abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54995971
quote:
Op zondag 2 december 2007 16:22 schreef twi het volgende:
De F-Side leek trouwens na de 0-3 compleet leeg. En dat is dan het meest trouwe deel van de aanhang...
Ach het is niet de eerste keer.
En dan zeiken ze hier wel eens op 410 maar die blijven ten minste tot het eind.
pi_54996074
Op 410 gingen er met de 3-0 ook een hoop weg hoor.. Ben wel gebleven maar tja, kan het me ook wel voorstellen.. Had ook de verleiding om weg te gaan maar die paar minuutjes kon ik ook nog wel even uitzitten..
pi_54996533
Whehe, vandaag op 410 geweest.

Nac heeft voor de rest verdiend gewonnen.
Secrets never die. Only people.
pi_54996966
Tsja, ach. Valt me nog reuze mee dat de eerste nederlaag van het seizoen na die geweldige zomer nu pas een feit is. Dat het dan thuis tegen NAC op zo'n manier gebeurt, tsja. Voorlopig doe je nog steeds heel aardig mee en het is zaak om volgende week te winnen en van PSV absoluut niet te verliezen.

Tot de winterstop gewoon punten sprokkelen. Hoe maakt niet uit, zolang je maar bij blijft. Dan hopelijk wat versterkingen en mensen die terugkomen van blessures. Wie weet wat er dan mogelijk is.

Als het goed is, komt VD Wiel volgende week weer terug. Kan Urby mooi op de bank.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
  zondag 2 december 2007 @ 19:35:47 #155
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_54997066
Wat een irritante enthousiasteling, die commentator nu.
Gourmetten of steengrillen?
pi_54997110
Was er na de afgekeurde goal van Huntelaar een ontruimingsoefening ofzo?
Wel geslaagd dacht ik zo. Binnen 1 minuut was het vak achter de goal compleet leeg!
pi_54997131
quote:
Op zondag 2 december 2007 19:31 schreef kevin6188 het volgende:

Als het goed is, komt VD Wiel volgende week weer terug. Kan Urby mooi op de bank.
Ik teken ervoor.
pi_54997160
Emmanuelson is fucking slecht maar vertongen is ook niet veel soeps. Ajax mag wel een nieuwe linksback halen in de winterstop.
lollig
  zondag 2 december 2007 @ 19:42:26 #159
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_54997216
quote:
Op zondag 2 december 2007 19:37 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Was er na de afgekeurde goal van Huntelaar een ontruimingsoefening ofzo?
Wel geslaagd dacht ik zo. Binnen 1 minuut was het vak achter de goal compleet leeg!

Aah, ik dacht al; Ajax verliest en F'noord wint, ik mis iets

Maar dat was het !! Trollende arbeiders!
><(({°>
  zondag 2 december 2007 @ 19:43:22 #160
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_54997238
quote:
Op zondag 2 december 2007 19:40 schreef ub40_bboy het volgende:
Emmanuelson is fucking slecht maar vertongen is ook niet veel soeps. Ajax mag wel een nieuwe linksback halen in de winterstop.
1tje met een naam die niet te moeilijk is voor jouw zeker?
Jawel, je keek.
pi_54997395
quote:
Op zondag 2 december 2007 19:40 schreef ub40_bboy het volgende:
En de laatste zes weken riep je zeker dat Vertonghen geweldig was? Hij heeft een keer een mindere wedstrijd gespeeld, kom op zeg. Vertonghen is een van de beteren dit seizoen. Zeker als hij linksback speelt.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_54997414
Ja precies Vertonghen is gewoon goed jammer voor vandaag.
AFC AJAX
  zondag 2 december 2007 @ 19:53:36 #163
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_54997553
quote:
Op zondag 2 december 2007 19:43 schreef jna het volgende:

[..]

1tje met een naam die niet te moeilijk is voor jouw zeker?
Het is 'jou', meneer de spellingschecker.
Gourmetten of steengrillen?
  zondag 2 december 2007 @ 19:55:43 #164
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_54997621
quote:
Op zondag 2 december 2007 19:09 schreef PizzaSalami het volgende:
Whehe, vandaag op 410 geweest.

Nac heeft voor de rest verdiend gewonnen.
had je een bandirie meegenomen ?
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_54997700
quote:
Op zondag 2 december 2007 19:35 schreef Silenus het volgende:
Wat een irritante enthousiasteling, die commentator nu.
Die kerel is de gaarste ooit, dat hij ooit voetbalverslaggever mocht worden.

Wat een kutwedstrijd verder zeg voorin liepen ze inderdaad alleen maar op elkaar te fitten. Ach het is wel zo fat elke club nu punten laat liggen. Vorige week feyenoord, nu wij en Az. Alleen hoe schandalig psv gister weer wist te winnen was echt smerig.
pi_54997813
Drenthe misschien voor een schijntje kopen van Real ?
pi_54997830
daar hebben we wat aan zo'n urby de tweede op dit moment
pi_54997853
Wanneer vertrekt furby naar Valencia....godver wat is dat een aanfluiting zeg
MOKUM XXX RATED
pi_54997908
quote:
Op zondag 2 december 2007 19:49 schreef BonJovi het volgende:
Ja precies Vertonghen is gewoon goed jammer voor vandaag.
inderdaad.. de afgelopen weken heeft ie super gespeeld.. vandaag was gewoon jammer..

Heb de wedstrijd niet gezien vandaag.. kon helaas niet naar het stadion.. "gelukkig" heb ik dit drama niet moeten zien..

Was Urby vandaag WEER een ramp? Sjonge jonge.. waarom speelde Schilder niet?
pi_54998098
Urby speelde nog erger dan die andere back in het begin van het seizoen, toen die nog wel eens meedeed. En dat meen ik serieus.
pi_54998551
Wie denkt die Luque nu wel niet dat hij is ? Loopt gebaartjes te maken op het veld, hoofdschuddend te mokken. Beetje misplaatste capsones.
Laat dan maar lekker Suarez weer gewoon op instinct voetballen, want die kans waarbij hij zo lang wachtte zou hij er normaal gesproken gewoon ingeschoten hebben.
pi_54998839
quote:
Op zondag 2 december 2007 19:55 schreef Sethje het volgende:

[..]

had je een bandirie meegenomen ?
2 en vocaal goed bewezen, echte ultraboi geweest.
Secrets never die. Only people.
pi_54998864
1-3..ik zeg niks

Ik ontken ook maar iets van BonJovi gister gelezen te hebben in het PSVtopic
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_54999184
quote:
Op zondag 2 december 2007 18:45 schreef _GesmeerdeBoterham het volgende:

[..]

Ach het is niet de eerste keer.
En dan zeiken ze hier wel eens op 410 maar die blijven ten minste tot het eind.
Stadion was sowieso leeg.

Enige mooie van vandaag was het begin van dat verhaal over Luque in het programmablad. Dat hij geregeld met Urzaiz door Amsterdam fietst en dat fantastisch vindt.
pi_54999253
Het was echt een drama vandaag, vooral Emanuelson en Huntelaar. Huntelaar die toch een aantal jaartjes ouder is als de rest van Ajax en aanvoerder is had toch echt wat meer voorbeeld moeten tonen. Maar in tegenstelling tot dat reageert hij zich af op de scheidsrechter die misschien niet zijn beste partij floot maar toch wel vaak gelijk had. En Emanuelson.... *zucht* ... ik ga er niet eens meer iets over zeggen, wat een drama is die gast. Van mij mag ie meteen weg in de winterstop naar Valencia of Rome. Het is iig wel duidelijk dat we achterin wel wat versterking kunnen gebruiken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')