Je kunt even op deze site kijken: http://www.turbulentie.nl/ Daar staat veel over veiligheid van vliegen en statistieken kun je er ook vinden. Onder meer staat er het volgende:quote:Op maandag 3 december 2007 00:34 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Geeeeeeeert!! Hoe zit dat bij RyanAir?
Nog ff wat etenquote:Op maandag 3 december 2007 00:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik lig al......maar ben opeens klaar wakker....
Jij speelt voor boze wolf?quote:Op maandag 3 december 2007 00:46 schreef chufi het volgende:
Brrrrrrrrrrr Ieeeeeeeeeeeeeieiieie
Over het algemeen hebben lowcost carriers een hele jonge vloot. Nieuwe vliegtuigen verbruiken minder brandstof dan oude.quote:Op maandag 3 december 2007 00:34 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Geeeeeeeert!! Hoe zit dat bij RyanAir?
quote:
Ach, eigenlijk wil ik er ook maar niet over nadenkenquote:Op maandag 3 december 2007 00:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je kunt even op deze site kijken: http://www.turbulentie.nl/ Daar staat veel over veiligheid van vliegen en statistieken kun je er ook vinden. Onder meer staat er het volgende:
Uw kans op neerstorten tijdens een lijnvlucht is minimaal 1 op 41.254 en maximaal 1 op 6.350.000, aldus onze bekende feiten. Desondanks zal uw werkelijke kans om 'getuige' te zijn van een crash véél kleiner zijn...
Ik heb tickets liggen met Easyjet, Wizzair en Ryanair. Hoe groot is de kans dat je die combinatie overleeft?quote:Op maandag 3 december 2007 00:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Over easyjet de volgende ervaringen hier: http://www.turbulentie.nl/vliegervaringen-easyjet.shtml
Zegt niets over veiligheid overigens....
Zelfs een hooiberg kan er niet aan tippen in jouw geval....quote:Op maandag 3 december 2007 00:50 schreef Veulen het volgende:
Griezelen voor het slapen gaan![]()
Ik geef toe dat vliegen me niet echt trekt (nooit gedaan ook). Maar van boten word ik gelukkig![]()
Je slaapt nergens lekkerder dan op de zachte deiningen van een boot. Nergens is de wereld grootser dan vanaf het dek van een schip en geen plek is knusser dan de kajuit van een boot(je)
Alle drie goed dacht ik, want volgens mij hebben die maatschappijen de vliegtuigen in onderhoud bij grote betrouwbare maatschappijen die dat mogen doen, zoals bijvoorbeeld KLMquote:Op maandag 3 december 2007 00:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik heb tickets liggen met Easyjet, Wizzair en Ryanair. Hoe groot is de kans dat je die combinatie overleeft?
Slaap lekker Lobas.....quote:Op maandag 3 december 2007 00:56 schreef Lobasca het volgende:
Ik zwaai af, laatste peuk en dan lekker eng dromen...![]()
Nee, maar dat kan ook komen omdat ik hooikoorts hebquote:Op maandag 3 december 2007 00:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Zelfs een hooiberg kan er niet aan tippen in jouw geval....
Ach, waarom...quote:Op maandag 3 december 2007 00:56 schreef Gert het volgende:
Ik vind vliegen niet echt eng, maar ben altijd wel blij als we weer boven land vliegen.
Nighty Night !quote:Op maandag 3 december 2007 00:56 schreef Lobasca het volgende:
Ik zwaai af, laatste peuk en dan lekker eng dromen...![]()
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |