Als van geel nog een keer spelers als delorge en collin koopt dan is zijn krediet ook op.quote:Op maandag 3 december 2007 00:06 schreef Radegast het volgende:
[..]
Tegen Jaakke en Fontein? Snap ik niet veel van. Jaakke heeft in al die jaren dat 'ie er zit maar één fout gemaakt.
Van Geel ligt niet zo onder vuur dacht ik?
Het staat allemaal met elkaar in verband. Jaakke stelt samen met de andere beleids bepalers een onrealistisch beleidsplan op. Van Geel moet dit realiseren door passende spelers te kopen, maar krijgt niet genoeg geld ter beschikking om een geschikt team samen te stellen. Kan me niet voorstellen dat van Geel expres Colin en Delorge kocht terwijl hij nog 20 miljoen ter beschikking had. Als Slop met zijn hand op de knip zit kan Martin ook niet veel meer.quote:Op maandag 3 december 2007 00:06 schreef Radegast het volgende:
[..]
Tegen Jaakke en Fontein? Snap ik niet veel van. Jaakke heeft in al die jaren dat 'ie er zit maar één fout gemaakt.
Van Geel ligt niet zo onder vuur dacht ik?
Dat gaat niet beuren totdat 12 december is aangebroken helaas.quote:Op zondag 2 december 2007 22:12 schreef Ritchie het volgende:
[..]
Haal jij dat icoontje eens weg. Dank je.
Zo een NET niet seizoen.. Mag hopen dat de blessures gewoon weer snel over zijn zodat we met de sterkste 11 kunnen aantreden!quote:Op maandag 3 december 2007 06:56 schreef Aanvoerder het volgende:
Laten we hopen dat dit een eenmalige wanvertoning was, anders krijg je weer zo'n seizoen als vorig jaar.
quote:2/12/2007 - Aissati: interesse Ajax streelt me
(Gepost door RvN)
In een reactie tegenover RTL Voetbal (zie video) liet Aissati weten dat de interesse van Ajax hem streelt. 'Omdat een topclub interesse voor me heeft, terwijl ik niet eens speel. maar ik houd me nu gewoon bezig met PSV. Ik heb nog een contract tot 2009 en dat is het enige wat telt. PSV is een mooie club die altijd meedoet voor de prijzen. Maar wat ik wil is elke week spelen. Dat is het belangrijkste voor mij. Eigenlijk maakt het me niet uit bij welke club dat is. Het is nu nog te vroeg om beslissingen te nemen. Ik kijk tot aan de winterstop wat er met me gebeurt. Ik wil elke week spelen. Na terugkomst van FC Twente speelde ik hangend links en rechts. Dat was niet de afspraak. Dat deed pijn, maar ik moet nu gewoon verder en goed mijn best doen.'
quote:Genee: Verbeek als trainer Ajax? 2 december 2007
Gertjan Verbeek wordt wellicht de nieuwe trainer van Ajax. Deze wat suggestieve opmerking maakte Wilfred Genee zondag in zijn vooraankondiging op het programma RTL Voetbal Insite. Volgens Genee heeft Ajacied Klaas-Jan Huntelaar laten doorschemeren dat Verbeek in Amsterdam in beeld is. Onlangs kwam het bericht naar buiten dat de trainer aan het eind van het seizoen opstapt bij SC Heerenveen. Verbeek ontkent echter met klem dat hij al een besluit heeft genomen.
De oefenmeester zei zondag dat hij best nog één of twee jaar coach van Heerenveen wil blijven. "Ik was verbaasd toen ik het bericht las", zei Verbeek over het gerucht dat hij vertrekt. "Er is nog niet over gesproken. Ik voel mij prima thuis bij de club en ik sta open voor nog één of twee jaar langer bij SC Heerenveen. Maar het kan zijn dat de andere kant er misschien anders over denkt. Maar dat heeft niemand mij nog laten weten. De contractbesprekingen zijn in december-januari."
Johan Derksen meldde later op de avond dat de kans nihil is dat Ajax met Verbeek als hoofdtrainer in zee gaat. Co Adriaanse werd geopperd als een andere mogelijke optie, maar volgens Derksen is een terugkeer van de Amsterdammer van de baan door de herverkiezing van voorzitter John Jaakke.
quote:Ajax wil heel snel nieuwe spelers 3 december 2007
Bij Ajax wacht men met smart op de heropening van de transfermarkt in januari. Dat meldt het Algemeen Dagblad. Over een maand kunnen de Amsterdammers eindelijk zaken doen op transfergebied. Volgens het AD snakt Ajax ernaar om enkele gerichte versterkingen aan de selectie toe te voegen. Als het aan de bekerwinnaar had gelegen, was de transfermarkt deze maand al open gegaan.
Zoals bekend heeft Ajax onder meer zijn zinnen gezet op de creatieve PSV'er Ismail Aissati (19). De middenvelder gaf afgelopen weekeinde aan dat hij zich gevleid voelt door de Amsterdamse interesse.
quote:Op maandag 3 december 2007 09:06 schreef Nashje het volgende:
Co Adriaanse werd geopperd als een andere mogelijke optie, maar volgens Derksen is een terugkeer van de Amsterdammer van de baan door de herverkiezing van voorzitter John Jaakke.
Nou is het in dit geval wel waar, maar gaat Van Gaal dit nou na elke lastige tegenstander zeggen?quote:Van Gaal: "Twente voetballend beter dan Ajax en PSV"
Met alle respect, maar zo goed was NAC nou ook weer niet. Een eigen goal van Ajax, een goal uit een directe uittrap vlak nadat Ajax precies dezelfde kans had en eentje uit een zondagsschot. Je moet het niet in je bolletje gaan krijgen, natuurlijk.quote:Op maandag 3 december 2007 09:57 schreef Boomlaars het volgende:
Als NAC supporter was ik niet zo verrast door deze overwinning, Ajax heeft dit jaar een dramatisch slecht elftal en NAC heeft voor het eerst sinds jaren weer een goed elftal waarin zelfs slechte spelers excelleren (Ronnie Stam bijvoorbeeld). Adrie Koster had graag gewild dat Ajax' voorhoede zo samenspeelde als die van NAC gisteren. Zie verder de uitstekende resultaten van NAC de afgelopen weken, het was wel duidelijk dat Ajax niet 1-2-3 zou gaan winnen.
Dat dus.quote:Op maandag 3 december 2007 09:59 schreef twi het volgende:
[..]
Met alle respect, maar zo goed was NAC nou ook weer niet. Een eigen goal van Ajax, een goal uit een directe uittrap vlak nadat Ajax precies dezelfde kans had en eentje uit een zondagsschot. Je moet het niet in je bolletje gaan krijgen, natuurlijk.
Yep. Het lijkt hier wel weer een kindercrash.quote:Op maandag 3 december 2007 09:58 schreef twi het volgende:
Wat een dramaqueens hiier weer zeg. Volgende week winnen we weer en dan zijn deKoster
's en de
Luque
's weer niet aan te slepen.
Neuh.quote:Op maandag 3 december 2007 09:58 schreef twi het volgende:
Wat een dramaqueens hiier weer zeg. Volgende week winnen we weer en dan zijn deKoster
's en de
Luque
's weer niet aan te slepen.
Aanvallend gezien was NAC vele malen beter: veel meer beweging, diepgang, creativiteit en snelheid.quote:Op maandag 3 december 2007 09:59 schreef twi het volgende:
[..]
Met alle respect, maar zo goed was NAC nou ook weer niet. Een eigen goal van Ajax, een goal uit een directe uittrap vlak nadat Ajax precies dezelfde kans had en eentje uit een zondagsschot. Je moet het niet in je bolletje gaan krijgen, natuurlijk.
Eens, maar aan de andere kant... Als je er -op wat voor manier dan ook- drie inkrijgt in de Arena tegen Ajax dat is toch best knap. Gebeurt nou niet bepaald elke week.quote:Op maandag 3 december 2007 09:59 schreef twi het volgende:
Mwah, er was maar 1 ding echt 100% beter dan bij Ajax, inzet! En daarom wonnen ze elk duel zo'n beetje.quote:Op maandag 3 december 2007 10:06 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Aanvallend gezien was NAC vele malen beter: veel meer beweging, diepgang, creativiteit en snelheid.
Het is en blijft altijd dezelfde vraag.. waren ZIJ nou zo goed.. of waren WIJ nou zo slecht..quote:Op maandag 3 december 2007 09:59 schreef twi het volgende:
[..]
Wanneer komt men er eindelijk eens achter dat je 4-4-2 moet gaan spelen of 4-3-3 met titien? Klas Jan Huntelaar stond weer negentig minuten op een eiland, daarbij zijn Alberto Luque en Luis Suarez nou ook niet echt de buitenspelers die hele defensies opensplijten. Al vanaf de eerste wedstrijd (1-8 in Doetinchem) zeg ik al dat het waardeloos voetbal is, puur op basis van individuele oplevingen komt er nog wel eens mooie score uit, maar denk dat bij teveel mensen zand in de ogen is gestrooid door de koppositie. Op dit moment acht ik AZ, Feyenoord, PSV en FC Twente allemaal sterker dan Ajax, we moeten echt hopen op nog wat mazzelwedstrijden tót de winterstop en goede aankopen ín de winterstop, want op dit moment stevenen we af op wederom het mislukt seizoen.quote:Op maandag 3 december 2007 10:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, er was maar 1 ding echt 100% beter dan bij Ajax, inzet! En daarom wonnen ze elk duel zo'n beetje.
Ajax rotzooide maar wat aan en wou het pakje niet vies maken ofzo..
Dat weet ik niet hoor. NAC was wel heel erg dominant. In de eerste helf had NAC op een gegeven moment meer dan 60% balbezit. En dat komt echt niet alleen maar door een gebrek aan inzet. De poppetjes stonden totaal niet goed op het veld. En de wissels die veel te laat kwamen waren ook niet echt geweldig.quote:Op maandag 3 december 2007 10:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neuh.
Maar ik vond niet dat Koster iets te verwijten was, de juiste mensen stonden in de basis en de logische wissels zijn toegepast.
Alleen de luie honden hadden geen zin tegen "maar" NAC te spelen ofzo.
Vergeet niet dat je ook te maken hebt met pittig aantal blessures.. Je kan wel als een gek inkopen maar dan heb je dadelijk helemaal een luxeprobleem..quote:Op maandag 3 december 2007 10:19 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Wanneer komt men er eindelijk eens achter dat je 4-4-2 moet gaan spelen of 4-3-3 met titien? Klas Jan Huntelaar stond weer negentig minuten op een eiland, daarbij zijn Alberto Luque en Luis Suarez nou ook niet echt de buitenspelers die hele defensies opensplijten. Al vanaf de eerste wedstrijd (1-8 in Doetinchem) zeg ik al dat het waardeloos voetbal is, puur op basis van individuele oplevingen komt er nog wel eens mooie score uit, maar denk dat bij teveel mensen zand in de ogen is gestrooid door de koppositie. Op dit moment acht ik AZ, Feyenoord, PSV en FC Twente allemaal sterker dan Ajax, we moeten echt hopen op nog wat mazzelwedstrijden tót de winterstop en goede aankopen ín de winterstop, want op dit moment stevenen we af op wederom het mislukt seizoen.
Hoezo "stonden" ze niet goed.. vertel dan eens ff hoe het wel had gemoetenquote:Op maandag 3 december 2007 10:20 schreef dazzle123 het volgende:
[..]
Dat weet ik niet hoor. NAC was wel heel erg dominant. In de eerste helf had NAC op een gegeven moment meer dan 60% balbezit. En dat komt echt niet alleen maar door een gebrek aan inzet. De poppetjes stonden totaal niet goed op het veld. En de wissels die veel te laat kwamen waren ook niet echt geweldig.
Maar wat zijn de juiste mensen in de basis? Waarom zijn Luque en Suarez wel de juiste mensen op respectievelijk de rechter- en linkervleugel, en kan Van Basten er niiks van wanneer hij Van der Vaart en Babel op die plaatsen neer zet? Zo bar veel verschil zit er niet tussen hoor.quote:Op maandag 3 december 2007 10:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neuh.
Maar ik vond niet dat Koster iets te verwijten was, de juiste mensen stonden in de basis en de logische wissels zijn toegepast.
Alleen de luie honden hadden geen zin tegen "maar" NAC te spelen ofzo.
Ik zie eigenlijk ook wel liever een 4-4-2. Heb het idee dat er met 4-3-3 helemaal niks meer te behalen valt. In de eredivisie met wat geluk, maar in Europa echt helemaal niks. Maja, iedereen wil dominant aanvallend voetbal uit de jaren '90, luistert naar Cruijff en is nooit tevreden.quote:Op maandag 3 december 2007 10:19 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Wanneer komt men er eindelijk eens achter dat je 4-4-2 moet gaan spelen of 4-3-3 met titien? Klas Jan Huntelaar stond weer negentig minuten op een eiland, daarbij zijn Alberto Luque en Luis Suarez nou ook niet echt de buitenspelers die hele defensies opensplijten. Al vanaf de eerste wedstrijd (1-8 in Doetinchem) zeg ik al dat het waardeloos voetbal is, puur op basis van individuele oplevingen komt er nog wel eens mooie score uit, maar denk dat bij teveel mensen zand in de ogen is gestrooid door de koppositie. Op dit moment acht ik AZ, Feyenoord, PSV en FC Twente allemaal sterker dan Ajax, we moeten echt hopen op nog wat mazzelwedstrijden tót de winterstop en goede aankopen ín de winterstop, want op dit moment stevenen we af op wederom het mislukt seizoen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |