Mja, ik heb gelukkig nog twee weken vrij voor ik weer naar school moet. Dus dit is gewoon extraquote:Op maandag 3 december 2007 11:58 schreef Loontjah het volgende:
Pff ik werk het liefst dan nog door. Heb ik tenminste vrije dagen over als ik klaar ben met stage.
Ik kon ook gewoon mijn eigen uren plannen, maar ik was er meestal van 9 tot 5 en als ik met de auto was 9 tot 6quote:Op maandag 3 december 2007 11:52 schreef Deansensitized het volgende:
Nou ja, ze hebben graag dat ik hier 7 uur ben. Kan hier OV gewijs gezien nooit eerder zijn dan 07.10... vinden ze totaal geen ramp. Mocht ik eens een uurtje later komen is dat ook geen probleem, maar ze hebben het liefst gewoon 7 uur.
Maar als ik 8 uur binnen kom zeilen zal ik ze er echt niet over horen
Waarom dan tot 6? Spits ontwijken?quote:Op maandag 3 december 2007 12:05 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik kon ook gewoon mijn eigen uren plannen, maar ik was er meestal van 9 tot 5 en als ik met de auto was 9 tot 6
Ik heb in principe de rest van mijn leven na deze stage vakantie, want ik ben aan het afstuderenquote:Op maandag 3 december 2007 12:01 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Mja, ik heb gelukkig nog twee weken vrij voor ik weer naar school moet. Dus dit is gewoon extra
Met kerst blijf ik hier. Lijkt me wel een aparte ervaring en ik heb toch geen echte vakantie. Krijg gelukkig wel een paar dagen vrij.
Het wordt buiten werk om redelijk druk begin deze week. Moet nog en surprise maken en Engels gedicht bedenken. En na mijn reis t weekend ben ik vannacht gelijk mijn bed in gegaan, dus mag nog alles opruimen en wassen ook. En voel me vies
Vakantie? Niet van plan om aan het werk te gaan?quote:Op maandag 3 december 2007 12:09 schreef Loontjah het volgende:
[..]
Ik heb in principe de rest van mijn leven na deze stage vakantie, want ik ben aan het afstuderen
- 6 december: Dag van de Grondwet (Día de la Constitución Española)quote:Op maandag 3 december 2007 12:06 schreef Deansensitized het volgende:
Haha, rock 'n roll!!
Spanje viert dus ook Sinterklaas. Naja, hij komt er tenslotte ook vandaan!
Lang leve Wikipediaquote:Op maandag 3 december 2007 12:39 schreef Deansensitized het volgende:
Ok dan Jeroen! En jij weet het tenminste van te voren. Is me in DK twee keer voorgekomen dat ik ineens vrij had
Kom je op het bedrijf aan, lopen er twee verdwaalde telefonistes/receptionistes rond die je dan vertellen dat het een nationale vrije dag is
Zelfde hier maar dan met max 30 pagina'squote:Op maandag 3 december 2007 13:09 schreef Etcetera het volgende:
ik ben bezig met m'n stageverslag, en dat is maximaal 15 pagina's (exc. bijlages). Ik moet er 3 onderdelen in verwerken, heb nu 1 onderdeel gedaan en zit op 4 pagina'sik ben benieuwd of ik daar niet over heen ga
Doe je niks daar?quote:Op maandag 3 december 2007 13:10 schreef Loontjah het volgende:
Ach nog 3 uurtjes, en 3 kwartier niks doen. Mogen we daarna weer naar huis.
Ah, jij ook al. Ik zit al vanaf 9 uur te sudoku-enquote:Op maandag 3 december 2007 13:10 schreef Loontjah het volgende:
Ach nog 3 uurtjes, en 3 kwartier niks doen. Mogen we daarna weer naar huis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |