparaatje nodigquote:Op maandag 3 december 2007 16:29 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Huub: Het krijgen van de zaak,
is het einde van het vermaak.
Trailertrash.quote:Op maandag 3 december 2007 16:05 schreef RRVOS het volgende:
Wat is amanda haar afkomst?
Amanda nodigt Natasia ook uit op haar 8 uur-uit-de-kooi dag..quote:Op maandag 3 december 2007 16:09 schreef beequeen het volgende:
Achter heeft aan Amanda gevraagd wat voor persoon ze zou willen als nieuwe miljonair.
Amanda: En nieuwe Natasja.
Nee, dat is waar, maar toch...als we kijken naar de geschiedenis qua nieuwe bewoners zijn die bijna altijd in een mum van tijd op de hand van B&A. Denk ook dat je als normaal mens er niet over peinst om daar vrijwillig naar binnen te gaan.quote:Op maandag 3 december 2007 16:22 schreef Meganog het volgende:
[..]
Dat denk ik ook ja.
Maar iemand die op de hand is van Brian en Amanda hoeft niet perse een psycho als Natasia te zijn.
Waarom verbaasd me dat nou niet uit de schmoel van een snol.quote:Op maandag 3 december 2007 16:09 schreef beequeen het volgende:
Achter heeft aan Amanda gevraagd wat voor persoon ze zou willen als nieuwe miljonair.
Amanda: En nieuwe Natasja.
Dat is pas 1 februari 2008, over een kleine 2 maanden.......quote:Op maandag 3 december 2007 16:32 schreef Marieke_B het volgende:
Amanda nodigt Natasia ook uit op haar 8 uur-uit-de-kooi dag..
vage vermoeden dat die is ondergedoken in SUquote:Op maandag 3 december 2007 16:34 schreef farscapevr6 het volgende:
iemand nog wat gehoort of gelezen de laatste tijd van zdngmw?
nope, die heeft haar momentjes wel gehad.quote:Op maandag 3 december 2007 16:34 schreef farscapevr6 het volgende:
Ja!quote:Op maandag 3 december 2007 16:29 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
brrrrian die tot het uiterste getergd wordt levert prachtige beelden op.
ik google news af en toe op haar naam en tot mijn grote voldoening ... NIKS.....quote:Op maandag 3 december 2007 16:34 schreef farscapevr6 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |