Hoe kan dat nou? Wat heb je gedaan dan... niks toch?quote:Op maandag 3 december 2007 10:35 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Dan ben ik gewoon lekker de hele dag afwezig, en mag die dag dan gewoon opschrijven van mijn stage...
dat kún je doen jaquote:Op maandag 3 december 2007 10:38 schreef jackson het volgende:
[..]
Campzone... is dat een stel lui in tenten die de hele dag gamen ?! (simpel gezegd)
Zeg me dat het niet waar is overigens
Dat geloof ik ook zeker hoorquote:Op maandag 3 december 2007 10:43 schreef Etcetera het volgende:
je moet er van houden, dat geef ik toe, maar het is voor mij een grote, relaxte, ontspanningsvakantie. en het is echt waanzinnig gezellig
kloptquote:Op maandag 3 december 2007 10:47 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat geloof ik ook zeker hoor. En de vooroordelen zullen voor 90% gelul zijn, daarbij moet iedereen lekker doen waar hij/zij zin in heeft
.
Een vriend van mij had ook aan mij voorgesteld om naar Campzone te gaan, maar ik ben Netgamez al na een dag zat..quote:Op maandag 3 december 2007 10:43 schreef Etcetera het volgende:
[..]
dat kún je doen jamaar dat doen wij (is vriend en vrienden) eigenlijk zelden. ik ken iemand die pas 2 dagen voor het einde van CZ z'n pc had aangesloten
![]()
je moet er van houden, dat geef ik toe, maar het is voor mij een grote, relaxte, ontspanningsvakantie. en het is echt waanzinnig gezellig
Op zich spreekt me dat ook wel aan... Alles kan en niemand doet moeilijk, die sfeer schijnt ook ontzettend op Ibiza te zijn. Gekke homo's die met half stijve pielemuizen over het strand marcheren en iedereen vindt het bestquote:Op maandag 3 december 2007 10:49 schreef Etcetera het volgende:
[..]
klopt
en daar komt bij dat je op CZ helemaal kunt doen waar je zin in hebtlallend rondzwalken en 'bier en tieten' brullen, of de hele dag achter je pc zitten: niemand kijkt er van op, en niemand zal er wat van zeggen
hebben jullie al vakantieplannen?
Nee, moet eerst even kijken hoe de financiele situatie na Zweden is. Misschien dit jaar in zomer weer naar Zweden of dit jaar rondtoer Europa.. Mensen die ik hier heb ontmoet opzoeken..quote:Op maandag 3 december 2007 10:49 schreef Etcetera het volgende:
[..]
klopt
en daar komt bij dat je op CZ helemaal kunt doen waar je zin in hebtlallend rondzwalken en 'bier en tieten' brullen, of de hele dag achter je pc zitten: niemand kijkt er van op, en niemand zal er wat van zeggen
hebben jullie al vakantieplannen?
Dhr Stabel.. waarom?quote:Op maandag 3 december 2007 10:39 schreef Loontjah het volgende:
Trig, jij zit toch ook op ict in helmond.
Wie is jouw stagebegeleider?
Ik zou zonder PC gaan... bier drinken en films kijken. Lcd en dvdspeler meequote:Op maandag 3 december 2007 10:53 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Een vriend van mij had ook aan mij voorgesteld om naar Campzone te gaan, maar ik ben Netgamez al na een dag zat..
maar da's ook leukquote:Op maandag 3 december 2007 10:52 schreef Loontjah het volgende:
Waarschijnlijk met ouders dit jaar, die zijn 25 jaar getrouwd.
Onze enige vakanties samen waren weekendjes Center Parcs, dus dit is echt bijzonder.
Netgamez ken ik nietquote:Op maandag 3 december 2007 10:53 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Een vriend van mij had ook aan mij voorgesteld om naar Campzone te gaan, maar ik ben Netgamez al na een dag zat..
2 jaar geleden was ik er ookquote:Op maandag 3 december 2007 11:03 schreef Trigalti het volgende:
Ik ben 2 jaar geleden naar Campzone geweest... Met 8 man ofzo!
Het was precies zoals ik verwacht had.. Vakantie, weinig computeren, veel rondhuppelen..
Vorig jaar maar niet gegaan.. Verwacht niet dat we dit jaar gaan..
Ja, daar doen ze hier iets moeilijker over helaas... Heb weinig speling qua werktijden.quote:Op maandag 3 december 2007 11:34 schreef Deansensitized het volgende:
Inderdaad, nog slechts 5.5 uurtjes
Normaliter tot 16.00, maar vandaag na 'uitslapen' om 08.00 begonnen, dus dan moet je uurtje langer door.
Lang leve eigen tijdsindeling
Eigen tijdsindeling ownt ja. Ik mag nog tot 18.00, nog wel genoeg uurtjes dus. Of maar even vragen of ik korter pauze mag houden en dan half zes weg mag.quote:Op maandag 3 december 2007 11:34 schreef Deansensitized het volgende:
Jeroen
Inderdaad, nog slechts 5.5 uurtjes
Normaliter tot 16.00, maar vandaag na 'uitslapen' om 08.00 begonnen, dus dan moet je uurtje langer door.
Lang leve eigen tijdsindeling
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |