jammer dat ze dicht zijnquote:
Die discussie wil ik wel met je aangaan, aangezien IRC kanalen publieke plekken zijn waar iedereen zo mee kan lezen, en in feite iedereen die een IRC client gebruikt ook logging aan heeft staanquote:Op maandag 3 december 2007 14:19 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe
Niettemin interessant nieuwsbericht. Imho is het indd niet gewenst dat een bedrijf chats gaat zitten loggen, zonder dat de chatters dit weten.
Correct. Iedereen kan meelezen, en iedereen kan loggen. Zodra dit echter door een BEDRIJF gedaan wordt, komen er commerciële belangen bij kijken en lijkt het me redelijk dat de chatters weten dat het bedrijf aanwezig is. Is aan deze voorwaarde voldoen mag men wat mij betreft loggen wat men wilquote:Op maandag 3 december 2007 14:21 schreef JortK het volgende:
[..]
Die discussie wil ik wel met je aangaan, aangezien IRC kanalen publieke plekken zijn waar iedereen zo mee kan lezen, en in feite iedereen die een IRC client gebruikt ook logging aan heeft staan
Daarentegen is het ook niet wenselijk om te chatten op de werkvloerquote:Op maandag 3 december 2007 14:19 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe
Niettemin interessant nieuwsbericht. Imho is het indd niet gewenst dat een bedrijf chats gaat zitten loggen, zonder dat de chatters dit weten.
Dat is het hele puntquote:Op maandag 3 december 2007 14:25 schreef OA het volgende:
[..]
Daarentegen is het ook niet wenselijk om te chatten op de werkvloer [afbeelding]
Hoor wie het zegtquote:Op maandag 3 december 2007 14:25 schreef OA het volgende:
[..]
Daarentegen is het ook niet wenselijk om te chatten op de werkvloer
MPGeeeeequote:
Wie zegt dat het gebruikt wordt voor commerciele doeleinden dan?quote:Op maandag 3 december 2007 14:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Correct. Iedereen kan meelezen, en iedereen kan loggen. Zodra dit echter door een BEDRIJF gedaan wordt, komen er commerciële belangen bij kijken en lijkt het me redelijk dat de chatters weten dat het bedrijf aanwezig is. Is aan deze voorwaarde voldoen mag men wat mij betreft loggen wat men wil.
Muckiequote:Op maandag 3 december 2007 14:30 schreef Muck het volgende:
[..]
MPGeeeee![]()
![]()
check het kookboek
poef, wég blauwe lijntjes![]()
damn, die overdaadquote:Op maandag 3 december 2007 14:31 schreef JortK het volgende:
[..]
Muckie [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Overdaad schaadt. Klopt in dit gevalquote:
GMTAquote:
ik zag het jaquote:Op maandag 3 december 2007 14:36 schreef JortK het volgende:
[..]
Ja dat was ff MPG mode aan [afbeelding]
moah.quote:Op maandag 3 december 2007 14:36 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja, die schaadt hè [afbeelding]
Oh. Ja, het staat bij mij op de vorige pagina en ik ga natuurlijk niet teruglezenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |