quote:Op maandag 3 december 2007 09:54 schreef jackson het volgende:
[..]
Zo voelt het ook als je dan een stevige hand geeft. En hoe slaper iemand anders het handje geeft hoe steviger ik knijp
Precies... het hoeft allemaal niet overdreven maar dat half slappe suffe gedoe is altijd zo matig. Overigens is er geen reden voor mij tot hard knijpen vanwege mijn lengte of iets dergelijksquote:Op maandag 3 december 2007 10:07 schreef Etcetera het volgende:
te hard knijpen vind ik ook stupidegewoon een ferme, stevige handdruk. niet te kort, niet te lang, dat is alleen maar goed. het bepaalt gewoon 1 van de eerste indrukken als je iemand ontmoet in mijn ogen
Ach, het zal best kloppen hoor voor sommigen mensenquote:Op maandag 3 december 2007 10:05 schreef HostiMeister het volgende:
Maarja, misschien zoek ik er te veel achter...
Oh, ik vind hem wel aardig hard gaan weer. Beetje fok, beetje rapport en babbelen met collega's. Typische maandag... lekker klagen over het weer ook hierquote:Op maandag 3 december 2007 10:17 schreef Loontjah het volgende:
Wat gaat de tijd weer snel vandaag...
"Owned" op de maandag-ochtendquote:Op maandag 3 december 2007 10:18 schreef Deansensitized het volgende:
Collega is net aan het werk gezet door de stagebegeleider. In de fabriek. Printjes testen. Het eentonigste werk wat hij kon vinden voor hem.
quote:Op maandag 3 december 2007 10:18 schreef Deansensitized het volgende:
Collega is net aan het werk gezet door de stagebegeleider. In de fabriek. Printjes testen. Het eentonigste werk wat hij kon vinden voor hem.
Humor op de maandagochtend... waar kom je dat nog tegenquote:Op maandag 3 december 2007 10:23 schreef Deansensitized het volgende:
Haha nee, niks over gehoord nog. Ook niet dat hij contact heeft gehad met school ofzo...
En nog geen knal voor mijn harses, dus volgens mij weet hij nog niks.
En zo'n maandagochtendpwn is wel erg lekker
Ik had dat ook best vaak op mijn stage..quote:Op maandag 3 december 2007 10:25 schreef jackson het volgende:
[..]
Humor op de maandagochtend... waar kom je dat nog tegen
Jup.. vanavond maar eens een Sinterklaas cadeau fixen in de stad. Meteen maar inpakken samen met wat andere dingen nog. Hier en daar een rijmpje erop en klaar weerquote:Op maandag 3 december 2007 10:29 schreef Deansensitized het volgende:
Niet vaak
Typische actie van die kerel. Heerlijk
Tijd gaat hard!
Nog slechts 6.5 uurtjes, dan is de dag alweer om
Ze proberen het hier ook maar het lukt vaak beter zo naar het weekend toequote:Op maandag 3 december 2007 10:31 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik had dat ook best vaak op mijn stage..
Dan ben ik gewoon lekker de hele dag afwezig, en mag die dag dan gewoon opschrijven van mijn stage...quote:Op maandag 3 december 2007 10:32 schreef Loontjah het volgende:
Ik heb een dilemma mensen.
Vanwege het afbrokkelen van mijn tand vrijdagmiddag (lees: vorig topic), heb ik een afspraak laten maken bij de tandarts. Ik kan daar terecht om 09:45.
Ik moet een uur reizen naar mijn stage, dus dan kan ik toch gewoon uitslapen tot 9 uur en dan naar de tandarts.
Maar stel als ik nou een noodvulling krijg, en de tandarts moet verdoven.
Zit je daar met een scheve bek op stage. Hoe doen jullie dit altijd.
En tijd voor tandarts mag ik (lijkt mij) toch gewoon tellen als gewerkte uren, tenminste hier werkt het met dagen.
Niet dat ik dadelijk een halve dag moet opschrijven.
Goeie vraag. Ik weet wel dat ik hier geen uren kan schrijven die ik vervolgens bij de tandarts zit, lijkt me ook erg vreemd om die uren te schrijvenquote:Op maandag 3 december 2007 10:32 schreef Loontjah het volgende:
Ik heb een dilemma mensen.
Vanwege het afbrokkelen van mijn tand vrijdagmiddag (lees: vorig topic), heb ik een afspraak laten maken bij de tandarts. Ik kan daar terecht om 09:45.
Ik moet een uur reizen naar mijn stage, dus dan kan ik toch gewoon uitslapen tot 9 uur en dan naar de tandarts.
Maar stel als ik nou een noodvulling krijg, en de tandarts moet verdoven.
Zit je daar met een scheve bek op stage. Hoe doen jullie dit altijd.
En tijd voor tandarts mag ik (lijkt mij) toch gewoon tellen als gewerkte uren, tenminste hier werkt het met dagen.
Niet dat ik dadelijk een halve dag moet opschrijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |