ik moest lachenquote:Op zondag 2 december 2007 23:47 schreef LudoSanders het volgende:
Maar ff serieus, jullie vader en moeder zijn broer en zus toch?
ik dnek dat ze welwillend isquote:Op zondag 2 december 2007 23:44 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Zullen we haar samen volblaffen dat geile spuitkuikentje
quote:Op zondag 2 december 2007 23:45 schreef Tanja-01 het volgende:
Bedankt Pezu,
Had het namelijk nogal als een belediging opgevat..![]()
Maareh..josje, heb misschien m'n haar wel zwart, met blauw tintje, wat je wrs niet echt ziet, ik word geen gothic! En zal ook never never nooit in mezelf snijden! Dat dat ff duidelijk is
Nee, helaas! xDquote:Op zondag 2 december 2007 23:47 schreef LudoSanders het volgende:
Maar ff serieus, jullie vader en moeder zijn broer en zus toch?
wel verdomdquote:Op zondag 2 december 2007 23:30 schreef Tanja-01 het volgende:
[ afbeelding ]
Nou..jongens..;) Enjoy, thats me
quote:Op zondag 2 december 2007 23:37 schreef Tanja-01 het volgende:
[..]
Nou..Roze leek me opzich ook wel leukMaar toen dacht ik, nah, dat doe ik mijn familie niet aan!
en toch vind ik het donker het mooistquote:
tanja op dit forum is het dus niet de bedoeling dat je op zulke reacties serieus gaat reageren enzoquote:Op zondag 2 december 2007 23:50 schreef Tanja-01 het volgende:
[..]
Nee, helaas! xD
Maareh..ik weet niet hoor, maar waarom heb jij een plaatje van mijn hoofd?? Denk niet dat je er echt op lijkt ofzo..
Of wil je er graag op lijken? Moet je wel ff plastische chirurgie ondergaan, want zo'n **** als die van jou zal vast moeilijk om te bouwen zijn..![]()
Of vind je dat niet leuk als ik dat zeg?
500 Euro voor een spuitkuikentje is geen geld natuurlijk!quote:Op zondag 2 december 2007 23:51 schreef Het_hupt het volgende:
Ik kreeg net in mijn FoBo een financiële transactie aangeboden om zijn zus mijn lichaamsappen to te dienen
doe jij anders normaal wel altijdquote:Op zondag 2 december 2007 23:51 schreef afcajos het volgende:
[..]
tanja op dit forum is het dus niet de bedoeling dat je op zulke reacties serieus gaat reageren enzo
ec moneyquote:Op zondag 2 december 2007 23:52 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
500 Euro voor een spuitkuikentje is geen geld natuurlijk!
quote:Op zondag 2 december 2007 23:51 schreef Het_hupt het volgende:
Ik kreeg net in mijn FoBo een financiële transactie aangeboden om zijn zus mijn lichaamsappen to te dienen
ik heb ze goedkoper gezien hoorquote:Op zondag 2 december 2007 23:52 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
500 Euro voor een spuitkuikentje is geen geld natuurlijk!
Je moest eens weten waar ik die foto nog meer voor gebruik.quote:Op zondag 2 december 2007 23:50 schreef Tanja-01 het volgende:
[..]
Nee, helaas! xD
Maareh..ik weet niet hoor, maar waarom heb jij een plaatje van mijn hoofd?? Denk niet dat je er echt op lijkt ofzo..
quote:Op zondag 2 december 2007 23:53 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Je moest eens weten waar ik die foto nog meer voor gebruik.
[..]
eh ik krijg geld toe, goedkoper kunnen we het niet makenquote:Op zondag 2 december 2007 23:53 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb ze goedkoper gezien hoor![]()
truste zusje van
[..]
hoe krijg je dat voor mekaar man zoveel postsquote:Op zondag 2 december 2007 23:56 schreef afcajos het volgende:
Nog 10 posts en ik heb 2000 posts!
1 zusje van je en ik heb ¤500 in de knipquote:Op zondag 2 december 2007 23:56 schreef afcajos het volgende:
Nog 10 posts en ik heb 2000 posts!
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |