Ik heb d'r ook nog nooit topless en in string gezien.quote:
Maak me gekquote:Op vrijdag 30 mei 2008 15:46 schreef Barca het volgende:
[..]
Ik heb d'r ook nog nooit topless en in string gezien.
Hahaha die schaduw van de cameraman, hij is ook erg blij om Dione weer te zien blijkbaarquote:
Scherpquote:Op zaterdag 31 mei 2008 04:42 schreef TLC het volgende:
[..]
Hahaha die schaduw van de cameraman, hij is ook erg blij om Dione weer te zien blijkbaar
Dione wordt steeds mooier.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 16:19 schreef dubidub het volgende:
Dione is net als whiskey, kwaliteit komt met de jaren
quote:Op maandag 9 juni 2008 19:47 schreef Bruce117 het volgende:
Ze is er zelf ook blij mee
Alleen die storende Egbers elke keer op de achtergrond![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze zit er mooi kleurrijk bijquote:
Groetjes uit de provincie linksonder ZB. Je weet...quote:
Hee grote meester!quote:
Shmoopy zei altijd tegen me dat ze kon zien als Dione goeie sex had gehad.quote:Op zondag 19 oktober 2008 18:59 schreef maril het volgende:
Ze is zo vrolijk de laatste tijd, zou ze verliefd zijnAfijn ze vertelde ook nog dat ze er dinsdag weer zal zijn, heeft ze even een dagje vrij
Lijkt er wel op tong.quote:Op zondag 19 oktober 2008 19:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Shmoopy zei altijd tegen me dat ze kon zien als Dione goeie sex had gehad.
Lijkt er nu weer verdacht veel op.
Ik geniet ook hoorquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 20:07 schreef dubidub het volgende:
[..]
Wel verdomme tong, nou moet ik een stuk met mijn bureaustoel onder mijn bureau vandaan rijden
Dan heeft ze altijd een coltrui aan...quote:Op woensdag 12 november 2008 11:19 schreef maril het volgende:
Je kan je hart weer ophalen dit weekeinde zit Dione in Heerenveen bij het schaatsen.
Ja, je kunt toch niet verwachten dat ze in dat stadion met een decolleté zit brrrrrrrquote:Op woensdag 12 november 2008 13:02 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dan heeft ze altijd een coltrui aan...Maar goed, ook een Dione met coltrui maakt mijn dag wel goed hoor.
Mooiquote:Op woensdag 12 november 2008 11:19 schreef maril het volgende:
Je kan je hart weer ophalen dit weekeinde zit Dione in Heerenveen bij het schaatsen.
Ditmaal wordt ze niet afgelost , Martquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |