Ik kan ook de ikea gids meenemen en daaruit voorlezenquote:Op zondag 2 december 2007 18:42 schreef maffemuts het volgende:
hmm zet n pak knäckebro/d op tafel en zeg dat dat je opstel is
Jup... zelf gedraaid gisterquote:Op zondag 2 december 2007 19:32 schreef Deansensitized het volgende:
Zelf draaien jackson?
Ik draaide gister in een uurtje eigenlijk alles wat ik tof vind: Minimal/house/trance. Maar vooral minimal/house kan er erg goed waarderen tegenwoordig. Als het goed is is mijn set opgenomenquote:Op maandag 3 december 2007 09:16 schreef Deansensitized het volgende:
Cool![]()
Wat voor stijl draai je? Eigen producties of gewoon platen van een ander?
quote:
Goedemorgenquote:Op maandag 3 december 2007 09:16 schreef Loontjah het volgende:
Goeiemorgen luitjes
Allemaal weer fris en fruitig... Hier wel hoor.
Indeed, spannend weekje voor mij. Concept eindverslag moet af en ik heb een eindejaarsgesprek met de directeur hierquote:Op maandag 3 december 2007 09:24 schreef HostiMeister het volgende:
Hallo allemaal
Weer een nieuwe week met nieuwe kansen en nieuwe euhm.... dingen.
Koffie
Hoi Dean!quote:Op maandag 3 december 2007 09:19 schreef Deansensitized het volgende:
WendyIlona
Hier ook
Sinterklaas ook weer gehad
Laatste keer ever
Wij doen het ook met kerst, maar dit jaar word het de 26e pas.quote:Op maandag 3 december 2007 09:24 schreef Loontjah het volgende:
Sinterklaas... we doen er niet aan helaas.'
We doen met kerst cadeautjes voor elkaar kopen.
En ons budget is 25 euro, dus dat kan vies tegenvallen.
Checkquote:Op maandag 3 december 2007 09:28 schreef Deansensitized het volgende:
Kijk aan
Alles op't laatste moment zeker??
Het forum is scheittraag hierquote:Op maandag 3 december 2007 09:06 schreef Deansensitized het volgende:
Het is echt langzaamaandag merk ik wel
Komt ook erg onzeker over... zo'n slap handjequote:Op maandag 3 december 2007 09:44 schreef Etcetera het volgende:
net helpdeskmedewerker gespeelden de nieuwe is er, ze gaf in elk geval een stevige hand, da's bij mij altijd een goed teken
ik heb een hekel aan slappe handjes
![]()
ja inderdaadquote:Op maandag 3 december 2007 09:45 schreef jackson het volgende:
[..]
Komt ook erg onzeker over... zo'n slap handje
Zo voelt het ook als je dan een stevige hand geeft. En hoe slaper iemand anders het handje geeft hoe steviger ik knijpquote:Op maandag 3 december 2007 09:52 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ja inderdaaden ik ben altijd bang dat ik ze pijn doe als ik dan wel een stevige hand geef
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |