En jij denkt dat ze dat woord kent......quote:Op zondag 2 december 2007 17:14 schreef miraculeus het volgende:
[..]
op 1 december begint de metereologische winter, dus ze heeft inderdaad eens een keer gelijk.
Moet dat niet een keer gewassen worden?quote:Op zondag 2 december 2007 17:11 schreef ruby het volgende:
[..]
Misschien is ze het wel vergeten dat ze ook nog zelf haar heeft.
Ok zolang zit ik nog niet op Fok, maar ik blijf bij mijn standpunt dat ook is iemand wel of niet degene als dat ie zich voordoet, dat daar discreet mee om gegaan dient te worden door de moderators.quote:Op zondag 2 december 2007 17:11 schreef itsme het volgende:
Huh? Ik kom al jaren op fok en als iemand zich voordoet als een bekende van bv de reality wereld wordt dat altijd gechecked en bevestigd.
Dat is tot nu toe nog niet gebeurd.
Dat is ook zo. We horen meestal vrij snel of iemand echt is wie hij/zij beweerd te zijn. Vind ik een goede zaak.quote:Op zondag 2 december 2007 17:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Ok zolang zit ik nog niet op Fok, maar ik blijf bij mijn standpunt dat ook is iemand wel of niet degene als dat ie zich voordoet, dat daar discreet mee om gegaan dient te worden door de moderators.
Laten we het maar afwachten dan zien we wel wat er gebeurt.quote:Op zondag 2 december 2007 17:19 schreef itsme het volgende:
[..]
Dat is ook zo. We horen meestal vrij snel of iemand echt is wie hij/zij beweerd te zijn. Vind ik een goede zaak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |