welcome back enzoquote:Op dinsdag 4 december 2007 15:33 schreef Kingantichrist het volgende:
Hahahahahaha, ik upload een foto'tje, en lach me helemaal kapot erom. Die dude die er emo uitziet is helemaal geen emo, maar heeft gewoon een vet vaag kapsel.
Verder wel grappige edits enzo
Ach kerel, dat is mijn probleem ok? Ik vindt kort haar maar niks.quote:Op dinsdag 4 december 2007 15:43 schreef BonJovi het volgende:
Je mag je haren wel knippen btw! doet wonderen meer chickies enzo.
is gewoon een TIP hoor
Ik zou eigenlijk niet eens de moeite moeten nemen om op zo'n dwaas als jou te reageren.quote:Op dinsdag 4 december 2007 15:47 schreef BonJovi het volgende:
Ja je hoeft het niet te doen hoor was een tip
Wie is die linker chicka?quote:Op maandag 3 december 2007 02:17 schreef paultjuhhh het volgende:
[ afbeelding ]
Zoeken maar ! de volgende mag een volgende emo laten zoeken
quote:Op dinsdag 4 december 2007 15:46 schreef Kingantichrist het volgende:
[..]
Ach kerel, dat is mijn probleem ok? Ik vindt vind kort haar maar niks.
Die op de voorste rij?quote:
quote:Op dinsdag 4 december 2007 15:55 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Die op de voorste rij?
En niet alleen school, ook waar z'n huis woont..
Dat van mij ook, jeweets!quote:Op dinsdag 4 december 2007 15:56 schreef BonJovi het volgende:
[..]is een grapje man dadelijk vind hij het indirecte bedreiging ofzo
Nee die achter de krullebol die ook lichtjes krullekes heeftquote:Op dinsdag 4 december 2007 15:55 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Die op de voorste rij?
En niet alleen school, ook waar z'n huis woont..
Ja, pm me even voor dr nr.quote:Op dinsdag 4 december 2007 16:03 schreef Hanstin het volgende:
[..]
Nee die achter de krullebol die ook lichtjes krullekes heeft
is ze single dan
ikea of een echt bouvriequote:Op maandag 3 december 2007 21:39 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
wtf ???? die is rijp voor een inrichting !!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |