Dat weet ze zelf nog niet, maar ze is nu net wakker gemaakt door Aman. Gordon scheurt nu met Jolink richting Zaandam om haar op te pikken en haar straks te deliveren.quote:Op zondag 2 december 2007 22:44 schreef Sonique het volgende:
Dus de zus van Amanda komt er in?
met gierende banden????quote:Op zondag 2 december 2007 22:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat weet ze zelf nog niet, maar ze is nu net wakker gemaakt door Aman. Gordon scheurt nu met Jolink richting Zaandam om haar op te pikken en haar straks te deliveren.
me aller eerste.quote:Op zondag 2 december 2007 22:47 schreef chufi het volgende:
Lekker snel miesy
quote:
quote:
quote:Op zondag 2 december 2007 22:45 schreef miesy het volgende:
Daaaaaaag, misselijk makend, stijltangerige arrogante kutkind!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Amandaquote:Op zondag 2 december 2007 22:52 schreef Soury het volgende:
Dat kutwijf is weg ... Wie moet ik nu haten
Ik snap dat ook niet, Jaap, Huub en Lieke zijn blij dat Naad weg is en dan zouden ze nu punten uit de gemeenschappelijke pot mogen halen om Naad op de verjaardag van Amanda te laten komen. Ja, daaaaagquote:Op zondag 2 december 2007 22:51 schreef Taurus het volgende:
Waarom durft nou nooit 'siemand te zeggen als Brian vraagt: 'waarom geef jij die punten niet om Nadia uit te nodigen'
gewoon zeggen: 'nee zeg, ik ben net blij dat dat mens weg is, die hoef ik niet meer te zien'
Maar dat doen ze nooit
Makkie toch....Brian .quote:Op zondag 2 december 2007 22:52 schreef Soury het volgende:
Amandelquote:Op zondag 2 december 2007 22:52 schreef Soury het volgende:
ik vroeg me net hetzelfde afquote:Op zondag 2 december 2007 22:52 schreef Soury het volgende:
En dan die reaktie van Amandelquote:Op zondag 2 december 2007 22:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik snap dat ook niet, Jaap, Huub en Lieke zijn blij dat Naad weg is en dan zouden ze nu punten uit de gemeenschappelijke pot mogen halen om Naad op de verjaardag van Amanda te laten komen. Ja, daaaaag
Nou luister maar ff naar stream 1 en 2...quote:Op zondag 2 december 2007 22:52 schreef Soury het volgende:
quote:Op zondag 2 december 2007 22:52 schreef Soury het volgende:
De uitleg van Brian was: Dan hebben we ze alvast......quote:Op zondag 2 december 2007 22:55 schreef Katewalker het volgende:
Laten Amanda en Brian maar eerst ff uitleggen waarom ze die punten 10 dagen van te voren al willen hebben ..wel meteen Jaap aanvallen dat hij nooit iets voor een ander doet zonder dat er voor hem iets aan vast zit (wat waar is maar niet relevant voor de vraag)...
En Brian die heel vaak aan het "foute eind heeft gezeten", maar daar nu van geleerd heeft en nu ook dingen doet zonder daar zelf iets voor terug te krijgenquote:Op zondag 2 december 2007 22:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
En dan die reaktie van Amandel
"Doe jij wel eens iets zomaar voor iemand anders? Zonder dat er wat voor jou aan vast zit?"
Jaap: Net als jij zeker toen Huub die twaalf uur aan vroeg?
![]()
![]()
Nou ..ik ga meer voor Brian...Lieke is alleen irritant als ze zeikt en zeurtquote:Op zondag 2 december 2007 22:54 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
ik vroeg me net hetzelfde af![]()
Maar ik denk dat ik voor Lieke gavolgens mij is zij nu de meest irritante persoon
Ging dat over die stemming om Nadia voor Amans verjaardag uit te nodigen, terwijl ze nog in da house was ?quote:Op zondag 2 december 2007 22:55 schreef Katewalker het volgende:
Laten Amanda en Brian maar eerst ff uitleggen waarom ze die punten 10 dagen van te voren al willen hebben ..wel meteen Jaap aanvallen dat hij nooit iets voor een ander doet zonder dat er voor hem iets aan vast zit (wat waar is maar niet relevant voor de vraag)...
Ik weet het ook even niet meer.quote:Op zondag 2 december 2007 22:52 schreef Soury het volgende:
Nee hoor ik nomineer wel een fok userquote:Op zondag 2 december 2007 22:56 schreef coldstar het volgende:
[..]
![]()
kijk wel uit dat je jezelf niet gaat haten
Volgens mij waren het schoenen die Brian nog vond. Hij zei nog dat amanda er niet van moest schrikken.quote:Op zondag 2 december 2007 22:59 schreef Varen het volgende:
Nadia is express de jurk van Janish vergeten
Da's altijd nog beter dan met de pleeborstel zoals haar idool P. Brard dat deed.quote:Op zondag 2 december 2007 23:01 schreef beequeen het volgende:
Amanda maakt het bad schoon met een afwasborstel.......tijd om af te haken.![]()
Nachtploeg strekte, voor de straksnaarbedgaanders trusten en tot morgen.Brian en Amanda worden mij teveel.
![]()
Ik snap deze post niet. Waarom zou Amanda schrikken van Nadia's schoenen?quote:Op zondag 2 december 2007 23:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgens mij waren het schoenen die Brian nog vond. Hij zei nog dat amanda er niet van moest schrikken.
en daar hebben we : What goes around, comes around weer.
Bah wat en verwend kind is Amanda toch.
Ja zoiets, degene die het meest zit te zeiken 24 uur per dag, is nou aan de beurtquote:Op zondag 2 december 2007 23:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee hoor ik nomineer wel een fok user
Sorry, niet goed geluisterd.quote:Op zondag 2 december 2007 23:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgens mij waren het schoenen die Brian nog vond. Hij zei nog dat amanda er niet van moest schrikken.
Net 3 seconden geluisterd en gelijk weer gemutequote:Op zondag 2 december 2007 23:02 schreef Varen het volgende:
Brian kan het niet uitstaan, dat Jaap zo gierig is.
Het laat ook zien, dat hij niet minder bedeelde mensen zal helpen.
Het bizarre is, dat brian en Amanda dat nooit op zichzelf betrekken!quote:Op zondag 2 december 2007 23:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar heeft ie wel 'n punt, Amanda is absoluut minder bedeeldquote:Op zondag 2 december 2007 23:02 schreef Varen het volgende:
Brian vond nog een paar schoenen van Naad en zei tegen Amanda: Niet schrikken hoor. En komt met die schoenen van Naad aanlopen. Waarom Amanda daar van zou moeten schrikken weet ik ook niet, misschien de lucht die ervan af komt.quote:Op zondag 2 december 2007 23:02 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ik snap deze post niet. Waarom zou Amanda schrikken van Nadia's schoenen?
En waarom is dat 'what goes around comes around'?
Wat blijkt dan uit dat Brian Huub de 12 uur niet heeft gegundquote:Op zondag 2 december 2007 23:02 schreef Varen het volgende:
die kijkt de laatste dagen ook niet blij zeg, heb haar geloof ik alleen de eerste 2 dagen zien lachenquote:
Gelukkig is Brian er nog die ik kan haten vanuit mijn tenen. Bedankt voor deze post want de lol was er al bijna af toen ik las dat ze écht weg was.quote:Op zondag 2 december 2007 23:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Brian en Amanda denken dat Jaap dit ooit nog wel op zijn brood krijgt en dat hij niets voor de minderbdeelde medemens overheeft.
truste !!quote:Op zondag 2 december 2007 23:01 schreef beequeen het volgende:
Amanda maakt het bad schoon met een afwasborstel.......tijd om af te haken.![]()
Nachtploeg sterkte, voor de straksnaarbedgaanders trusten en tot morgen.Brian en Amanda worden mij teveel.
![]()
Luister nog even naar Brian en je weet wie je moet haten nu.
Ik ook, ik word helemaal gek van die eeuwige discussies.. Lieke is dan weer onhandig met haar omschrijvingen van wat ze bedoelt, Huub struikelt daar over en gaat weer moeilijk doen en verspreekt zich ook... Gaan ze daar weer verder over ruziën, wat een gezeik constant, STFU!quote:Op zondag 2 december 2007 23:07 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Vind dit een leuker stel dan Huub en Lieke
Huub en Jaap zeiden net dat ze geen verhaallijn meer had nu Dennis en Nadia eruit zijn, dus dat heeft ze in haar oren geknoopt.quote:Op zondag 2 december 2007 23:08 schreef grazygirl het volgende:
verhaallijn Huub - Selene in gang gezet?
Graag gedaanquote:Op zondag 2 december 2007 23:09 schreef noekje het volgende:
[..]
Gelukkig is Brian er nog die ik kan haten vanuit mijn tenen. Bedankt voor deze post want de lol was er al bijna af toen ik las dat ze écht weg was.
Of ze vind het wel best. Ik heb nou niet het idee dat ze het zo geweldig naar haar zin heeftquote:Op zondag 2 december 2007 23:10 schreef 2live het volgende:
[..]
Huub en Jaap zeiden net dat ze geen verhaallijn meer had nu Dennis en Nadia eruit zijn, dus dat heeft ze in haar oren geknoopt.
Idd, waar halen die twee gore hoermensen het vandaan om zo te praten over 'minder bedeelden' en dat soort BS terwijl het gewoon om hun eigen egoïsme gaat dat niet wordt voldaanquote:Op zondag 2 december 2007 23:09 schreef noekje het volgende:
[..]
Gelukkig is Brian er nog die ik kan haten vanuit mijn tenen. Bedankt voor deze post want de lol was er al bijna af toen ik las dat ze écht weg was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |