Mja, ik heb gelukkig nog twee weken vrij voor ik weer naar school moet. Dus dit is gewoon extraquote:Op maandag 3 december 2007 11:58 schreef Loontjah het volgende:
Pff ik werk het liefst dan nog door. Heb ik tenminste vrije dagen over als ik klaar ben met stage.
Ik kon ook gewoon mijn eigen uren plannen, maar ik was er meestal van 9 tot 5 en als ik met de auto was 9 tot 6quote:Op maandag 3 december 2007 11:52 schreef Deansensitized het volgende:
Nou ja, ze hebben graag dat ik hier 7 uur ben. Kan hier OV gewijs gezien nooit eerder zijn dan 07.10... vinden ze totaal geen ramp. Mocht ik eens een uurtje later komen is dat ook geen probleem, maar ze hebben het liefst gewoon 7 uur.
Maar als ik 8 uur binnen kom zeilen zal ik ze er echt niet over horen
Waarom dan tot 6? Spits ontwijken?quote:Op maandag 3 december 2007 12:05 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik kon ook gewoon mijn eigen uren plannen, maar ik was er meestal van 9 tot 5 en als ik met de auto was 9 tot 6
Ik heb in principe de rest van mijn leven na deze stage vakantie, want ik ben aan het afstuderenquote:Op maandag 3 december 2007 12:01 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Mja, ik heb gelukkig nog twee weken vrij voor ik weer naar school moet. Dus dit is gewoon extra
Met kerst blijf ik hier. Lijkt me wel een aparte ervaring en ik heb toch geen echte vakantie. Krijg gelukkig wel een paar dagen vrij.
Het wordt buiten werk om redelijk druk begin deze week. Moet nog en surprise maken en Engels gedicht bedenken. En na mijn reis t weekend ben ik vannacht gelijk mijn bed in gegaan, dus mag nog alles opruimen en wassen ook. En voel me vies
Vakantie? Niet van plan om aan het werk te gaan?quote:Op maandag 3 december 2007 12:09 schreef Loontjah het volgende:
[..]
Ik heb in principe de rest van mijn leven na deze stage vakantie, want ik ben aan het afstuderen
- 6 december: Dag van de Grondwet (Día de la Constitución Española)quote:Op maandag 3 december 2007 12:06 schreef Deansensitized het volgende:
Haha, rock 'n roll!!
Spanje viert dus ook Sinterklaas. Naja, hij komt er tenslotte ook vandaan!
Lang leve Wikipediaquote:Op maandag 3 december 2007 12:39 schreef Deansensitized het volgende:
Ok dan Jeroen! En jij weet het tenminste van te voren. Is me in DK twee keer voorgekomen dat ik ineens vrij had
Kom je op het bedrijf aan, lopen er twee verdwaalde telefonistes/receptionistes rond die je dan vertellen dat het een nationale vrije dag is
Zelfde hier maar dan met max 30 pagina'squote:Op maandag 3 december 2007 13:09 schreef Etcetera het volgende:
ik ben bezig met m'n stageverslag, en dat is maximaal 15 pagina's (exc. bijlages). Ik moet er 3 onderdelen in verwerken, heb nu 1 onderdeel gedaan en zit op 4 pagina'sik ben benieuwd of ik daar niet over heen ga
Doe je niks daar?quote:Op maandag 3 december 2007 13:10 schreef Loontjah het volgende:
Ach nog 3 uurtjes, en 3 kwartier niks doen. Mogen we daarna weer naar huis.
Ah, jij ook al. Ik zit al vanaf 9 uur te sudoku-enquote:Op maandag 3 december 2007 13:10 schreef Loontjah het volgende:
Ach nog 3 uurtjes, en 3 kwartier niks doen. Mogen we daarna weer naar huis.
ik moest beknopt beschrijven wat ik aan participerende werkzaamheden doe. 4 pagina'squote:Op maandag 3 december 2007 13:11 schreef jackson het volgende:
[..]
Zelfde hier maar dan met max 30 pagina's. Ach, ik zal het beknopt houden
Tsja, het blijft lastig. Ze doen bij ons express een max. van 30 pagina's want anders schrijven die Bedrijskundige informatica lui als ik een verslag van 100 pagina'squote:Op maandag 3 december 2007 13:19 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik moest beknopt beschrijven wat ik aan participerende werkzaamheden doe. 4 pagina's
Ooh, dat vind ik helemaal niks. Is op de Uni ook verplicht voor bepaalde rapporten. Op een of andere manier vind ik het echt niet mooiquote:Op maandag 3 december 2007 13:20 schreef Etcetera het volgende:
moet erbij zetten dat ik regelafstand al op 1,5 heb staan, dat vind ik mooier. als het niet past, dan maak ik daar 1 van, en kijk ik wel of het dan past
- site bijhoudenquote:Op maandag 3 december 2007 13:19 schreef Deansensitized het volgende:
Wat doe je dan allemaal Etc?
d'ohquote:Op maandag 3 december 2007 13:28 schreef Deansensitized het volgende:
Hier, dat is toch geen 4 kantjes??
Op het HBO zie je volgens mij best vaak een max, omdat er anders van die inmens grootte verslagen ingeleverd worden!quote:Op maandag 3 december 2007 13:33 schreef Deansensitized het volgende:
Welkom Apfel!
En ja ok Etc, maar gewoon zo kort mogelijk houden. Naja, je kan het ook altijd nog inkorten als je straks te veel hebt... maar een max? Wij hebben eerder een minumum dan een maximum...
ja die max vind ik ook redelijk stom maar jaquote:Op maandag 3 december 2007 13:33 schreef Deansensitized het volgende:
Welkom Apfel!
En ja ok Etc, maar gewoon zo kort mogelijk houden. Naja, je kan het ook altijd nog inkorten als je straks te veel hebt... maar een max? Wij hebben eerder een minumum dan een maximum...
ik heb reteleuk werkquote:Op maandag 3 december 2007 13:51 schreef Loontjah het volgende:
Gelukkig hebben wij geen mininum of maxinum. Maar Etc, je hebt wel leuk werk zeg.
vrij easy lijkt mij.
nog 3 uurtjes en 10 minuten
... Ziet niks!quote:Op maandag 3 december 2007 14:35 schreef Etcetera het volgende:
http://www.nu.nl/slideshow/slideshowpopup.jsp?action=GetSlideshow&id=1340127#![]()
![]()
da's raarquote:
ah, die is beter?quote:Op maandag 3 december 2007 14:40 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/news/134(...)op_tankstation.html#
Die foto-slideshow opende ie niet. Als je via de website van nu.nl de slideshow bekijkt, gaat het wel.quote:
quote:Op maandag 3 december 2007 14:46 schreef KaheemSaid het volgende:
Oh, dat van die vrachtwagen. Dat had ik al gezien!
Ik ben nu weer aan de goede kant van de rivieren, de noordelijke kant. Heel het weekend in Brabant geweest!
Sorry, op een tal van klote dialecten na hebben ze daar in het zuiden niet zo heel veel te biedenquote:Op maandag 3 december 2007 14:49 schreef Loontjah het volgende:
[..]
![]()
![]()
Mis je de Brabantse nachten nog niet ?
Ik heb alleen even in Valkenswaard gekeken, verder ben ik niet nog ergens anders heen geweest nee. Is er daar iets dan wat de moeite waard isquote:
Ja dat kan best, maar ik weet even niet wat ik daar zou moeten doen. Daarheen kan een andere keer nog wel !quote:Op maandag 3 december 2007 15:26 schreef Loontjah het volgende:
Jazeker!
Eindhoven vind ik een toffe stad!
En je hebt Deurne gemist
Het is geen vooroordeel maar een veroordeling Loontjahquote:Op maandag 3 december 2007 15:34 schreef Loontjah het volgende:
Dan moet je ophouden met je vooroordelen
quote:Op maandag 3 december 2007 15:34 schreef Loontjah het volgende:
vooroordelen
quote:Op maandag 3 december 2007 15:51 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Een veroordeling is geen negatief oordeel, een vooroordeel is een ongegronde mening.
Ik vond hem juist wel sterk...quote:Op maandag 3 december 2007 15:57 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ik houdt wel weer op met zulke opmerkingen te hebben.
quote:Op maandag 3 december 2007 15:58 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik vond hem juist wel sterk...
Ik neem aan dat je DT een grapje is hierboven ?
Oh mijn god.. Habraken.. daar heb ik veel problemen mee gehadquote:Op maandag 3 december 2007 11:17 schreef Loontjah het volgende:
Nee gewoon, ik dacht dat je dat via hem had geregeld, maar lees nu dat het van je stage mag.
Wel relaxte regeling dan, maar ik denk niet dat mijn stage hier moeilijk daarover gaat doen.
Zeker niet omdat ik dadelijk misschien nog dagen te kort heb.
Ik heb trouwens Habraken.
Hoe kom je daar nou weer bij????quote:Op maandag 3 december 2007 16:10 schreef KaheemSaid het volgende:
Trigalti is in het echte leven niet echt zelf verzekerd te noemen. Confrontaties tussen de 'schijn' werkelijkheid (de digitale FOK! community) en de 'echte' werkelijkheid (het 'harde' leven met al haar pieken en dalen) ga je daardoor het liefst maar zoveel mogelijk uit de weg?
Begrijpelijk!
Kan ik je een scheermesje aanbieden ?quote:Op maandag 3 december 2007 16:12 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou weer bij????
Ik ben juist wel zelfverzekerd.. en zo gek als een deur!
En ik ga ieder weekend uit...
Én ik heb Loontjah al een keer ontmoet..
Maar het rare is.. dat we beide in Deurne wonen, in helmond op school zitten, in Eindhoven stage (liepen)/lopen..
En allebei op Fok! zitten.. in het zelfde topique...
Een zelfverzekerde, krankzinnige die zijn troost zoekt in alcohol en de anoniemiteit van het uitgaan.... Nooit leuk...quote:Op maandag 3 december 2007 16:12 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou weer bij????
En ik ga ieder weekend uit...
Én ik heb Loontjah al een keer ontmoet..
Maar het rare is.. dat we beide in Deurne wonen, in helmond op school zitten, in Eindhoven stage (liepen)/lopen..
En allebei op Fok! zitten.. in het zelfde topique...
Ja inderdaad. Al zijn er natuurlijk grenzen maar dat zal wel niet de manier van gekte zijn die hier genoemd wordt.quote:Op maandag 3 december 2007 16:21 schreef jackson het volgende:
[..]
Mensen die over zichzelf zeggen dat ze zo gek als een deur zijn
Mensen die over zichzelf zeggen dat ze zo gek als een deur zijnquote:Op maandag 3 december 2007 16:12 schreef Trigalti het volgende:
Dat zeggen mijn vrienden juist.. ben et maar over gaan nemen ondertussen...quote:Op maandag 3 december 2007 16:21 schreef jackson het volgende:
[..]
Mensen die over zichzelf zeggen dat ze zo gek als een deur zijn
Ja, wat je niet siertquote:Op maandag 3 december 2007 16:22 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Dat zeggen mijn vrienden juist.. ben et maar over gaan nemen ondertussen...
30 graden... man dan sterf ik onderhand in mijn stoel. Teh horror, hoe heetquote:Op maandag 3 december 2007 16:31 schreef JeroenV het volgende:
Pff, de mevrouw hier op kantoor kan niet tegen kou, zo ver was ik al.
Alleen heeft ze vandaag de warmte op 30 (!!!) graden gezet.
Wat heb jij met zuigen ?quote:Op maandag 3 december 2007 16:35 schreef Loontjah het volgende:
Haha Trig..
Depressies?
Waarom vind je het eng allemaal?
En waarom heb je problemen gehad met Habraken..
Wou ze je niet zuigen dan?
Morgen in korte broek gaan werkenquote:Op maandag 3 december 2007 16:31 schreef JeroenV het volgende:
Alleen heeft ze vandaag de warmte op 30 (!!!) graden gezet.
Gezellig of niet?quote:Op maandag 3 december 2007 16:37 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Morgen in korte broek gaan werken
Vanaf morgen zit ik hier een week zonder begeleider, en met die andere stagaire.
Neuh, die andere zegt niet zo veel.quote:Op maandag 3 december 2007 16:38 schreef jackson het volgende:
[..]
Gezellig of niet?
Ik heb nagenoeg geen last van andere mensen eigenlijk hier
Ik was eruit gelopen als ik jou was! Tropische temperaturen! Hittegolf!quote:Op maandag 3 december 2007 16:31 schreef JeroenV het volgende:
Alleen heeft ze vandaag de warmte op 30 (!!!) graden gezet. [afbeelding]
Hmm, zonde! Ach, kan je wel lekker opschieten met de dingen waarmee je bezig bent. Of lekker rustig fokken!quote:Op maandag 3 december 2007 16:39 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Neuh, die andere zegt niet zo veel.
Nee men! Op dinsdag gaat alles beter dus gewoon wachten tot morgenquote:Op maandag 3 december 2007 16:42 schreef KaheemSaid het volgende:
Dan wordt het wel heel stil, pfff het wil vandaag niet echt. Zal ik nog een uurtje doorgaan of niet...
Ik denk dat ik zo ook ga, maak morgen wel wat uren extra. Vanavond vroeg op bed en heb thuis ook nog wel wat te doen!quote:Op maandag 3 december 2007 16:43 schreef jackson het volgende:
[..]
Nee men! Op dinsdag gaat alles beter dus gewoon wachten tot morgen
quote:
Zo is dat... op het vroeg naar bed na dan. Slapen kost me teveel tijdquote:Op maandag 3 december 2007 16:46 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ik denk dat ik zo ook ga, maak morgen wel wat uren extra. Vanavond vroeg op bed en heb thuis ook nog wel wat te doen!
Dat laatste dus.quote:Op maandag 3 december 2007 16:40 schreef jackson het volgende:
[..]
Hmm, zonde! Ach, kan je wel lekker opschieten met de dingen waarmee je bezig bent. Of lekker rustig fokken!
ik geef je groot gelijk. Heb ik helaas afgelopen weken iets teveel gedaan waardoor ik nu ook nog wel eens wat moet doen in het weekend.quote:
Goeie shitquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |