Je kunt even op deze site kijken: http://www.turbulentie.nl/ Daar staat veel over veiligheid van vliegen en statistieken kun je er ook vinden. Onder meer staat er het volgende:quote:Op maandag 3 december 2007 00:34 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Geeeeeeeert!! Hoe zit dat bij RyanAir?
Nog ff wat etenquote:Op maandag 3 december 2007 00:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik lig al......maar ben opeens klaar wakker....
Jij speelt voor boze wolf?quote:Op maandag 3 december 2007 00:46 schreef chufi het volgende:
Brrrrrrrrrrr Ieeeeeeeeeeeeeieiieie
Over het algemeen hebben lowcost carriers een hele jonge vloot. Nieuwe vliegtuigen verbruiken minder brandstof dan oude.quote:Op maandag 3 december 2007 00:34 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Geeeeeeeert!! Hoe zit dat bij RyanAir?
quote:
Ach, eigenlijk wil ik er ook maar niet over nadenkenquote:Op maandag 3 december 2007 00:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je kunt even op deze site kijken: http://www.turbulentie.nl/ Daar staat veel over veiligheid van vliegen en statistieken kun je er ook vinden. Onder meer staat er het volgende:
Uw kans op neerstorten tijdens een lijnvlucht is minimaal 1 op 41.254 en maximaal 1 op 6.350.000, aldus onze bekende feiten. Desondanks zal uw werkelijke kans om 'getuige' te zijn van een crash véél kleiner zijn...
Ik heb tickets liggen met Easyjet, Wizzair en Ryanair. Hoe groot is de kans dat je die combinatie overleeft?quote:Op maandag 3 december 2007 00:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Over easyjet de volgende ervaringen hier: http://www.turbulentie.nl/vliegervaringen-easyjet.shtml
Zegt niets over veiligheid overigens....
Zelfs een hooiberg kan er niet aan tippen in jouw geval....quote:Op maandag 3 december 2007 00:50 schreef Veulen het volgende:
Griezelen voor het slapen gaan![]()
Ik geef toe dat vliegen me niet echt trekt (nooit gedaan ook). Maar van boten word ik gelukkig![]()
Je slaapt nergens lekkerder dan op de zachte deiningen van een boot. Nergens is de wereld grootser dan vanaf het dek van een schip en geen plek is knusser dan de kajuit van een boot(je)
Alle drie goed dacht ik, want volgens mij hebben die maatschappijen de vliegtuigen in onderhoud bij grote betrouwbare maatschappijen die dat mogen doen, zoals bijvoorbeeld KLMquote:Op maandag 3 december 2007 00:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik heb tickets liggen met Easyjet, Wizzair en Ryanair. Hoe groot is de kans dat je die combinatie overleeft?
Slaap lekker Lobas.....quote:Op maandag 3 december 2007 00:56 schreef Lobasca het volgende:
Ik zwaai af, laatste peuk en dan lekker eng dromen...![]()
Nee, maar dat kan ook komen omdat ik hooikoorts hebquote:Op maandag 3 december 2007 00:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Zelfs een hooiberg kan er niet aan tippen in jouw geval....
Ach, waarom...quote:Op maandag 3 december 2007 00:56 schreef Gert het volgende:
Ik vind vliegen niet echt eng, maar ben altijd wel blij als we weer boven land vliegen.
Nighty Night !quote:Op maandag 3 december 2007 00:56 schreef Lobasca het volgende:
quote:
quote:Op maandag 3 december 2007 00:56 schreef Lobasca het volgende:
hah! Maar daar gaan Gert en ik wat aan doen!quote:Op maandag 3 december 2007 00:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ryanair komt er overigens niet best vanaf in het jaar 2006, qua slechtste maatschappij en als slechtste crew...respectievelijk plaats 4 en 5
sowwyquote:Op maandag 3 december 2007 00:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Hoe ráád je het zo. >:O
Gadverdamme![]()
We wachten in spanning de krantenkoppen af.....quote:Op maandag 3 december 2007 01:00 schreef CarOnline het volgende:
[..]
hah! Maar daar gaan Gert en ik wat aan doen!
Sidderen en beven zullen ze.quote:Op maandag 3 december 2007 01:00 schreef CarOnline het volgende:
[..]
hah! Maar daar gaan Gert en ik wat aan doen!
Maar ik nu wel !quote:Op maandag 3 december 2007 00:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Das niet waar !!!!!
Soms ook op doordeweekse dagen
We beginnen klein, maar met GROTE gevolgenquote:Op maandag 3 december 2007 01:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
We wachten in spanning de krantenkoppen af.....
Wat?quote:Op maandag 3 december 2007 01:04 schreef chufi het volgende:
heeft iemand het al gelezen ?
OK!quote:
Nog net op tijdquote:Op maandag 3 december 2007 01:04 schreef chufi het volgende:
heeft iemand het al gelezen ?
