Een middel om hem langer vast te houden.quote:Op zondag 2 december 2007 22:03 schreef Dr.Daggla het volgende:
Huntelaar als aanvoerder vind ik sowieso een beetje vaag.
Maar hopelijk geen wanhoops aankopen zoals Colin.quote:Op zondag 2 december 2007 23:50 schreef Radegast het volgende:
Heitinga bij de 0-2.![]()
Hopelijk in januari minstens een half dozijn nieuwe spelers erbij, en dan geen Aissati aub.
Tuurlijk.quote:Op zondag 2 december 2007 23:56 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Een middel om hem langer vast te houden.
Ogararu is goed genoeg, we hebben alleen een vervanger voor ogararu nodig.quote:Op zondag 2 december 2007 23:56 schreef toma het volgende:
[..]
Maar hopelijk geen wanhoops aankopen zoals Colin.
Als ik de selectie bekijk mogen er van mij een hoop spelers weg en zullen er een hoop bij moeten komen.
spelers die van mij weg mogen:
Colin
Delorge
Emanuelson
Krohn-Dehli
Manucharyan
Mitea
'Spelers' die in de winterstop moeten komen:
Minstens 1 centrale verdediger die Stam vervangt.
Een linksback als furby vertrekt.
Een aanvallende middenvelder.
Een goede rechtsback. Trabelsi??
Klinkt logisch.quote:Op zondag 2 december 2007 23:59 schreef ub40_bboy het volgende:
Ogararu is goed genoeg, we hebben alleen een vervanger voor ogararu nodig.
Ogararu vind ik niet goed genoeg voor een vaste basis plaats. Maakt verdedigend te veel fouten net als Urby.quote:Op zondag 2 december 2007 23:59 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Ogararu is goed genoeg, we hebben alleen een vervanger voor ogararu nodig.
Waarom denk je dat de supporters zich zo keren tegen het beleid?quote:Op maandag 3 december 2007 00:02 schreef Radegast het volgende:
Als ik van dat beleidsplan uitga, dan is de lijst van huidige spelers die naar mijn idee niet voldoen voor het niveau dat Ajax wil nastreven wel heel erg lang.
Tegen Jaakke en Fontein? Snap ik niet veel van. Jaakke heeft in al die jaren dat 'ie er zit maar één fout gemaakt.quote:Op maandag 3 december 2007 00:03 schreef toma het volgende:
[..]
Waarom denk je dat de supporters zich zo keren tegen het beleid?
Als van geel nog een keer spelers als delorge en collin koopt dan is zijn krediet ook op.quote:Op maandag 3 december 2007 00:06 schreef Radegast het volgende:
[..]
Tegen Jaakke en Fontein? Snap ik niet veel van. Jaakke heeft in al die jaren dat 'ie er zit maar één fout gemaakt.
Van Geel ligt niet zo onder vuur dacht ik?
Het staat allemaal met elkaar in verband. Jaakke stelt samen met de andere beleids bepalers een onrealistisch beleidsplan op. Van Geel moet dit realiseren door passende spelers te kopen, maar krijgt niet genoeg geld ter beschikking om een geschikt team samen te stellen. Kan me niet voorstellen dat van Geel expres Colin en Delorge kocht terwijl hij nog 20 miljoen ter beschikking had. Als Slop met zijn hand op de knip zit kan Martin ook niet veel meer.quote:Op maandag 3 december 2007 00:06 schreef Radegast het volgende:
[..]
Tegen Jaakke en Fontein? Snap ik niet veel van. Jaakke heeft in al die jaren dat 'ie er zit maar één fout gemaakt.
Van Geel ligt niet zo onder vuur dacht ik?
Dat gaat niet beuren totdat 12 december is aangebroken helaas.quote:Op zondag 2 december 2007 22:12 schreef Ritchie het volgende:
[..]
Haal jij dat icoontje eens weg. Dank je.
Zo een NET niet seizoen.. Mag hopen dat de blessures gewoon weer snel over zijn zodat we met de sterkste 11 kunnen aantreden!quote:Op maandag 3 december 2007 06:56 schreef Aanvoerder het volgende:
Laten we hopen dat dit een eenmalige wanvertoning was, anders krijg je weer zo'n seizoen als vorig jaar.
quote:2/12/2007 - Aissati: interesse Ajax streelt me
(Gepost door RvN)
In een reactie tegenover RTL Voetbal (zie video) liet Aissati weten dat de interesse van Ajax hem streelt. 'Omdat een topclub interesse voor me heeft, terwijl ik niet eens speel. maar ik houd me nu gewoon bezig met PSV. Ik heb nog een contract tot 2009 en dat is het enige wat telt. PSV is een mooie club die altijd meedoet voor de prijzen. Maar wat ik wil is elke week spelen. Dat is het belangrijkste voor mij. Eigenlijk maakt het me niet uit bij welke club dat is. Het is nu nog te vroeg om beslissingen te nemen. Ik kijk tot aan de winterstop wat er met me gebeurt. Ik wil elke week spelen. Na terugkomst van FC Twente speelde ik hangend links en rechts. Dat was niet de afspraak. Dat deed pijn, maar ik moet nu gewoon verder en goed mijn best doen.'
quote:Genee: Verbeek als trainer Ajax? 2 december 2007
Gertjan Verbeek wordt wellicht de nieuwe trainer van Ajax. Deze wat suggestieve opmerking maakte Wilfred Genee zondag in zijn vooraankondiging op het programma RTL Voetbal Insite. Volgens Genee heeft Ajacied Klaas-Jan Huntelaar laten doorschemeren dat Verbeek in Amsterdam in beeld is. Onlangs kwam het bericht naar buiten dat de trainer aan het eind van het seizoen opstapt bij SC Heerenveen. Verbeek ontkent echter met klem dat hij al een besluit heeft genomen.
De oefenmeester zei zondag dat hij best nog één of twee jaar coach van Heerenveen wil blijven. "Ik was verbaasd toen ik het bericht las", zei Verbeek over het gerucht dat hij vertrekt. "Er is nog niet over gesproken. Ik voel mij prima thuis bij de club en ik sta open voor nog één of twee jaar langer bij SC Heerenveen. Maar het kan zijn dat de andere kant er misschien anders over denkt. Maar dat heeft niemand mij nog laten weten. De contractbesprekingen zijn in december-januari."
Johan Derksen meldde later op de avond dat de kans nihil is dat Ajax met Verbeek als hoofdtrainer in zee gaat. Co Adriaanse werd geopperd als een andere mogelijke optie, maar volgens Derksen is een terugkeer van de Amsterdammer van de baan door de herverkiezing van voorzitter John Jaakke.
quote:Ajax wil heel snel nieuwe spelers 3 december 2007
Bij Ajax wacht men met smart op de heropening van de transfermarkt in januari. Dat meldt het Algemeen Dagblad. Over een maand kunnen de Amsterdammers eindelijk zaken doen op transfergebied. Volgens het AD snakt Ajax ernaar om enkele gerichte versterkingen aan de selectie toe te voegen. Als het aan de bekerwinnaar had gelegen, was de transfermarkt deze maand al open gegaan.
Zoals bekend heeft Ajax onder meer zijn zinnen gezet op de creatieve PSV'er Ismail Aissati (19). De middenvelder gaf afgelopen weekeinde aan dat hij zich gevleid voelt door de Amsterdamse interesse.
quote:Op maandag 3 december 2007 09:06 schreef Nashje het volgende:
Co Adriaanse werd geopperd als een andere mogelijke optie, maar volgens Derksen is een terugkeer van de Amsterdammer van de baan door de herverkiezing van voorzitter John Jaakke.
Nou is het in dit geval wel waar, maar gaat Van Gaal dit nou na elke lastige tegenstander zeggen?quote:Van Gaal: "Twente voetballend beter dan Ajax en PSV"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |