oh ja, ik vind je vrouw een stom wijfquote:Op maandag 3 december 2007 16:16 schreef rafael_vd_kaart het volgende:
[..]
Van v/d Kaart.
Hoe vaak ga je dat nog vragen?
mot je er een?quote:Op maandag 3 december 2007 16:16 schreef eer-ik het volgende:
pompers sowieso ftw
Ze is ook wel een beetje dom ja...quote:Op maandag 3 december 2007 16:17 schreef Muck het volgende:
[..]
oh ja, ik vind je vrouw een stom wijf
quote:Op maandag 3 december 2007 16:18 schreef rafael_vd_kaart het volgende:
[..]
Ze is ook wel een beetje dom ja...
op je oog?quote:
van mij mag je klef doen, ik word er wel enorm jaloers op, maar daar kom ik wel overheenquote:Op maandag 3 december 2007 16:03 schreef Muck het volgende:
[..]
hell yeah
alleen doen we het dus niet meer hier
of mag ik klef doen met jou?
van mij nietquote:Op maandag 3 december 2007 16:19 schreef Aarti het volgende:
[..]
van mij mag je klef doen, ik word er wel enorm jaloers op, maar daar kom ik wel overheen
Totdat je je een keer verspreekt,quote:Op maandag 3 december 2007 16:16 schreef rafael_vd_kaart het volgende:
[..]
Van v/d Kaart.
Hoe vaak ga je dat nog vragen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
quote:Op maandag 3 december 2007 16:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Totdat je je een keer verspreekt,Waarom word ik altijd beticht van een kloon?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Signature.
aaawquote:Op maandag 3 december 2007 16:19 schreef Aarti het volgende:
[..]
van mij mag je klef doen, ik word er wel enorm jaloers op, maar daar kom ik wel overheen
16 - uncheckquote:Op maandag 3 december 2007 16:21 schreef JortK het volgende:
klef doen doe je als je 16 bent en net twee weken verkering hebt
Omdat daarom.quote:Op maandag 3 december 2007 16:22 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Waarom word ik altijd beticht van een kloon?
ik zeg toch ook mét jou?quote:Op maandag 3 december 2007 16:19 schreef Aarti het volgende:
[..]
Ik vind je echt een poppetje hoor, maar ik doe liever klef met een mannelijker iemandquote:Op maandag 3 december 2007 16:26 schreef Muck het volgende:
[..]
ik zeg toch ook mét jou?
niet ván jou
Aarti![]()
![]()
goed kijken...quote:Op maandag 3 december 2007 16:21 schreef eer-ik het volgende:
Ik zie niks anders aan het kookboek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en als je 22&21 bent en een week of 5 verkering hebtquote:Op maandag 3 december 2007 16:21 schreef JortK het volgende:
klef doen doe je als je 16 bent en net twee weken verkering hebtquote:Op maandag 3 december 2007 16:22 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Waarom word ik altijd beticht van een kloon?dat dus....quote:Op maandag 3 december 2007 16:24 schreef MPG het volgende:
[..]
16 - uncheck(22 & 21)
twee weken verkering: uncheck... (ruim 5 weken nu)
En we doen het echt wel
dat doen we echt wel, maar niet hierkijk, ik kloon gewoon niet, veel makkelijkerquote:Op maandag 3 december 2007 16:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Omdat daarom.
Kan ook Lenny zijn, maar die heeft Nitros al.It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
ja, het kwam al niet zo overtuigend over van mijn kant he?quote:Op maandag 3 december 2007 16:27 schreef Aarti het volgende:
[..]
Ik vind je echt een poppetje hoor, maar ik doe liever klef met een mannelijker iemand
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |