deze goed?quote:Op maandag 3 december 2007 15:17 schreef Yi-Long het volgende:
Daar ben ik weerWel jammer dat ze op de foto in deze OP er niet al te best uitziet...
Beetje teveel met de mascara aan de gang geweest, terwijl ze nu juist zo mooi is als ze gewoon lekker 'basic' is
Bedanktquote:
Die zou Sinterklaas niet meer terugzien, wanneer ze hier langs zou komenquote:Op maandag 3 december 2007 18:35 schreef dubidub het volgende:
[ afbeelding ]
Die mag altijd bij mij door de schooorsteen komen zetten
Nee, van haar kan je niet zeggen dat ze grappig is, of spontaan en alert. Dione welquote:Op zondag 6 januari 2008 18:13 schreef Buitendam het volgende:
De tt klopt niet.
Oorzaak:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
Oneerlijkheid troef. Zij moet berichten voorlezen over dood en verderf, dan kun je natuurlijk ook niet grappig, spontaan of alert doen. Sacha moet serieus en mooi wezenquote:Op maandag 7 januari 2008 10:08 schreef dubidub het volgende:
[..]
Nee, van haar kan je niet zeggen dat ze grappig is, of spontaan en alert. Dione wel
Nou inderdaad. Aangezien je dat wel van Dioontje kan zeggen, is zij op dit moment toffer.quote:Op maandag 7 januari 2008 18:24 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Oneerlijkheid troef. Zij moet berichten voorlezen over dood en verderf, dan kun je natuurlijk ook niet grappig, spontaan of alert doen. Sacha moet serieus en mooi wezen
Ik weet niet meer wie er mee begon, help jij me effe?quote:Op maandag 7 januari 2008 18:39 schreef Buitendam het volgende:
Appels met peren vergelijken.
Ik uitte slechts kritiek op de tt, hoorquote:Op maandag 7 januari 2008 18:47 schreef dubidub het volgende:
[..]
Ik weet niet meer wie er mee begon, help jij me effe?
Pics or it didnt happen!quote:Op donderdag 10 januari 2008 02:16 schreef tong80 het volgende:
Godverdomme wat zag ze er mooi uit vandaag
Jan de Hoop is altijd wel grappig als hij het nieuws voorleest, dus het kan wel.quote:Op maandag 7 januari 2008 18:24 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Oneerlijkheid troef. Zij moet berichten voorlezen over dood en verderf, dan kun je natuurlijk ook niet grappig, spontaan of alert doen. Sacha moet serieus en mooi wezen
Idd zeg, d'r haar zat heel leukquote:Op donderdag 10 januari 2008 02:16 schreef tong80 het volgende:
Godverdomme wat zag ze er mooi uit vandaag
As weekeinde wel tong, dan zit ze in Heerenveen bij het WK sprint.quote:
Ze liep zaterdag in het Thialf langs het vak waar ik zat, in het echt is ze nog leukerquote:
Klote dat op vrijdagnacht er niet een doorlopende herhaling is, maar dat Giel dan TV-radio wil makenquote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:15 schreef maril het volgende:
Vrijdag in DWDD
25-01-2008 08:32
De presentatie is in handen van Matthijs van Nieuwkerk. Zijn tafelheer is Marc-Marie Huijbregts.
Op de laatste vrijdag van de maand staat ‘De Wereld Draait Door’ in het teken van de media. Met de gasten wordt teruggekeken op de mediagebeurtenissen van de maand januari.
Te gast zijn:
- schrijver Joost Zwagerman;
- ‘Studio Sport’-presentatrice Dione de Graaff;
- presentator Jeroen Pauw.
Dat alles onder muzikale begeleiding van de band Moke.
Daarnaast de beste fragmenten van 'De TV Draait Door' en de vaste rubrieken 'De Jakhalzen' en 'Fokke en Sukke'.
Dat doet 'ie bij niemand. Altijd halverwege de zin afkappen.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 20:57 schreef maril het volgende:
Mathijs liet haar weinig aan het woord.
De perfecte vrouw dusquote:Op zaterdag 26 januari 2008 00:46 schreef Ambrosius het volgende:
Nu de herhaling, ze ziet er wel leuk uit, ondanks dat ze niet zoveel zegt.
Vanacht ook, alleen vrij en zaterdagnacht doet Martquote:
Kun je dr memmen niet goed zien tong?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 04:39 schreef tong80 het volgende:
Ze heeft een veel te dikke lelijke trui aan
Daar heb ik het te druk voorquote:Op donderdag 8 mei 2008 18:27 schreef dubidub het volgende:
Hey tong, voortaan, als je wat blèrt, kun je dan gelijk op mokkels.nl ff de foto opsnorren? Nou moet ik vdomme elke keer dat zelf doen
Pas 38!quote:
Een schatje is ze!quote:Op zondag 3 februari 2008 19:02 schreef Bruce117 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb de zomer ... eh ... Dione in mijn bol!quote:
Heerlijk modebewust!quote:Op dinsdag 13 mei 2008 21:45 schreef Bruce117 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb d'r ook nog nooit topless en in string gezien.quote:
Maak me gekquote:Op vrijdag 30 mei 2008 15:46 schreef Barca het volgende:
[..]
Ik heb d'r ook nog nooit topless en in string gezien.
Hahaha die schaduw van de cameraman, hij is ook erg blij om Dione weer te zien blijkbaarquote:
Scherpquote:Op zaterdag 31 mei 2008 04:42 schreef TLC het volgende:
[..]
Hahaha die schaduw van de cameraman, hij is ook erg blij om Dione weer te zien blijkbaar
Dione wordt steeds mooier.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 16:19 schreef dubidub het volgende:
Dione is net als whiskey, kwaliteit komt met de jaren
quote:Op maandag 9 juni 2008 19:47 schreef Bruce117 het volgende:
Ze is er zelf ook blij mee
Alleen die storende Egbers elke keer op de achtergrond![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze zit er mooi kleurrijk bijquote:
Groetjes uit de provincie linksonder ZB. Je weet...quote:
Hee grote meester!quote:
Shmoopy zei altijd tegen me dat ze kon zien als Dione goeie sex had gehad.quote:Op zondag 19 oktober 2008 18:59 schreef maril het volgende:
Ze is zo vrolijk de laatste tijd, zou ze verliefd zijnAfijn ze vertelde ook nog dat ze er dinsdag weer zal zijn, heeft ze even een dagje vrij
Lijkt er wel op tong.quote:Op zondag 19 oktober 2008 19:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Shmoopy zei altijd tegen me dat ze kon zien als Dione goeie sex had gehad.
Lijkt er nu weer verdacht veel op.
Ik geniet ook hoorquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 20:07 schreef dubidub het volgende:
[..]
Wel verdomme tong, nou moet ik een stuk met mijn bureaustoel onder mijn bureau vandaan rijden
Dan heeft ze altijd een coltrui aan...quote:Op woensdag 12 november 2008 11:19 schreef maril het volgende:
Je kan je hart weer ophalen dit weekeinde zit Dione in Heerenveen bij het schaatsen.
Ja, je kunt toch niet verwachten dat ze in dat stadion met een decolleté zit brrrrrrrquote:Op woensdag 12 november 2008 13:02 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dan heeft ze altijd een coltrui aan...Maar goed, ook een Dione met coltrui maakt mijn dag wel goed hoor.
Mooiquote:Op woensdag 12 november 2008 11:19 schreef maril het volgende:
Je kan je hart weer ophalen dit weekeinde zit Dione in Heerenveen bij het schaatsen.
Ditmaal wordt ze niet afgelost , Martquote:
Ja, leuk. Ben vooral benieuwd naar Kramer, die al een paar keer heeft uitgesproken Dione ook wel ok te vindenquote:Op dinsdag 2 december 2008 22:12 schreef borisz het volgende:
Dione mag weer alle sportmensen blijmaken, zo in het sportjournaal.
Dat lukte zelfs van Basten in '88 nietquote:Op dinsdag 2 december 2008 22:51 schreef Dos37 het volgende:
Maarten van der Weijden dacht dat van der Sar was genomineerd.
De tijd dat een voetballer dat zou winnen
Als het een trui van Mart was geweest, dan hadden we Dione niet meer terug gezien daaronder.quote:
Ik zou er graag een zuigzoen plaatsenquote:Op maandag 8 december 2008 19:01 schreef Bluezz het volgende:
Leuk dat opgestoken haar.
Ze krijgt er alleen een beetje een oud nekkie van
quote:Op dinsdag 16 december 2008 19:00 schreef Klopkoek het volgende:
Wat is ze klein in vergelijking met die Smeets
Maarja, begint een beetje oud te worden. Tijd dat een ander mokkel het overneemt
Vind je het gekquote:Op dinsdag 16 december 2008 19:00 schreef Klopkoek het volgende:
Nog lang nietquote:Op dinsdag 16 december 2008 19:00 schreef Klopkoek het volgende:
Maarja, begint een beetje oud te worden. Tijd dat een ander mokkel het overneemt
quote:Mart Smeets is de populairste sportpresentator van 2008 en Dione de Graaff is de meest favoriete sportpresentatrice van 2008. Een onderzoek uitgevoerd door onderzoeksbureau Research International in opdracht van kabel- en mediabedrijf UPC Nederland heeft dat uitgewezen.
Zowel op de gemengde als op de lijst van mannen staat Smeets eerste. Dione de Graaff voert het vrouwenveld aan en staat op de gemengde lijst op de vierde plaats.
UPC heeft ook laten onderzoeken wie de meest geliefde analyticus is op sportgebied. Johan Cruijff behaalde een eerste plaats voor Willem van Hanegem.
Alleen wat regionale mensen kan ik bedenken.quote:Op dinsdag 23 december 2008 15:02 schreef marcodej het volgende:
Welke sportpresentatrices zijn er nog meer dan? Kan alleen Barbara Barend bedenken...
Mooiquote:Op woensdag 31 december 2008 12:53 schreef maril het volgende:
AS weekeinde doet Dione de presentatie bij het NK sprint, kunnen de liefhebbers Van Dione weer genieten.
Nee..die maakt het juist af.quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:50 schreef marcodej het volgende:
[ afbeelding ]
Mwah, die pet is er net teveel aan...
quote:Op zondag 11 januari 2009 20:57 schreef maril het volgende:
Was zij er nou met die wielrennen met die zeer lange tong.
Ze was er met Bram Tankink die zaten naast elkaar en Bram heeft een lange tong , heb dat een keer gezien(filmpje , ik dacht op GS).quote:
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 12:47 schreef maril het volgende:
[..]
Ze was er met Bram Tankink die zaten naast elkaar en Bram heeft een lange tong , heb dat een keer gezien(filmpje , ik dacht op GS).
Zou wel eens de reden zijn dat ze zo vrolijk is TongJaloers?
quote:
Ja jammerquote:Op zondag 18 januari 2009 14:27 schreef marcodej het volgende:
Vandaag heeft ze wel een verschrikkelijk lelijke trui aan overigens.
Die mag er zeker wezen.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 02:33 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik verwacht volgende week wel een topic over Monica Lierhaus.
Dat is ook een MILF waarvoor ik naar de Bundesliga-samenvattingen kijk.
Elke dag toch minimaal één keerquote:Op woensdag 11 februari 2009 17:24 schreef Pritt het volgende:
Tong hoevaak heb je ongeveer gefabd op dit topic (naar schatting)?
Voor Marilquote:
Wat doet Jaques daar ?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:55 schreef Prisonbreaker het volgende:
Altijd een zwak voor haar gehad![]()
[ afbeelding ]
quote:
Oe dat worden vlekkenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 18:00 schreef borisz het volgende:
Interview met Dione in de nieuwe varagids
De jeugdquote:Op dinsdag 31 maart 2009 18:55 schreef Klopkoek het volgende:
Is het niet een beetje potsierlijk aan het woorden? Ze is al 40.
Still going strong zeg ik.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 18:55 schreef Klopkoek het volgende:
Is het niet een beetje potsierlijk aan het woorden? Ze is al 40.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |