quote:Op zaterdag 8 december 2007 22:46 schreef SpaRood het volgende:
Waarschijnlijk zapten mensen massaal weg wanneer ze hem zagen...dus heeft de redactie hem eruit geknipt.
Ik quote mezelf even....de lui bij Idols doen analyse van hun uitzendingen om hogere kijkcijfers te halen, en waarschijnlijk kwamen ze tot de conclusie dat de kijkers massaal wegzapten wanneer hij met zijn kop op TV kwam...vermoedelijk halen ze deze week dan ook hogere kijkcijfers.quote:Op zaterdag 8 december 2007 22:46 schreef SpaRood het volgende:
Waarschijnlijk zapten mensen massaal weg wanneer ze hem zagen...dus heeft de redactie hem eruit geknipt.
Best zieligquote:Op zondag 9 december 2007 00:08 schreef Marcelleke het volgende:
Ik heb geen contact met de makers van Idols, dus nee. En Steef zelf ook niet, er is nks misgegaan of zo waardoor dat gerechtvaardigd zou worden. Ik heb hem een kwartier geleden nog gesproken, en hij baalt er behoorlijk van, en terecht.
Ja joh ga anders gewoon ff door met botte, op niks gebaseerde commentaren geven!quote:Op zondag 9 december 2007 00:33 schreef SpaRood het volgende:
[..]
Ik quote mezelf even....de lui bij Idols doen analyse van hun uitzendingen om hogere kijkcijfers te halen, en waarschijnlijk kwamen ze tot de conclusie dat de kijkers massaal wegzapten wanneer hij met zijn kop op TV kwam...vermoedelijk halen ze deze week dan ook hogere kijkcijfers.
Uit angst?!quote:Op zondag 9 december 2007 00:33 schreef SpaRood het volgende:
[..]
Ik quote mezelf even....de lui bij Idols doen analyse van hun uitzendingen om hogere kijkcijfers te halen, en waarschijnlijk kwamen ze tot de conclusie dat de kijkers massaal wegzapten wanneer hij met zijn kop op TV kwam...vermoedelijk halen ze deze week dan ook hogere kijkcijfers.
We zullen moeten wachten op de kijkcijfers om deze hypothese te kunnen ondersteunen. Het kan ook zijn dat ze hem zijn vergeten, maar ik denk dat het geen toeval is.quote:
Huh, ik herkende hem bijna niet.quote:Op zondag 9 december 2007 00:11 schreef bambam1 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind m er hier wel nice uit zien hoor!!
Ben zeer benieuwd op wat voor types jij valtquote:Op zondag 9 december 2007 00:11 schreef bambam1 het volgende:
[ afbeelding ]
ja deze foto valt wel mee!quote:Op zondag 9 december 2007 00:11 schreef bambam1 het volgende:
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |