abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 3 december 2007 @ 10:39:30 #76
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_55008948
quote:
Op maandag 3 december 2007 10:35 schreef Trigalti het volgende:

[..]

Dan ben ik gewoon lekker de hele dag afwezig, en mag die dag dan gewoon opschrijven van mijn stage...
Hoe kan dat nou? Wat heb je gedaan dan... niks toch?
Onbegrijpelijk
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_55008951
Trig, jij zit toch ook op ict in helmond.
Wie is jouw stagebegeleider?
Sappig !!
  Redactie Frontpage maandag 3 december 2007 @ 10:43:23 #78
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_55009002
quote:
Op maandag 3 december 2007 10:38 schreef jackson het volgende:

[..]

Campzone... is dat een stel lui in tenten die de hele dag gamen ?! (simpel gezegd)
Zeg me dat het niet waar is overigens
dat kún je doen ja maar dat doen wij (is vriend en vrienden) eigenlijk zelden. ik ken iemand die pas 2 dagen voor het einde van CZ z'n pc had aangesloten

je moet er van houden, dat geef ik toe, maar het is voor mij een grote, relaxte, ontspanningsvakantie. en het is echt waanzinnig gezellig
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
  maandag 3 december 2007 @ 10:47:56 #79
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_55009074
quote:
Op maandag 3 december 2007 10:43 schreef Etcetera het volgende:
je moet er van houden, dat geef ik toe, maar het is voor mij een grote, relaxte, ontspanningsvakantie. en het is echt waanzinnig gezellig
Dat geloof ik ook zeker hoor . En de vooroordelen zullen voor 90% gelul zijn, daarbij moet iedereen lekker doen waar hij/zij zin in heeft .
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
  Redactie Frontpage maandag 3 december 2007 @ 10:49:52 #80
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_55009103
quote:
Op maandag 3 december 2007 10:47 schreef jackson het volgende:

[..]

Dat geloof ik ook zeker hoor . En de vooroordelen zullen voor 90% gelul zijn, daarbij moet iedereen lekker doen waar hij/zij zin in heeft .
klopt
en daar komt bij dat je op CZ helemaal kunt doen waar je zin in hebt lallend rondzwalken en 'bier en tieten' brullen, of de hele dag achter je pc zitten: niemand kijkt er van op, en niemand zal er wat van zeggen

hebben jullie al vakantieplannen?
With four other people
And aliens
pi_55009156
Waarschijnlijk met ouders dit jaar, die zijn 25 jaar getrouwd.

Onze enige vakanties samen waren weekendjes Center Parcs, dus dit is echt bijzonder.
Sappig !!
pi_55009161
quote:
Op maandag 3 december 2007 10:43 schreef Etcetera het volgende:

[..]

dat kún je doen ja maar dat doen wij (is vriend en vrienden) eigenlijk zelden. ik ken iemand die pas 2 dagen voor het einde van CZ z'n pc had aangesloten

Een vriend van mij had ook aan mij voorgesteld om naar Campzone te gaan, maar ik ben Netgamez al na een dag zat..
Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
  maandag 3 december 2007 @ 10:55:21 #83
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_55009206
quote:
Op maandag 3 december 2007 10:49 schreef Etcetera het volgende:

[..]

klopt
en daar komt bij dat je op CZ helemaal kunt doen waar je zin in hebt lallend rondzwalken en 'bier en tieten' brullen, of de hele dag achter je pc zitten: niemand kijkt er van op, en niemand zal er wat van zeggen

Op zich spreekt me dat ook wel aan... Alles kan en niemand doet moeilijk, die sfeer schijnt ook ontzettend op Ibiza te zijn. Gekke homo's die met half stijve pielemuizen over het strand marcheren en iedereen vindt het best

Ik heb nog niet echt plannen nee. Wellicht doe ik het deze zomer rustig aan met vakantie. Vorig jaar 2 ultiem toffe weken Portugal gehad
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_55009210
quote:
Op maandag 3 december 2007 10:49 schreef Etcetera het volgende:

[..]

klopt

Nee, moet eerst even kijken hoe de financiele situatie na Zweden is. Misschien dit jaar in zomer weer naar Zweden of dit jaar rondtoer Europa.. Mensen die ik hier heb ontmoet opzoeken..
  maandag 3 december 2007 @ 10:56:04 #85
161882 Trigalti
Doet maar wat!
pi_55009219
quote:
Op maandag 3 december 2007 10:39 schreef Loontjah het volgende:
Trig, jij zit toch ook op ict in helmond.
Wie is jouw stagebegeleider?
Dhr Stabel.. waarom?
------------------
  maandag 3 december 2007 @ 10:56:38 #86
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_55009234
quote:
Op maandag 3 december 2007 10:53 schreef PieterBas het volgende:

[..]

Een vriend van mij had ook aan mij voorgesteld om naar Campzone te gaan, maar ik ben Netgamez al na een dag zat..
Ik zou zonder PC gaan... bier drinken en films kijken. Lcd en dvdspeler mee
-- YOU FOUND YOURSELF --
  maandag 3 december 2007 @ 11:03:49 #87
161882 Trigalti
Doet maar wat!
pi_55009349
Ik ben 2 jaar geleden naar Campzone geweest... Met 8 man ofzo!
Het was precies zoals ik verwacht had.. Vakantie, weinig computeren, veel rondhuppelen..
Vorig jaar maar niet gegaan.. Verwacht niet dat we dit jaar gaan..
------------------
pi_55009507
Waarom is het water hier verdomme weer afgesloten....
  Redactie Frontpage maandag 3 december 2007 @ 11:16:52 #89
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_55009580
quote:
Op maandag 3 december 2007 10:52 schreef Loontjah het volgende:
Waarschijnlijk met ouders dit jaar, die zijn 25 jaar getrouwd.

Onze enige vakanties samen waren weekendjes Center Parcs, dus dit is echt bijzonder.
maar da's ook leuk wil ik ook wel weer een keer
quote:
Op maandag 3 december 2007 10:53 schreef PieterBas het volgende:

[..]

Netgamez ken ik niet
quote:
Op maandag 3 december 2007 11:03 schreef Trigalti het volgende:
Ik ben 2 jaar geleden naar Campzone geweest... Met 8 man ofzo!
Het was precies zoals ik verwacht had.. Vakantie, weinig computeren, veel rondhuppelen..
Vorig jaar maar niet gegaan.. Verwacht niet dat we dit jaar gaan..
2 jaar geleden was ik er ook
toen ook regen vorig jaar hittegolf, dit jaar overstromingen
With four other people
And aliens
pi_55009594
Nee gewoon, ik dacht dat je dat via hem had geregeld, maar lees nu dat het van je stage mag.
Wel relaxte regeling dan, maar ik denk niet dat mijn stage hier moeilijk daarover gaat doen.
Zeker niet omdat ik dadelijk misschien nog dagen te kort heb.

Ik heb trouwens Habraken.
Sappig !!
pi_55009746

Ook weer begonnen na een lang weekend (ben naar Sevilla geweest). Was erg leuk, maar om dan te beginnen is vaak extra klote. Gelukkig is het niet al te druk en gaat de tijd best hard.
pi_55009804
Jeroen

Inderdaad, nog slechts 5.5 uurtjes
Normaliter tot 16.00, maar vandaag na 'uitslapen' om 08.00 begonnen, dus dan moet je uurtje langer door.
Lang leve eigen tijdsindeling
Other than that, it's just a piece of crap.
The only thing I shred is cheese when I'm eating taco's.
  maandag 3 december 2007 @ 11:37:36 #93
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_55009862
quote:
Op maandag 3 december 2007 11:34 schreef Deansensitized het volgende:
Normaliter tot 16.00, maar vandaag na 'uitslapen' om 08.00 begonnen, dus dan moet je uurtje langer door.
Ja, daar doen ze hier iets moeilijker over helaas... Heb weinig speling qua werktijden.
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_55009883
quote:
Op maandag 3 december 2007 11:34 schreef Deansensitized het volgende:
Jeroen

Eigen tijdsindeling ownt ja. Ik mag nog tot 18.00, nog wel genoeg uurtjes dus. Of maar even vragen of ik korter pauze mag houden en dan half zes weg mag.
pi_55010158
Nou ja, ze hebben graag dat ik hier 7 uur ben. Kan hier OV gewijs gezien nooit eerder zijn dan 07.10... vinden ze totaal geen ramp. Mocht ik eens een uurtje later komen is dat ook geen probleem, maar ze hebben het liefst gewoon 7 uur.
Maar als ik 8 uur binnen kom zeilen zal ik ze er echt niet over horen
pi_55010197
Het is weer bijna lunchtijd, dat schiet dan ook weer lekker op.
Vaak gaan de maandag en dinsdag altijd zo langzaam, de rest vliegt voorbij.
Ik heb deze week eindelijk NIKS op mijn agenda staan. HEERLIJK...
Sappig !!
pi_55010203
Deze week trouwens maar een werkweek tot en met woensdag. Lang leve de feestdagen in Spanje
pi_55010275
Pff ik werk het liefst dan nog door. Heb ik tenminste vrije dagen over als ik klaar ben met stage.
Sappig !!
pi_55010292
Goed bezig man
Met de kerstdagen ook naar huis??

Lekker rustig Ilona
Heb zelf ook niet veel. Dinsdag ff bij vrienden hun nieuwe huisje bekijken en donderdag oefenen met de band en interview voor de krant, verder ook lekker niks
pi_55010342
Sluit deuren en ramen!
Sappig !!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')