Natuurlijk, maar het wordt dan wel erg druk zo rond de jaarwisseling. Je hebt dan dus de reguliere fotowedstrijd, je hebt de wedstrijd voor de beste foto van het jaar en dan zou je ook nog eens een prijs erbij krijgen voor degene die tijdens de reguliere fotowedstrijden overall het best heeft gepresteerd. Da's drie dingen tegelijk en da's best veel.quote:Op woensdag 2 januari 2008 11:57 schreef Re het volgende:
genoeg foto's gemaakt die niet bij een van de onderwerpen past of later is gemaakt dan de desbetreffende maandopdracht...
Simpel en slim inderdaad... Kunnen de gene die willen al kijken. En wil je het niet... Voilá... doe je het nietquote:Op woensdag 2 januari 2008 19:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Compromis voor het dilemma of de onderwerpen al bekend zijn of niet; ze in spoiler zetten.
1) Fijne vakantiequote:Op woensdag 2 januari 2008 20:09 schreef ElizabethR het volgende:
Maar goed, het is al januari, en ik ga morgen een week op vakantie, dus een onderwerp graag??
1)quote:Op woensdag 2 januari 2008 20:26 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
1) Fijne vakantie
2) Internetcafé
Als je naar 2007 kijkt is dat toch niet het geval. Puckzzz behaalde veruit de meeste punten, maar won geen één keer.quote:Op woensdag 2 januari 2008 19:17 schreef Xilantof het volgende:
Ik ben er geen voorstander voor om nog een prijs te binden aan de beste van 't jaar (over de reguliere wedstrijden). Een staat wil ik best bij houden en ik wil hier best nog een topic aan wijden e.d. Maar een prijs voor iemand die (naar alle waarschijnlijk) dat jaar al 1 of meerdere prijzen heeft gewonnen... Dan wijdt ik die prijs liever aan iets anders waar een grotere groep kans op maakt.
Ik zou het geen troostprijsje noemen, eerder een prijs voor de beste 'overall fotograaf'quote:Op woensdag 2 januari 2008 20:49 schreef k_man het volgende:
[..]
Als je naar 2007 kijkt is dat toch niet het geval. Puckzzz behaalde veruit de meeste punten, maar won geen één keer.
Je zou desnoods ook een soort troostprijsje kunnen geven aan de user die over het hele jaar gezien de meeste punten heeft behaald zonder een keer te winnen.
Dit had ik nog niet gelezen. Niet helemaal dezelfde spanning als met hopen op, of opzien tegen een bepaald onderwerp maar een heel redelijk alternatief.quote:Op woensdag 2 januari 2008 19:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Compromis voor het dilemma of de onderwerpen al bekend zijn of niet; ze in spoiler zetten.
Ik snap wat je bedoeld. Echter vind ik 5 mensen punten geven al erg veel. En om nou 10 mensen punten te gaan geven vind ik echt wat overdreven.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 20:20 schreef Werewolf het volgende:
Ik weet niet of het al eens ter sprake is gekomen, maar ik zou wel meerdere foto's punten willen geven.
Zeker bij de foto van 2007 wedstrijd heb ik een aantal hele goede foto's geen punten kunnen geven.
Tevens denk ik dat het krijgen van slechts enkele punten de beginnende fotografen meer zal aanmoedigen dan wanneer ze geen enkel punt krijgen.
tagje met : beste allround fotograafquote:Op donderdag 3 januari 2008 18:55 schreef Xilantof het volgende:
't Liefst zou ik de hele top 3 steeds een prijs geven (bij wijze van spreken). Maar prijzen regelen is nu eenmaal niet makkelijk. Maar er speelt van alles waardoor ik nog even terughoudend ben wat betreft een "overall-winnaars-prijs".
Maar ik ga even kijken wat er te regelen valt.
Ik wel 20quote:Op dinsdag 22 januari 2008 21:56 schreef ultra_ivo het volgende:
Ik had op mijn ruwe lijst meer dan 10 foto's staan die ik punten had willen geven.
Voor de beste foto van 2007 had ik er 8 geselecteerd die er voor mij echt uitsprongen.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 21:00 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoeld. Echter vind ik 5 mensen punten geven al erg veel. En om nou 10 mensen punten te gaan geven vind ik echt wat overdreven.
Hoeveel "meer" had jij punten willen kunnen geven dan?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |