abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55004665
Invalid parameters.
pi_55004706
quote:
Op zondag 2 december 2007 22:03 schreef Dr.Daggla het volgende:
Huntelaar als aanvoerder vind ik sowieso een beetje vaag.
Een middel om hem langer vast te houden.
That's all folks!
pi_55004724
quote:
Op zondag 2 december 2007 23:50 schreef Radegast het volgende:
Heitinga bij de 0-2.

Hopelijk in januari minstens een half dozijn nieuwe spelers erbij, en dan geen Aissati aub.
Maar hopelijk geen wanhoops aankopen zoals Colin.

Als ik de selectie bekijk mogen er van mij een hoop spelers weg en zullen er een hoop bij moeten komen.

spelers die van mij weg mogen:
Colin
Delorge
Emanuelson
Krohn-Dehli
Manucharyan
Mitea

'Spelers' die in de winterstop moeten komen:
Minstens 1 centrale verdediger die Stam vervangt.
Een linksback als furby vertrekt.
Een aanvallende middenvelder.
Een goede rechtsback. Trabelsi??
pi_55004742
quote:
Op zondag 2 december 2007 23:56 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Een middel om hem langer vast te houden.
Tuurlijk.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_55004828
quote:
Op zondag 2 december 2007 23:56 schreef toma het volgende:

[..]

Maar hopelijk geen wanhoops aankopen zoals Colin.

Als ik de selectie bekijk mogen er van mij een hoop spelers weg en zullen er een hoop bij moeten komen.

spelers die van mij weg mogen:
Colin
Delorge
Emanuelson
Krohn-Dehli
Manucharyan
Mitea

'Spelers' die in de winterstop moeten komen:
Minstens 1 centrale verdediger die Stam vervangt.
Een linksback als furby vertrekt.
Een aanvallende middenvelder.
Een goede rechtsback. Trabelsi??
Ogararu is goed genoeg, we hebben alleen een vervanger voor ogararu nodig.
lollig
pi_55004878
quote:
Op zondag 2 december 2007 23:59 schreef ub40_bboy het volgende:
Klinkt logisch.
pi_55004886
Als ik van dat beleidsplan uitga, dan is de lijst van huidige spelers die naar mijn idee niet voldoen voor het niveau dat Ajax wil nastreven wel heel erg lang.

Om te beginnen zou Ajax eens een heel nieuwe defensie moeten kopen.
pi_55004893
quote:
Op zondag 2 december 2007 23:59 schreef ub40_bboy het volgende:

[..]

Ogararu vind ik niet goed genoeg voor een vaste basis plaats. Maakt verdedigend te veel fouten net als Urby.
pi_55004924
quote:
Op maandag 3 december 2007 00:02 schreef Radegast het volgende:
Als ik van dat beleidsplan uitga, dan is de lijst van huidige spelers die naar mijn idee niet voldoen voor het niveau dat Ajax wil nastreven wel heel erg lang.
Waarom denk je dat de supporters zich zo keren tegen het beleid?
pi_55005008
quote:
Op maandag 3 december 2007 00:03 schreef toma het volgende:

[..]

Waarom denk je dat de supporters zich zo keren tegen het beleid?
Tegen Jaakke en Fontein? Snap ik niet veel van. Jaakke heeft in al die jaren dat 'ie er zit maar één fout gemaakt.

Van Geel ligt niet zo onder vuur dacht ik?
pi_55005364
quote:
Op maandag 3 december 2007 00:06 schreef Radegast het volgende:

[..]

Tegen Jaakke en Fontein? Snap ik niet veel van. Jaakke heeft in al die jaren dat 'ie er zit maar één fout gemaakt.

Als van geel nog een keer spelers als delorge en collin koopt dan is zijn krediet ook op.
lollig
pi_55005549
quote:
Op maandag 3 december 2007 00:06 schreef Radegast het volgende:

[..]

Het staat allemaal met elkaar in verband. Jaakke stelt samen met de andere beleids bepalers een onrealistisch beleidsplan op. Van Geel moet dit realiseren door passende spelers te kopen, maar krijgt niet genoeg geld ter beschikking om een geschikt team samen te stellen. Kan me niet voorstellen dat van Geel expres Colin en Delorge kocht terwijl hij nog 20 miljoen ter beschikking had. Als Slop met zijn hand op de knip zit kan Martin ook niet veel meer.

Het probleem is dat we niet precies weten hoe het in elkaar zit in het bestuur, dat zullen we ook nooit weten.
pi_55005658
quote:
Op zondag 2 december 2007 22:12 schreef Ritchie het volgende:

[..]

Haal jij dat icoontje eens weg. Dank je.
Dat gaat niet beuren totdat 12 december is aangebroken helaas.
pi_55006882
.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_55006991
Laten we hopen dat dit een eenmalige wanvertoning was, anders krijg je weer zo'n seizoen als vorig jaar.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_55007521
quote:
Op maandag 3 december 2007 06:56 schreef Aanvoerder het volgende:
Laten we hopen dat dit een eenmalige wanvertoning was, anders krijg je weer zo'n seizoen als vorig jaar.
Zo een NET niet seizoen.. Mag hopen dat de blessures gewoon weer snel over zijn zodat we met de sterkste 11 kunnen aantreden!

Steek
Ogararu-Heitinga-vd Wiel-Vermaelen
Gabri-Maduro-Davids
Luque
Huntelaar-Suarez

(ondanks de hopeloze vorm van de laatstgenoemde)
pi_55007682
Was gister niet veel anders als tegen Vitesse hoor.... Toen hadden we alleen meer geluk. Waarom geen Kennedy? Sinds zijn blessure is die ook helemaal buiten beeld... Luque vind zich een heel mannetje... Suarez durft niet meer op instict te ballen.....

Maar we hebben adrie toch? De man ziet het zitten in Krohn Deli.... omdat dat zijn trainersniveau is..... RKC, Excelsior... Tof dat hij even interimt hoor, maar we hebben een goeie sterke man nodig.....
Ajax!!
pi_55007687
quote:
2/12/2007 - Aissati: interesse Ajax streelt me
(Gepost door RvN)

In een reactie tegenover RTL Voetbal (zie video) liet Aissati weten dat de interesse van Ajax hem streelt. 'Omdat een topclub interesse voor me heeft, terwijl ik niet eens speel. maar ik houd me nu gewoon bezig met PSV. Ik heb nog een contract tot 2009 en dat is het enige wat telt. PSV is een mooie club die altijd meedoet voor de prijzen. Maar wat ik wil is elke week spelen. Dat is het belangrijkste voor mij. Eigenlijk maakt het me niet uit bij welke club dat is. Het is nu nog te vroeg om beslissingen te nemen. Ik kijk tot aan de winterstop wat er met me gebeurt. Ik wil elke week spelen. Na terugkomst van FC Twente speelde ik hangend links en rechts. Dat was niet de afspraak. Dat deed pijn, maar ik moet nu gewoon verder en goed mijn best doen.'
quote:
Genee: Verbeek als trainer Ajax? 2 december 2007

Gertjan Verbeek wordt wellicht de nieuwe trainer van Ajax. Deze wat suggestieve opmerking maakte Wilfred Genee zondag in zijn vooraankondiging op het programma RTL Voetbal Insite. Volgens Genee heeft Ajacied Klaas-Jan Huntelaar laten doorschemeren dat Verbeek in Amsterdam in beeld is. Onlangs kwam het bericht naar buiten dat de trainer aan het eind van het seizoen opstapt bij SC Heerenveen. Verbeek ontkent echter met klem dat hij al een besluit heeft genomen.

De oefenmeester zei zondag dat hij best nog één of twee jaar coach van Heerenveen wil blijven. "Ik was verbaasd toen ik het bericht las", zei Verbeek over het gerucht dat hij vertrekt. "Er is nog niet over gesproken. Ik voel mij prima thuis bij de club en ik sta open voor nog één of twee jaar langer bij SC Heerenveen. Maar het kan zijn dat de andere kant er misschien anders over denkt. Maar dat heeft niemand mij nog laten weten. De contractbesprekingen zijn in december-januari."

Johan Derksen meldde later op de avond dat de kans nihil is dat Ajax met Verbeek als hoofdtrainer in zee gaat. Co Adriaanse werd geopperd als een andere mogelijke optie, maar volgens Derksen is een terugkeer van de Amsterdammer van de baan door de herverkiezing van voorzitter John Jaakke.
quote:
Ajax wil heel snel nieuwe spelers 3 december 2007

Bij Ajax wacht men met smart op de heropening van de transfermarkt in januari. Dat meldt het Algemeen Dagblad. Over een maand kunnen de Amsterdammers eindelijk zaken doen op transfergebied. Volgens het AD snakt Ajax ernaar om enkele gerichte versterkingen aan de selectie toe te voegen. Als het aan de bekerwinnaar had gelegen, was de transfermarkt deze maand al open gegaan.

Zoals bekend heeft Ajax onder meer zijn zinnen gezet op de creatieve PSV'er Ismail Aissati (19). De middenvelder gaf afgelopen weekeinde aan dat hij zich gevleid voelt door de Amsterdamse interesse.
pi_55007758
Vanavond Jong Ajax, ik hoorde dat alleen de ere tribune open was, dan zetten ze mij dus mooi maar in een skybox of zo
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_55007783
Gaan we nu 4 miljoen bieden voor Aissatti, om daarna een of andere onbekende speler te halen als blijkt dat hij onhaalbaar is?
pi_55007841
quote:
Op maandag 3 december 2007 09:06 schreef Nashje het volgende:

Co Adriaanse werd geopperd als een andere mogelijke optie, maar volgens Derksen is een terugkeer van de Amsterdammer van de baan door de herverkiezing van voorzitter John Jaakke.
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
pi_55007852
haha
Nothing to see here, carry on
  maandag 3 december 2007 @ 09:50:55 #223
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_55008244
Was een dikke wanvertoning zeg,. neem aan dat alles al besproken is .

Maar ze hebben gewoon geen drive, geen inzet geen strijdlust. Teveel broodvoetballers en spelers die al met hun kop in de Spaanse zon zitten.

Dan nog liever verliezen met 11 jeugdspelers dan op deze manier .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  maandag 3 december 2007 @ 09:55:47 #224
52871 Blight
Supersized.
pi_55008333
quote:
Van Gaal: "Twente voetballend beter dan Ajax en PSV"
Nou is het in dit geval wel waar, maar gaat Van Gaal dit nou na elke lastige tegenstander zeggen? .
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
  maandag 3 december 2007 @ 09:57:03 #225
38111 Boomlaars
Schoenlepels eten *HMMMM*
pi_55008350
Als NAC supporter was ik niet zo verrast door deze overwinning, Ajax heeft dit jaar een dramatisch slecht elftal en NAC heeft voor het eerst sinds jaren weer een goed elftal waarin zelfs slechte spelers excelleren (Ronnie Stam bijvoorbeeld). Adrie Koster had graag gewild dat Ajax' voorhoede zo samenspeelde als die van NAC gisteren. Zie verder de uitstekende resultaten van NAC de afgelopen weken, het was wel duidelijk dat Ajax niet 1-2-3 zou gaan winnen.
AaaAAAaaaAaaaaarghhhh!!!!!! *BONES SNAPPING*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')