Sorry, maar t is me nog iets te wazigquote:Op maandag 3 december 2007 01:09 schreef chufi het volgende:
De eerste koppen in de media ?
Hoe laat was je wakkerquote:Op maandag 3 december 2007 01:09 schreef chufi het volgende:
De eerste koppen in de media ?
Er is geen breaking news.. En ik peer um.quote:
Ik ga met je mee.........slaap lekker....quote:Op maandag 3 december 2007 01:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Er is geen breaking news.. En ik peer um.
Goeie shit?quote:Op maandag 3 december 2007 01:20 schreef chufi het volgende:
Ok je hebt gelijk ! Ik ben ook al weer overtijd trouwens !
Mazzels Bis spater
Goedemorgen Lobas.....Buuf.......lurkers......buitenluiquote:Op maandag 3 december 2007 10:35 schreef Lobasca het volgende:
Goedemorgen, deze zonnige maandag!
Hoe staat de pet vandaag?quote:Op maandag 3 december 2007 10:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Goedemorgen Lobas.....Buuf.......lurkers......buitenlui
quote:Op maandag 3 december 2007 10:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Goed, zoals altijd.....probleem zit af en toe onder de pet....
quote:Op maandag 3 december 2007 10:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Top...nu jij nog in de opwaartse spiraal....
Er zit in het zuiden des lands een "stille kracht" die wondertjes verricht inzake avatars.....Het blijft keer op keer een soort van surprise show....quote:Op maandag 3 december 2007 10:55 schreef debuurvrouw het volgende:
deed je ava altijd al schuddebillen NMNS?
Ik wil niet al te aardig gevonden worden, zou maar zo verkeerd kunnen worden uitgelegd....quote:Op maandag 3 december 2007 10:56 schreef Lobasca het volgende:
[..]
ik begon je net een beetje aardig te vinden
Ik had het ook over 'een beetje aardig' , niet overdrijven..quote:Op maandag 3 december 2007 10:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik wil niet al te aardig gevonden worden, zou maar zo verkeerd kunnen worden uitgelegd....
Had ik dus ook een aantal weken terug. Vooral die hoest, die was erg. Is trouwens zelfs nu nog niet helemaal verdwenen.quote:Op maandag 3 december 2007 11:22 schreef Pavement het volgende:
Murning !
Koppijn keelpijn en kinkhoest !
Beterschap knul!quote:Op maandag 3 december 2007 11:22 schreef Pavement het volgende:
Murning !
quote:Op maandag 3 december 2007 11:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Had ik dus ook een aantal weken terug. Vooral die hoest, die was erg. Is trouwens zelfs nu nog niet helemaal verdwenen.
Mail.
quote:Op maandag 3 december 2007 11:22 schreef Pavement het volgende:
Murning !
Telefoon?quote:Op maandag 3 december 2007 11:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Had ik dus ook een aantal weken terug. Vooral die hoest, die was erg. Is trouwens zelfs nu nog niet helemaal verdwenen.
Mail.
quote:
quote:Op maandag 3 december 2007 11:37 schreef Pavement het volgende:
[..]
na dat kusje voel ik me een stuk beter
* debuurvrouw virusscanner upgradequote:Op maandag 3 december 2007 11:22 schreef Pavement het volgende:
Murning !
One minute darling and I'll be there..quote:Op maandag 3 december 2007 11:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Best hoor. En postkoets, telegraaf, telegram, telex, fax, pm, sms, msn, postduif... alles kan
Doe maar niet op je fietsje hoor, het stormt hier heel hard.quote:Op maandag 3 december 2007 11:41 schreef Lobasca het volgende:
[..]
One minute darling and I'll be there.. >:)
Telex bestaat al een tijdje niet meer....en postkoets is wel erg outdated ookquote:Op maandag 3 december 2007 11:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Best hoor. En postkoets, telegraaf, telegram, telex, fax, pm, sms, msn, postduif... alles kan
http://www.youtube.com/watch?v=Sdx_25sGcHkquote:Op maandag 3 december 2007 11:22 schreef Pavement het volgende:
Murning !
Ik krijg daar altijd koppijn, keelpijn en kinkhoest van.....quote:Op maandag 3 december 2007 12:00 schreef Pavement het volgende:
Heeft hier iemand wel eens vegetarische smeer pate gegeten van de Albert Hein ? Die is echt lekker smaak tuinkruiden mmmmmmmmmmmmmm in combo met kaas en stokbrood
Viezerd!quote:Op maandag 3 december 2007 12:15 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=Sdx_25sGcHk
Misschien helpt dit Pave?
Lieverd, het kan hard waaien of het stormt, het kan niet hard stormen.quote:Op maandag 3 december 2007 11:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Doe maar niet op je fietsje hoor, het stormt hier heel hard.
Hier welquote:Op maandag 3 december 2007 13:21 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Lieverd, het kan hard waaien of het stormt, het kan niet hard stormen.
Hoezo? Ik wil hem wel eens zienquote:Op maandag 3 december 2007 13:23 schreef Lobasca het volgende:
Ben blij dat ik die lijst nog niet gepost heb
Ik fax hem eerst, zoals afgesproken, naar jou toe, en pas als jij je fiat geeft post ik 'um..quote:
Prima. We zullen er maar ruzie om krijgenquote:Op maandag 3 december 2007 13:28 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik fax hem eerst, zoals afgesproken, naar jou toe, en pas als jij je fiat geeft post ik 'um..
Niks lekkerder dan met jou het weer goedmakenquote:Op maandag 3 december 2007 13:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Prima. We zullen er maar ruzie om krijgen
Ja he?quote:Op maandag 3 december 2007 13:33 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Niks lekkerder dan met jou het weer goedmaken
Ik voel een rel aankomenquote:Op maandag 3 december 2007 14:00 schreef Lobasca het volgende:
[..]
![]()
Wat ben jij een smerig, gemeen wijf!
Kan ik me voorstellenquote:Op maandag 3 december 2007 14:14 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Hoi Blurk. Ik heb het helemaal gehad met Saantje
Doe je wel voorzichtig, vooral op de Afsluitdijk? Volgens mij heb je de hele weg wind tegenquote:Op maandag 3 december 2007 14:16 schreef Lobasca het volgende:
Ik doe trouwens nog één bakkie mee, en dan stap ik op de fiets naar Groningen!
Hallo liever dan lief Veulentjequote:Op maandag 3 december 2007 14:45 schreef Veulen het volgende:
Mogge mensen
My heart weeps for youquote:Op maandag 3 december 2007 14:52 schreef Disana het volgende:
Ik zie het al, ik ben zwaar in de minderheid. Nou, dan vertrek ik maar zielig de storm in........
Slecht geslapen of helemaal niet geslapen?quote:Op maandag 3 december 2007 18:31 schreef APK het volgende:
Ik kan niet echt zeggen dat ik goed uitgerust het weekend uit ben gekomen.
Als een blok, maar niet echt veel.quote:Op maandag 3 december 2007 18:55 schreef -Blurk- het volgende:
Slecht geslapen of helemaal niet geslapen?
Lobasca zal zo wel komen, ben je meteen over je dipje heenquote:Op maandag 3 december 2007 18:58 schreef APK het volgende:
[..]
Als een blok, maar niet echt veel.![]()
Nu het maandagavonddipje.
Die is toch sigaretten aan het halen?quote:Op maandag 3 december 2007 19:02 schreef -Blurk- het volgende:
Lobasca zal zo wel komen, ben je meteen over je dipje heen
Ja, dat wel natuurlijk, en ze is ook nog even op de fiets naar Groningen, dus misschien is ze een beetje verlaat vanavondquote:
Ik hou haar hierquote:Op maandag 3 december 2007 19:12 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ja, dat wel natuurlijk, en ze is ook nog even op de fiets naar Groningen, dus misschien is ze een beetje verlaat vanavond
Komt wel goed. Ze mag niet van de bank af komen en als ze moet plassen, begeleid ik haar. Verder is er 'helaas alleen maar' koffie of theequote:Op maandag 3 december 2007 19:14 schreef APK het volgende:
[..]
Breng de laptop maar vast in veiligheid.
Dat klinkt als een gijzeling.quote:Op maandag 3 december 2007 19:18 schreef Disana het volgende:
Komt wel goed. Ze mag niet van de bank af komen en als ze moet plassen, begeleid ik haar. Verder is er 'helaas alleen maar' koffie of thee
Géén citroen-brandewijn? Weet Lobasca dat?quote:Op maandag 3 december 2007 19:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Komt wel goed. Ze mag niet van de bank af komen en als ze moet plassen, begeleid ik haar. Verder is er 'helaas alleen maar' koffie of thee
In dat geval blijf ik maar lekker thuis..quote:Op maandag 3 december 2007 19:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Waar was je dan 4 maanden?quote:Op maandag 3 december 2007 19:24 schreef fizzky het volgende:
wrom griezelen? ben 4 maand weggeweest
kan strax weer lkkr dromen over wat ik thuis ga doen
Ik heb er een schaduw bij.. Dus oppassen waar ik mijn voeten zetquote:Op maandag 3 december 2007 19:30 schreef -Blurk- het volgende:
Hallo Soury..zit die kleine Trees weer in je haar vanavond?
En Bounty nog altijd afwachtend?quote:Op maandag 3 december 2007 19:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb er een schaduw bij.. Dus oppassen waar ik mijn voeten zet
Ja ja, ze zit hier en ze moppertquote:Op maandag 3 december 2007 19:24 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Géén citroen-brandewijn? Weet Lobasca dat?
Sshhh... ik heb alles juist voor Lobasca verstoptquote:Op maandag 3 december 2007 19:25 schreef Soury het volgende:
[..]
In dat geval blijf ik maar lekker thuis..[ afbeelding ]
Navond
Volgens mij is APK al onderweg hoor, met een nood-voorraad c.b. in zijn fietstassen, dus nog even volhoudenquote:Op maandag 3 december 2007 19:44 schreef Disana het volgende:
HIER LOBASCA IK WIL NAAR HUIS DISANA IS EVEN IN DE KUEKEN KOM ME REDDEN HET IS HIER VERSCHRIKKELIJIK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nee, ik geloof ook dat ze behoorlijk dwars kan zijn, zéker als ze geen sigaretten en citroenbrandewijn ter beschikking heeftquote:Op maandag 3 december 2007 19:44 schreef Disana het volgende:
Edit - dat zag ik.
Blurk, als hij er is, geef ik haar gewoon mee. Dat kind is niet te hanteren gewoon![]()
Daar kom ik ook achter... Als ik haar niet op de bank had vastgebonden, was het hele interieur aan diggelen gegaanquote:Op maandag 3 december 2007 20:08 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Nee, ik geloof ook dat ze behoorlijk dwars kan zijn, zéker als ze geen sigaretten en citroenbrandewijn ter beschikking heeft
..als ik een eikel zou hebben zou ik het uitproberen...quote:Op maandag 3 december 2007 20:12 schreef Polonium-120 het volgende:
... wisten jullie dat wanneer je voor het slapen gaan laurier bladeren op je eikel legt je dan de volgende dag ontspannen opstaat...
en vrouwen... een beetje begrip voor de mannen... dat 'ding' is geen stoofschotel... okeee...
Hell has no furyquote:Op maandag 3 december 2007 20:15 schreef Disana het volgende:
Zucht... losgebroken.
is de was roze geworden...quote:Op maandag 3 december 2007 20:14 schreef Lobasca het volgende:
Help.....Help...Help....!!! S.O. S.!!!
Kijk es onderaan de trapquote:Op maandag 3 december 2007 20:15 schreef Disana het volgende:
Zucht... losgebroken.
Dus APK doet er goed aan om regelrecht naar het café te gaan?quote:Op maandag 3 december 2007 20:15 schreef Disana het volgende:
Zucht... losgebroken.
misschien werkt het ook met borstjes...quote:Op maandag 3 december 2007 20:15 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
..als ik een eikel zou hebben zou ik het uitproberen...
mensen laten alles overal slingeren...quote:
Dan krijg ik dus ontspannen borstjes, in de zin van slap? Mmm, denk dat ik dat maar niet uitprobeer...quote:Op maandag 3 december 2007 20:18 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
misschien werkt het ook met borstjes...
i need backup...quote:Op maandag 3 december 2007 20:20 schreef Lobasca het volgende:
WAAROM HELPT NIEMAND ME ????!!!!
Gewoon overheen stappen en aan de kant schuiven. Zie je morgen wel weer verderquote:Op maandag 3 december 2007 20:20 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
mensen laten alles overal slingeren...
Er zijn al hulptroepen onderweg hoor, give us a break jaquote:Op maandag 3 december 2007 20:20 schreef Lobasca het volgende:
ligt er aan hoe oud je bent...quote:Op maandag 3 december 2007 20:21 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Dan krijg ik dus ontspannen borstjes, in de zin van slap? Mmm, denk dat ik dat maar niet uitprobeer...
Mijn fietslampjes doen het nietquote:Op maandag 3 december 2007 20:20 schreef Lobasca het volgende:
85, dus ze zijn al aardig ontspannen, geen laurierblaadjes voor nodigquote:Op maandag 3 december 2007 20:23 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
ligt er aan hoe oud je bent...
Nee, 't is erger. Ze zit achter m'n systeem en heeft de deur op slot gedaan. Gevangen in eigen huisquote:
Gewoon, lekker weer naar je eigen huisje. Het was réuze gezellig, maar meid, je moet nog een eind fietsen dus als ik jou was... (bemoedigend en hoopvol).quote:
ik ga ook we...quote:
Leuk! Wat ga je er doen, vakantie?quote:Op maandag 3 december 2007 20:37 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
ik ga ook we...
volgende week mexico...
Mexico, niet gek!quote:Op maandag 3 december 2007 20:37 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
ik ga ook we...
volgende week mexico...
Das appartquote:Op maandag 3 december 2007 20:37 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
ik ga ook we...
volgende week mexico...
Ik heb wel wind meequote:Op maandag 3 december 2007 20:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Gewoon, lekker weer naar je eigen huisje. Het was réuze gezellig, maar meid, je moet nog een eind fietsen dus als ik jou was... (bemoedigend en hoopvol).
ja... de 29ste terug in het koude nederland..., maar eerst ff lekker ontspannen met die gringo's daar...quote:
Oeps ga je nu je lijst aanpassssssssssssssssssenquote:
Mooi!quote:Op maandag 3 december 2007 20:39 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik heb wel wind mee![]()
en een headset
Je hebt het juiste seizoen gekozen om te ontvluchten. Alvast veel plezier en mooie foto's. Polonium met sombrero, ik zie het al voor me.quote:Op maandag 3 december 2007 20:39 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
ja... de 29ste terug in het koude nederland..., maar eerst ff lekker ontspannen met die gringo's daar...
Jajajajaquote:
ik heb een aparte lijst speciaal voor jou!quote:Op maandag 3 december 2007 20:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Oeps ga je nu je lijst aanpassssssssssssssssssen
Een witte lijst (blanco dus )quote:Op maandag 3 december 2007 20:42 schreef Lobasca het volgende:
[..]
ik heb een aparte lijst speciaal voor jou!
....met zijn gitaarmuziek...quote:Op maandag 3 december 2007 20:43 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
het land van al mijn dromen....
Lekker lange vakantie! Veel plezier daarquote:Op maandag 3 december 2007 20:39 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
ja... de 29ste terug in het koude nederland..., maar eerst ff lekker ontspannen met die gringo's daar...
Als iemand het lef heeft om een youtube te posten, kom ik diegene persoonlijk opzoekenquote:
wanneer ik een leuke shot heb plaats ik die ergens in de SC... (als ik alles overleef... een braindamage of dat ik neerstort...)quote:Op maandag 3 december 2007 20:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Je hebt het juiste seizoen gekozen om te ontvluchten. Alvast veel plezier en mooie foto's. Polonium met sombrero, ik zie het al voor me.
Kleurt leuk bij mijn handschoenenquote:
Hup, weg met die linkquote:Op maandag 3 december 2007 20:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Als iemand het lef heeft om een youtube te posten, kom ik diegene persoonlijk opzoeken
Vliegangstquote:Op maandag 3 december 2007 20:46 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
wanneer ik een leuke shot heb plaats ik die ergens in de SC... (als ik alles overleef... een braindamage of dat ik neerstort...)
quote:Op maandag 3 december 2007 20:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Als iemand het lef heeft om een youtube te posten, kom ik diegene persoonlijk opzoeken
Ik klikte er ook nog opquote:Op maandag 3 december 2007 20:48 schreef Lobasca het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=vOVHRAxL_t0
... dankjewel.... ik zal aan jullie denken...quote:Op maandag 3 december 2007 20:44 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Lekker lange vakantie! Veel plezier daar
..vast niet, je bent ons vergeten op het moment dat je uit het vliegtuig stapt, en terecht!quote:Op maandag 3 december 2007 20:53 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
... dankjewel.... ik zal aan jullie denken...
En hoe weet jij dat nou weer? Oh natuurlijk, die verrekte familie van je achter het behang.quote:Op maandag 3 december 2007 20:58 schreef Soury het volgende:
Disana!!!!!.. Bascy heeft je wijnkelder gevonden[ afbeelding ]
Och, een beetje braindamage overleef je wel, kijk maar naar Gert en zijn betonavontuur.quote:Op maandag 3 december 2007 20:46 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
wanneer ik een leuke shot heb plaats ik die ergens in de SC... (als ik alles overleef... een braindamage of dat ik neerstort...)
allemaal...quote:Op maandag 3 december 2007 20:48 schreef Lobasca het volgende:
[..]
quote:
quote:Op maandag 3 december 2007 20:59 schreef Disana het volgende:
[..]
En hoe weet jij dat nou weer? Oh natuurlijk, die verrekte familie van je achter het behang.
Kappe nou ik heb mijn lijstje nog niet afquote:
en nu allemaal onze kleren uit...quote:Op maandag 3 december 2007 20:48 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Klik ik verdomme weer ... Doe ik anders nooit hoorquote:Op maandag 3 december 2007 21:07 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
en nu allemaal onze kleren uit...
Great ideaquote:Op maandag 3 december 2007 21:07 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
en nu allemaal onze kleren uit...
naaldhakken ook ... palleeeesseee...quote:Op maandag 3 december 2007 21:14 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Great idea....wel een beetje fris eigenlijk
Ben onderwegquote:Op maandag 3 december 2007 21:18 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
naaldhakken ook ... palleeeesseee...
..oké schatje, omdat jij naar Mexico gaat....zal de hoerensloepen aantrekken...quote:Op maandag 3 december 2007 21:18 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
naaldhakken ook ... palleeeesseee...
Klik maar eens op deze: http://nl.youtube.com/watch?v=36Je9seXM0Iquote:
Hoi NMNSquote:Op maandag 3 december 2007 21:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Klik maar eens op deze: http://nl.youtube.com/watch?v=36Je9seXM0I
Mooie plaatjes van je stadje...
quote:Op maandag 3 december 2007 21:58 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ach ja, het is zoals jij zelf zegt, mensen komen, mensen gaan...
ey Blurk!quote:
quote:Op maandag 3 december 2007 21:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Klik maar eens op deze: http://nl.youtube.com/watch?v=36Je9seXM0I
Mooie plaatjes van je stadje...
Dat vermeende onrecht, had dat met DGK te maken? Of was dat privé? Hoef je niet te vertellen hoor Buuf.quote:Op maandag 3 december 2007 22:45 schreef debuurvrouw het volgende:
jong en lui, de toedels, welterusten het ga jullie goed![]()
ik ga te bedde. Heb zaterdag gewoon niet geslapenomdat ik me weer eens aan het opwinden was over vermeend onrecht
![]()
nu ben ik dus moe...![]()
truste
Doe het ff rustig aanquote:Op maandag 3 december 2007 22:45 schreef debuurvrouw het volgende:
jong en lui, de toedels, welterusten het ga jullie goed![]()
ik ga te bedde. Heb zaterdag gewoon niet geslapenomdat ik me weer eens aan het opwinden was over vermeend onrecht
![]()
nu ben ik dus moe...![]()
truste
Lijkt me wel heel ernstig als je vanwege vermeend onrecht in DGK een nacht niet kunt slapen.quote:Op maandag 3 december 2007 22:47 schreef -Blurk- het volgende:
Dat vermeende onrecht, had dat met DGK te maken? Of was dat privé?
Inderdaad, daarom vroeg ik het ook.quote:Op maandag 3 december 2007 22:50 schreef APK het volgende:
[..]
Lijkt me wel heel ernstig als je vanwege vermeend onrecht in DGK een nacht niet kunt slapen.
Lukte dus niet, nou ja, dan maar leker slapen, tot morgen allemaal!quote:Op maandag 3 december 2007 23:05 schreef -Blurk- het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=ZreZYPXJAW4
Nog even een lekker nummertje voor het slapen gaan
Truste Soury!quote:Op maandag 3 december 2007 23:09 schreef Soury het volgende:
This video has been removed due to terms of use violation.
Truste
Hee !!! ziek zwak en misselijkquote:Op maandag 3 december 2007 23:36 schreef Pavement het volgende:
Navond
quote:Op maandag 3 december 2007 23:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Hee !!! ziek zwak en misselijk![]()
Moet je maar niet zo veel rondjes draaien
Ohh gelukkig een maadag dippie danquote:Op maandag 3 december 2007 23:48 schreef Pavement het volgende:
[..]
![]()
ben weer beterdt !
tenminste nu op het moment dan
Heb ik nooit last vanquote:
Nou er staat nog steeds nul op mijn loonstrook qua ziekte dagen. Maar ik heb toch wel es een maandagje spontaan vrij genomenquote:
quote:
Ziek in je vrije tijd is super lulligquote:Op dinsdag 4 december 2007 00:18 schreef Pavement het volgende:
[..]
nee was vandaag vrij
![]()
morgen weer werken
Gemakkelijke baas zekerquote:Op dinsdag 4 december 2007 00:11 schreef Soury het volgende:
Nou er staat nog steeds nul op mijn loonstrook qua ziekte dagen. Maar ik heb toch wel es een maandagje spontaan vrij genomen
Uh.. ik heb een hoop vrije dagen en ik profiteer er wel es vanquote:
Het liefst stapelbaar....quote:Op dinsdag 4 december 2007 00:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Even een vraagje, ik zoek plastic bakjes om CD's en Video's in te bewaren. Wie heeft daarin de meeste keus, Blokker?
heb ik altijdquote:Op dinsdag 4 december 2007 00:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Ziek in je vrije tijd is super lullig
Geeft niet hoor had ik als kleuter alquote:
Xenos heeft ook een heel scala aan plastic bakjes, denk nog wel meer dan Blokker.quote:Op dinsdag 4 december 2007 00:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Even een vraagje, ik zoek plastic bakjes om CD's en Video's in te bewaren. Wie heeft daarin de meeste keus, Blokker?
Niet aan mij vragen Ik ben een rommelkont .. Ik neem de tip van wie dan ook van hartequote:Op dinsdag 4 december 2007 00:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Bedoel je echt van die bakjes speciaal voor losse cd's of van die bakken waarj e ze met hoes en al in kan doen?quote:Op dinsdag 4 december 2007 00:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Thnx....IKEA valt af, daar kom ik niet meer. Dat wordt dus Xenos....quote:Op dinsdag 4 december 2007 00:29 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Xenos heeft ook een heel scala aan plastic bakjes, denk nog wel meer dan Blokker.
Of IKEA.
Staat vast wel ergens op hun site ofzoquote:Op dinsdag 4 december 2007 00:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Thnx....IKEA valt af, daar kom ik niet meer. Dat wordt dus Xenos....![]()
als die hier tenminste ergens zit
Punt is dat mijn dressoir vandaag binnengedragen is. Als ik al die cd's er in mik, dan krijg ik die achtering nooit meer fatsoenlijk tevoorschijn. Ik zat dus de denken aan bakjes waar er 25-40 rechtop in kunnen en die ik op elkaar kan zetten. Zo ook met dvd's. En zo ook met andere losse meuk, zoals aanstekers, pennen, kaarsen, schrijfgerei, etc, etc.quote:Op dinsdag 4 december 2007 00:30 schreef Veulen het volgende:
[..]
Bedoel je echt van die bakjes speciaal voor losse cd's of van die bakken waarj e ze met hoes en al in kan doen?
Voor losse cd's gebruik ik namelijk zelf zo'n grote kist van de blokker. Gaan er iets van 250 in.
Voor cd's met hoes heb ik een houten rek/krat achtig iets van de ikea.
quote:Op dinsdag 4 december 2007 00:32 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Staat vast wel ergens op hun site ofzo
Zelf makenquote:Op dinsdag 4 december 2007 00:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Punt is dat mijn dressoir vandaag binnengedragen is. Als ik al die cd's er in mik, dan krijg ik die achtering nooit meer fatsoenlijk tevoorschijn. Ik zat dus de denken aan bakjes waar er 25-40 rechtop in kunnen en die ik op elkaar kan zetten. Zo ook met dvd's. En zo ook met andere losse meuk, zoals aanstekers, pennen, kaarsen, schrijfgerei, etc, etc.
Duh, voor een paar euro heb je onverwoestbaar plastic. Dan ga ik toch geen 40 euro uitgeven en ook nog eens een dag zagen en lijmenquote:Op dinsdag 4 december 2007 00:37 schreef Veulen het volgende:
[..]
Zelf maken![]()
Vet simpel systeem dat.
Hoogte cd = hoogte bak + dikte bodem. Breedte cd = breedte bak + dikte zijkanten. Diepte dressoir = diepte bak - voor en achterkant.
Vervolgens naar de gamma, planken op maat laten zagen. Thuis beetje goeie lijm er tussen. Laten drogen en klaar is kees.
Succes!quote:Op dinsdag 4 december 2007 00:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
![]()
HARDERWIJK
Schoenmakersstraat 2-4
Morgen even langs, cd en dvd meenemen, passen en meten, klaar is Kees!quote:Op dinsdag 4 december 2007 00:41 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Succes!![]()
Ze hebben ze ook stapelbaar met deksel. Echt ideaal!
Dat is toch veel minder mooiquote:Op dinsdag 4 december 2007 00:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Duh, voor een paar euro heb je onverwoestbaar plastic. Dan ga ik toch geen 40 euro uitgeven en ook nog eens een dag zagen en lijmen![]()
Alhoewel ik wel heel even gedacht heb aan de ladesysteem, zoals in een keuken....
Ai.... zelfs m'n oude cassettebandjes kan ik nog geen afscheid van nemen.quote:Op dinsdag 4 december 2007 00:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat heb ik gedaan (geschonken aan arm sloebertje) met mijn lp's.....nu nog spijt van
Nee, nou niet ál makkelijk hier overheen stappen. Dit 'probleem' moet net zoveel topics mee als het visitekaartje.quote:Op dinsdag 4 december 2007 00:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Joh, het zit in een dressoir. Niemand die het ziet.
Jij weet dat het er zit.quote:Op dinsdag 4 december 2007 00:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Joh, het zit in een dressoir. Niemand die het ziet.
Ja, die heb ik dus nog wel.....volgens mij inmiddels verpoederd en ik heb ook geen cassetterecorder meer. Zou ze nog wel eens willen beluisteren.quote:Op dinsdag 4 december 2007 00:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Ai.... zelfs m'n oude cassettebandjes kan ik nog geen afscheid van nemen.
Je brengt mij nu aan het twijfelen....quote:Op dinsdag 4 december 2007 00:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee, nou niet ál makkelijk hier overheen stappen. Dit 'probleem' moet net zoveel topics mee als het visitekaartje. >:O
Dus jij wilt élke keer als je in de mood bent voor een lekker muziekje, eerst tegen dat spuuglelijke Blokker-plastic aankijken.
Xenos!quote:Op dinsdag 4 december 2007 00:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee, nou niet ál makkelijk hier overheen stappen. Dit 'probleem' moet net zoveel topics mee als het visitekaartje. >:O
Dus jij wilt élke keer als je in de mood bent voor een lekker muziekje, eerst tegen dat spuuglelijke Blokker-plastic aankijken.
Meubel is teak....wat voor kleur heb je dan in gedachten. Of zou jij meerdere kleurtjes nemen?quote:Op dinsdag 4 december 2007 00:54 schreef CarOnline het volgende:![]()
[..]
Xenos!
En ze hebben hele leuke kleurtjes
Te laat, kans gehadquote:Op dinsdag 4 december 2007 00:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Je brengt mij nu aan het twijfelen....![]()
Hoe had je het nu precies in gedachten veulen? En wat voor houtsoort?
Leuke pastelliesquote:Op dinsdag 4 december 2007 00:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Meubel is teak....wat voor kleur heb je dan in gedachten. Of zou jij meerdere kleurtjes nemen?
addergebroed......quote:Op dinsdag 4 december 2007 00:57 schreef Veulen het volgende:
[..]
Te laat, kans gehad![]()
En gert gaat wat dacht je er van om lekker de t..... te krijgen. Vies vervelend duivels gebroed dat je bent.
Ik hou van kleur...Meubel staat tegen een redelijke knalkleur geel gesausde muur. Lime groen is volgens mij best mooiquote:Op dinsdag 4 december 2007 00:57 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Leuke pastellies
Maar ja, ik ben dan ook geen man he. Kan me voorstellen dat je dan voor wit of zwart gaat ofzo.
Ehm dan zou ik wit doen. Of lime groen. Dat kan toch ook wel? Das nog niet te zoet toch?
Moelluk!
quote:Op dinsdag 4 december 2007 00:58 schreef Lobasca het volgende:
Een beetje vent timmert zelf een paar schrootjes hout aan elkaar....
Dat dan weer wel...quote:Op dinsdag 4 december 2007 00:59 schreef Lobasca het volgende:
Graaft een kuil....
quote:Op dinsdag 4 december 2007 01:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Een beetje vent timmert allereerst Lobasca in elkaar
Jij spoort echt niet.quote:Op dinsdag 4 december 2007 00:57 schreef Veulen het volgende:
[..]
Te laat, kans gehad![]()
En gert wat dacht je er van om lekker de t..... te krijgen. Vies vervelend duivels gebroed dat je bent.
Nou, morgen een foto dan maar hequote:Op dinsdag 4 december 2007 00:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik hou van kleur...Meubel staat tegen een redelijke knalkleur geel gesausde muur. Lime groen is volgens mij best mooi
quote:Op dinsdag 4 december 2007 00:58 schreef Lobasca het volgende:
Een beetje vent timmert zelf een paar schrootjes hout aan elkaar....
Alleen als je er echt op staat.....quote:Op dinsdag 4 december 2007 01:03 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nou, morgen een foto dan maar he
Nee omdat je een vervelend zuigend rotventje bent die het niet kan laten om elke keer als ik iets zeg wat jij raar vind om daar dan 1 of andere kleinzerige kut grap over te maken.quote:Op dinsdag 4 december 2007 01:01 schreef Gert het volgende:
Jij spoort echt niet.
Dus omdat ik een grapje maak over je visitekaartje, moet je meteen zo achterlijk tekeer gaan?
Gezellig.
Wat moet je nou met ene kuil?quote:Op dinsdag 4 december 2007 00:59 schreef Lobasca het volgende:
Graaft een kuil....
Eh... eigenlijk wel jaquote:Op dinsdag 4 december 2007 01:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Alleen als je er echt op staat.....
Voor als het kissie van NMNS klaar is...quote:Op dinsdag 4 december 2007 01:06 schreef Veulen het volgende:
[..]
Wat moet je nou met ene kuil?
De slechte cd's in begraven ofzo
Doe es gewoon lachen veulen. Stap er es met je vier benen overheen! Beetje duw en trekwerk moet kunnen in een vrijgezel leven hoor.....quote:Op dinsdag 4 december 2007 01:05 schreef Veulen het volgende:
[..]
Nee omdat je een vervelend zuigend rotventje bent die het niet kan laten om elke keer als ik iets zeg wat jij raar vind om daar dan 1 of andere kleinzerige kut grap over te maken.
Lobasca.....zand erover....quote:Op dinsdag 4 december 2007 01:06 schreef Veulen het volgende:
[..]
Wat moet je nou met ene kuil?
De slechte cd's in begraven ofzo
Oooh...quote:Op dinsdag 4 december 2007 01:07 schreef Lobasca het volgende:
Voor als het kissie van NMNS klaar is...
Ach...ik kan wel tegen een stootje....quote:Op dinsdag 4 december 2007 01:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Lobasca.....zand erover....
Lamaar, 't is te bot....
Moet ik lachen om zulke opmerkingen? En dat is echt wat jullie hoogbejaarde mannen leuk vind?quote:Op dinsdag 4 december 2007 01:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Doe es gewoon lachen veulen. Stap er es met je vier benen overheen! Beetje duw en trekwerk moet kunnen in een vrijgezel leven hoor.....![]()
quote:Op dinsdag 4 december 2007 01:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dan krijg jij een fotootje....
Open jij ff de spelletjes SCquote:Op dinsdag 4 december 2007 01:10 schreef Pavement het volgende:
zullen we een spelletje doen ?
Als 'ie het zelf doet wel ja!quote:Op dinsdag 4 december 2007 01:10 schreef Veulen het volgende:
[..]
Oooh...
Beter gewoon de fik d'r in dan, is minder werk.
Ja, na al dat advies mag dat ook wel.quote:Op dinsdag 4 december 2007 01:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dan krijg jij een fotootje....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |