ja want een bekentenis via PM is keihard bewijsquote:Op maandag 3 december 2007 22:42 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Helemaal niet. En het staat in ONZ omdat VW hier komt
Para, post die PM's met bekentenis eens
Je hebt ook 0,0 bewijs dat ik Viswijfje ben, so don't get me startedquote:Op maandag 3 december 2007 22:45 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja want een bekentenis via PM is keihard bewijs_!
jawel want daar geloof ik heilig inquote:Op maandag 3 december 2007 22:48 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Je hebt ook 0,0 bewijs dat ik Viswijfje ben, so don't get me started
Jij begint over bewijsquote:Op maandag 3 december 2007 22:50 schreef PeZu het volgende:
[..]
jawel want daar geloof ik heilig in
tis een beetje net zoals een religie, er zijn miljoenen mensen op aarde die geloven in een god, waarvan ook 0,0% bewijs is dat hij/zij/de/het/een bestaat
no way, dat deed jijquote:
Echt nietquote:
mogen het niet vertellen enzo.quote:Op maandag 3 december 2007 22:56 schreef Tmaatje het volgende:
Wat zijn de Mod's ineens stil? ! Zij weten het...
wat jij wil wijfjequote:
sssstquote:
ooh kutquote:
wil niet zeggen dat ze het niet doen enzo.quote:Op maandag 3 december 2007 22:57 schreef Za-giniipiggu het volgende:
[..]
mogen het niet vertellen enzo.
Is het dan minder waar ofzoquote:
das zoeen kutkloonquote:
Proxys!quote:Op maandag 3 december 2007 23:26 schreef jessica87 het volgende:
kijk die ipadressen
je lijkt viswijfje wel btwquote:Op maandag 3 december 2007 23:41 schreef jessica87 het volgende:
dat kind heeft zeker 2 accounts toch of zijn 2 verschilde personen dezelfe IDadres heeft op een andere manier hmm
Je maakt jezelf alleen maar ongeloofwaardiger.quote:Op dinsdag 4 december 2007 00:28 schreef jessica87 het volgende:
[..]
nee ik ben wijfwijfje niet en waarom zou ik 2 accounts hebben?
je lult
hahahahaha volgens mij ben jij viswijfjequote:Op dinsdag 4 december 2007 00:32 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Je maakt jezelf alleen maar ongeloofwaardiger.
Hahaha, ja vast.quote:Op dinsdag 4 december 2007 00:34 schreef jessica87 het volgende:
[..]
hahahahaha volgens mij ben jij viswijfje
Kutvocht!quote:
En de rest van je zinnen.quote:Op dinsdag 4 december 2007 00:37 schreef jessica87 het volgende:
je heb geen bewijs dat ik viswijfje ben en ga aub iemands anders lastig vallen
kijk dan naar die ipadres he? oja moet een mod ervoor zijn
Ow helemaal niet. Maar goed, de manier waarop jij typt is niet normaal Nederlands.quote:Op dinsdag 4 december 2007 00:41 schreef jessica87 het volgende:
doe verdomme normaal je denkt dat iedereen die je tegen komt dat ze viswijfje is tss
ik typ op me eigen manier dus fuck it
kijk wie het zegt ...................... sinterklaas moet je neukenquote:Op dinsdag 4 december 2007 00:43 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ow helemaal niet. Maar goed, de manier dat jij niet typt is niet normaal Nederlands.
Wat moet ik neuken?![]()
Wat zit je m'n quote te veranderen dan?quote:Op dinsdag 4 december 2007 00:45 schreef jessica87 het volgende:
[..]
kijk wie het zegt ...................... sinterklaas moet je neuken![]()
jij typt niet eens normaal types mensen die aandacht willen ¬¬
Je bent erg makkelijk op de kast te krijgen.quote:Op dinsdag 4 december 2007 00:48 schreef jessica87 het volgende:
get a life !!
ga je mama lastig vallen ofzo en hou mensen maar in hun eigen waarden aub
Jou mama ook al?quote:Op dinsdag 4 december 2007 00:50 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Je bent erg makkelijk op de kast te krijgen.![]()
EN m'n moeder is dood.
Het is sowieso erg ongepast om andermans ouders oid erbij te halen. Zeker als je ze niet kent.quote:Op dinsdag 4 december 2007 00:52 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Jou mama ook al?
![]()
![]()
ja wat een sukkels he die met mama's gaan gooien op een forum!
knuft
ja und?quote:Op dinsdag 4 december 2007 00:53 schreef jessica87 het volgende:
niet waar en wat rot voor je en laten we aub gezellig houden en ik heb geen geen zin in ruzie op deze tijdstip jah
hoeveel klonen heeft viswijfje al ? stuk of 3
Precies helemaal mee eens!quote:Op dinsdag 4 december 2007 00:55 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Het is sowieso erg ongepast om andermans ouders oid erbij te halen. Zeker als je ze niet kent.
Als ik iets heb, dan heb ik dat met jou en niet met jouw ouders. Of dat nou ruzie of vriendschap is doet er verder niet toe.
Nooit verwacht dat ik ooit nog is een serieuze opmerking op fok! zou maken.quote:
nee je maakt je druk om iemand die drie kloons heeftquote:Op dinsdag 4 december 2007 00:59 schreef jessica87 het volgende:
een leven heb ik al nu jij nog
ik maak niks druk om qua van oorlogen enzo
ik krijg het wel uit je hoor!quote:Op dinsdag 4 december 2007 00:59 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Nooit verwacht dat ik ooit nog is een serieuze opmerking op fok! zou maken.
Gebruik een betere zinsstructuur en interpunctie.quote:Op dinsdag 4 december 2007 00:59 schreef jessica87 het volgende:
een leven heb ik al nu jij nog
ik maak niks druk om qua van oorlogen enzo
Zo blijkt dat ik ook nog een andere kant heb.quote:
nee wat intereerd me nou jezus ik ken dat viswijfje niet eens of die klonen heeft of niet maar me geen eene ruk uitquote:Op dinsdag 4 december 2007 01:00 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
nee je maakt je druk om iemand die drie kloons heeft
so what?
lekker belangrijk zeg
hebben je plantjes al water gehad vandaag?
betweter en niet voor jouquote:Op dinsdag 4 december 2007 01:01 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Gebruik een betere zinsstructuur en interpunctie.
Dan kan ik verder ook niet inhoudelijk op je post ingaan aangezien die totaal niet te lezen zijn.quote:
ja leuk man!quote:Op dinsdag 4 december 2007 01:02 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Zo blijkt dat ik ook nog een andere kant heb.
ze is echt zie haar column...enzoquote:Op dinsdag 4 december 2007 01:13 schreef jessica87 het volgende:
doe normaal, je typt zeker al je post met hulp van world ?
viswijfje is verzonnen door iemand
nee ik heb het opgezocht dat ze verzonnen is door iemand en maak me geen bal uit of die echt persoon is of nietquote:Op dinsdag 4 december 2007 01:15 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
ze is echt zie haar column...enzo
worldquote:Op dinsdag 4 december 2007 01:13 schreef jessica87 het volgende:
doe normaal, je typt zeker al je post met hulp van world ?
Klopt.quote:viswijfje is verzonnen door iemand
JIJ BENT HET ZELF?quote:Op dinsdag 4 december 2007 01:18 schreef jessica87 het volgende:
[..]
nee ik heb het opgezocht dat ze verzonnen is door iemand en maak me geen bal uit of die echt persoon is of niet
wauw een hele discussie over een verzonnen persoon en over iemand typmanier
Misschien moet ik er iets mee gaan doen.quote:
wel je bent een verdachte nu!hahaquote:
tsja dat zit tussen de oren mij vrindquote:Op dinsdag 4 december 2007 01:23 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
wel je bent een verdachte nu!haha
quote:Op dinsdag 4 december 2007 01:26 schreef jessica87 het volgende:
ik ook ik ben ook naar school geweest net ik al zei ik typ op me eigen manier
ik gebruik Microsoft Word alleen voor verslagen niet voor forums en msn afetoe wel maargoed moeten jullie niet slapen ?
Ik word er niet nat van, nee...quote:
aaaaaaaaahahahahahquote:
Geweldig!quote:
Weltruste!quote:Op dinsdag 4 december 2007 01:33 schreef jessica87 het volgende:
nee ? maar goed ik ga slapen dus tot volgende keer bye
tsja Microsoft Word komt dus afetoe goed van pas toch ?
Jaaaaaaah hij is binnenquote:
quote:
zegt de kloonquote:Op dinsdag 4 december 2007 13:14 schreef Tmaatje het volgende:
Jessica87 is een clown....
Volgens mij heeft jessica een piemelquote:Op dinsdag 4 december 2007 01:23 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
wel je bent een verdachte nu!haha
eh een friemelaar dus?quote:Op dinsdag 4 december 2007 17:13 schreef HenkerdeHenk het volgende:
[..]
Volgens mij heeft jessica een piemel
quote:Op donderdag 6 december 2007 07:39 schreef Wisvijfje het volgende:
Wie?
doe normaal volgens mij kan jij niet normaal typenquote:Op woensdag 5 december 2007 10:01 schreef devillin het volgende:
Als er iets verzonnen is is het jessica wel![]()
die manier van typen echter niet, jessica kan niet anders....
aaaaaawwwww
je moeder zeker ................................................................quote:Op dinsdag 4 december 2007 17:13 schreef HenkerdeHenk het volgende:
[..]
Volgens mij heeft jessica een piemel
in yours dreamsquote:Op woensdag 5 december 2007 14:10 schreef anisubs het volgende:
viswijfje is gewoon 100% echt. Echter dan echt kan niet.
hoezo? ben ik soms grappig nee dus en lul niet zo domquote:Op dinsdag 4 december 2007 13:14 schreef Tmaatje het volgende:
Jessica87 is een clown....
lamaquote:Op dinsdag 4 december 2007 01:36 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Geweldig!
Ook die vibo's.![]()
[..]
Weltruste!![]()
Ik vroeg me gewoon af waarom je Word nodig zou hebben voor Msn. Maakt verder niet uit.
Truste!
Doe eens een pic van je postenquote:Op donderdag 6 december 2007 19:20 schreef jessica87 het volgende:
[..]
zou ik een emmer water over je heen gooien?
Je hebt een editknop hoor. Hoef je niet 6 (quote:
en jij lult als Viswijfje..quote:Op donderdag 6 december 2007 19:18 schreef jessica87 het volgende:
[..]
hoezo? ben ik soms grappig nee dus en lul niet zo dom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |