Heel vervelende speler is het. Duikelaar eerste klas.quote:Op zondag 2 december 2007 23:20 schreef Robertje het volgende:
Probeer toch ff de Spurs te kijken maar zit me direct te ergeren aan Manu. Die ligt meer op de grond dan die loopt. Is het wel een Argentijn? Lijkt meer op een Duitser
Ik ook. Echt ontzettend veel gemiste kansen. Dit is wel een van hun slechtste wedstrijden. Normaliter spelen ze als underdog best redelijk maar ze zijn vandaag een beetje van slag.quote:Op zondag 2 december 2007 23:28 schreef Colplay het volgende:
heb het kijken beetje opgegeven, wat valt Portland tegen zeg. Had wel meer van Aldridge en Roy verwacht.
Nope, heb het gevoel dat er iets gaat gebeuren vanacht.quote:Op maandag 3 december 2007 00:30 schreef BitetheBullet het volgende:
tvp,
en vanavond onderuit tegen Denver
je bent al vast begonnen met slapen en dromen?quote:Op maandag 3 december 2007 00:43 schreef D-Wade het volgende:
[..]
Nope, heb het gevoel dat er iets gaat gebeuren vanacht.
Wade 40+,Shaq big-DD,bench contributing big time......dunno.
Just watch.quote:Op maandag 3 december 2007 00:56 schreef jmac het volgende:
[..]
je bent al vast begonnen met slapen en dromen?
Das jammer. Phoenix halverwege vier voor op bezoek in de Garden.quote:Op maandag 3 december 2007 02:03 schreef popolon het volgende:
Kidd en Carter op de pijnbank in Detroit.
Nee da's mooi juist. De hele bank staar er weer in, alle starters uit 't veld.quote:Op maandag 3 december 2007 02:04 schreef Colplay het volgende:
[..]
Das jammer. Phoenix halverwege vier voor op bezoek in de Garden.
Helaas, dat jullie binnenkort maar flink onderuit gaan.quote:Op maandag 3 december 2007 02:03 schreef popolon het volgende:
Kidd en Carter op de pijnbank in Detroit.
Zo mag ik het graag horen.quote:Op maandag 3 december 2007 02:07 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Helaas, dat jullie binnenkort maar flink onderuit gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |