betweter en niet voor jouquote:Op dinsdag 4 december 2007 01:01 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Gebruik een betere zinsstructuur en interpunctie.
Dan kan ik verder ook niet inhoudelijk op je post ingaan aangezien die totaal niet te lezen zijn.quote:
ja leuk man!quote:Op dinsdag 4 december 2007 01:02 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Zo blijkt dat ik ook nog een andere kant heb.
ze is echt zie haar column...enzoquote:Op dinsdag 4 december 2007 01:13 schreef jessica87 het volgende:
doe normaal, je typt zeker al je post met hulp van world ?
viswijfje is verzonnen door iemand
nee ik heb het opgezocht dat ze verzonnen is door iemand en maak me geen bal uit of die echt persoon is of nietquote:Op dinsdag 4 december 2007 01:15 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
ze is echt zie haar column...enzo
worldquote:Op dinsdag 4 december 2007 01:13 schreef jessica87 het volgende:
doe normaal, je typt zeker al je post met hulp van world ?
Klopt.quote:viswijfje is verzonnen door iemand
JIJ BENT HET ZELF?quote:Op dinsdag 4 december 2007 01:18 schreef jessica87 het volgende:
[..]
nee ik heb het opgezocht dat ze verzonnen is door iemand en maak me geen bal uit of die echt persoon is of niet
wauw een hele discussie over een verzonnen persoon en over iemand typmanier
Misschien moet ik er iets mee gaan doen.quote:
wel je bent een verdachte nu!hahaquote:
tsja dat zit tussen de oren mij vrindquote:Op dinsdag 4 december 2007 01:23 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
wel je bent een verdachte nu!haha
quote:Op dinsdag 4 december 2007 01:26 schreef jessica87 het volgende:
ik ook ik ben ook naar school geweest net ik al zei ik typ op me eigen manier
ik gebruik Microsoft Word alleen voor verslagen niet voor forums en msn afetoe wel maargoed moeten jullie niet slapen ?
Ik word er niet nat van, nee...quote:
aaaaaaaaahahahahahquote:
Geweldig!quote:
Weltruste!quote:Op dinsdag 4 december 2007 01:33 schreef jessica87 het volgende:
nee ? maar goed ik ga slapen dus tot volgende keer bye
tsja Microsoft Word komt dus afetoe goed van pas toch ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |