Alles over klussen en het huishouden in en om het huis: witgoed, meubels, kleuren en andere interieurtrends, schoonmaak en de-cluttertips. Laat zien wat je kan, stel je vragen, help een ander op weg of show je gloednieuwe keuken, pantry of herinrichting.
Ik heb een Wilux douchecabine welke al in het huis zat toen ik het kocht. Nu zijn de rubbers niet zo best meer, dus wil ik graag nieuwe bestellen. Alleen de grote vraag is waar ik die vandaan kan halen? Want Wilux lijkt wel van de aardbodem verdwenen te zijn
Zowel staand als aan de onderzijde zitten er rubbers aan waarbij die staande met magneetstrip is. Het liefst zou ik de hele zut vernieuwen, maar het grootste probleem zit hem toch wel bij die onderste rubbers. Dat bestaat uit 2 delen waarvan het onderste deel over de douchebak schuift als je de deur open/dicht doet. Dat is kapot en vies. Verder zit er nog op de hoeken een hoekrubbertje dat er elke keer uitvalt omdat die staande en liggende rubbers gescheurd zijn.
Ik denk dat als je dat rubber meeneemt naar een sanitairwinkel ze je kunnen helpen. Het ziet er nou niet uit als onvervangbaar. Het enig wat eventueel belangrijk is is de glasdikte. Dus meet die even op voor je naar de sanitairshop gaat.
Mwah dat zijn nou niet echt bijster bijzondere rubbers gewoon voor een standaard douchecabine die 1/4rond is. Je zou hem zelfs bij een bouwmarkt kunnen bestellen (26euro voor een set van 2), Een model van de Praxis heeft dezelfde strips, die kan een medewerker gewoon bij de leverancier bestellen .