abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 2 december 2007 @ 15:47:03 #1
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_54991637

Vooral vanwege de Nederlandse inbreng een interessante groep om te volgen. Met het lelijke eendje van het EK Oostenrijk. Voor de rest al met al een pittige poule.

Speelschema:

08/06/08 Oostenrijk - Kroatië

08/06/08 Duitsland - Polen

12/06/08 Kroatië - Duitsland

12/06/08 Oostenrijk - Polen

16/06/08 Oostenrijk - Duitsland

16/06/08 Polen - Kroatië
quote:
Don Leo: Heerlijk, toch?

LUZERN - Leo Beenhakker was zondag na de loting voor het EK voetbal ouderwets in zijn element. De bondscoach van Polen beschouwde in Luzern met een brede lach groep B, waarin hij werd ingedeeld bij Duitsland, Oostenrijk en Kroatië.

"Nederland in de poule des doods?", herhaalde Don Leo op tv bij de NOS de vraag. "Alweer? Ongelooflijk zeg. Krankzinnig. Dan hebben wij het toch een stuk makkelijker met Kroatië en Duitsland", relativeerde hij de ophef in Nederland. "Waar gaat het over? Ik ben gewoon hartstikke blij met onze groep. Het is toch heerlijk om deze wedstrijden te mogen spelen? Daar droom je van."

Gemakkelijke tegenstanders zijn er volgens Beenhakker op het EK niet. "Ik heb Liechtenstein hier niet gezien en Andorra is er ook niet bij."

Speciaal

De wedstrijd tegen Oostenrijk, een van de gastlanden, noemt Beenhakker 'iets speciaals'. "Een extra uitdaging. En over Duitsland hoef ik niemand meer iets uit te leggen. Die wedstrijd is in Polen nog meer beladen dan in Nederland. Dat merkte ik ook gelijk aan de eerste reactie van de Poolse delegatie. Die beladenheid is te verklaren vanuit de geschiedenis. Maar ik zeg: Laten we gewoon lekker gaan voetballen. Duitsland heeft een van de beste teams ter wereld, laten we de rest er buiten laten."
pi_54991688
Hup Polen! Hup Kroatie!
pi_54992060
Polska!
Van Oostenrijk gaan ze winnen maar de rest word echt spannend en hopelijk zijn ze weer 1x in vorm op een eindronde.
  Moderator / Redactie Sport zondag 2 december 2007 @ 16:04:49 #4
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_54992200
Polen en Kroatie
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_54992215
Mooie poule, lastige poule, lastiger voor de Duitsers dan menigeen denkt met Oostenrijk als thuisland en de wedstrijden tegen 2 buurlanden.

En ook met Kroatie gaat Duitsland het bijzonder lastig hebben. Herhaling van de match in 1998 (qua krachtsverhoudingen - met name op het middenveld) zou wel leuk zijn.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  zondag 2 december 2007 @ 16:05:57 #6
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_54992235
Leuke poule. De Duitsers krijgen het lastig. Ik verwacht veel meer van Polen dan op het WK.
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
pi_54993773
Oostenrijk, daar verwacht ik nou eigenlijk helemaal niks van. Polen zou kunnen verrassen, maar normaal gesproken zullen Duitsland en Kroatië toch wel doorgaan. Wel een mooie poule voor Beenhakker!
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_54994870
Lijkt de meest voorspelbare poule van de 4. Kroatië en Duitsland naar de kwartfinales.
pi_54994884
Kroatie en Duitsland krijgen mijn vinkje.
pi_54995484
quote:
Op zondag 2 december 2007 17:54 schreef DRD het volgende:
Lijkt de meest voorspelbare poule van de 4. Kroatië en Duitsland naar de kwartfinales.
Ik denk dat Polen toch wel heel misschien iets kan doen tegen Duitsland. Kroatie is heel erg sterk, misschien wel sterker dan Duitsland.
pi_56926063
En dan is Kroatië, één van de smaakmakers in de kwalificatie en zeker een kanshebber, één van zijn sterspelers kwijt...
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_56946829
Petric vind ik eigenlijk net zo goed.
Olic niet
pi_57003404
Polska word Europees Kampioen!!!!!!!!
pi_57006055
Duitsland zal sowieso wel doorgaan. Als tweede denk ik Polen.

Oostenrijk is gewoon te zwak voor een EK. Kroatië wordt te veel gehyped, zo goed zijn die niet. Eduardo, Modric, Kranjcar en Corluka zijn hele goede spelers, maar er staan ook nog gewoon mensen als Robert en Nico Kovac in. En Eduardo is nu natuurlijk geblesseerd, die krijgen moeite om te scoren. Ik ga voor een stuntje van Polen.
AFC Ajax - Manchester United FC - Tottenham Hotspur FC - Roberto Baggio
pi_57642324
De voorbereiding op het EK:

Oostenrijk kwam met 3-0 voor tegen Nederland, maar verspeelde het: 3-4.

Kroatie speelde met 1-1 gelijk in en tegen Schotland.

Duitsland won gemakkelijk van Zwitserland met 4-0.

Polen kreeg een dure nederlaag in eigen huis van de VS: 0-3.
pi_57643597
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 10:38 schreef DemonCleaner het volgende:

Oostenrijk is gewoon te zwak voor een EK. Kroatië wordt te veel gehyped, zo goed zijn die niet. Eduardo, Modric, Kranjcar en Corluka zijn hele goede spelers, maar er staan ook nog gewoon mensen als Robert en Nico Kovac in. En Eduardo is nu natuurlijk geblesseerd, die krijgen moeite om te scoren. Ik ga voor een stuntje van Polen.
Polen

Het is dan wel vriendschappelijk maar 0-3 is wel bagger natuurlijk.
  donderdag 27 maart 2008 @ 18:28:39 #17
151476 Hrvat
Ponosan sam biti Hrvat
pi_57652502
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 10:38 schreef DemonCleaner het volgende:

"Gewoon mensen als de Kovacen..."
Eerder figuren als Simunic (de man met de 3 gele kaarten) zijn de zwakke plekken. Maar is genoeg talent aanwezig
Stuntje van Polen verwacht ik niet, Duitsland is er door (naar gewoonte) en wij ook.
Lijepa li si !
pi_57654742
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 18:28 schreef Hrvat het volgende:

[..]

"Gewoon mensen als de Kovacen..."
Eerder figuren als Simunic (de man met de 3 gele kaarten) zijn de zwakke plekken. Maar is genoeg talent aanwezig
Stuntje van Polen verwacht ik niet, Duitsland is er door (naar gewoonte) en wij ook.
Iedereen keek vooral naar een aantal aanvallende spelers die inderdaad wel heel goed zijn, maar veel mensen vergeten dan dat de rest van de ploeg gewoon minder is. Net als bij Nederland eigenlijk. Ploegen als Italië, Spanje en Frankrijk hebben toch meer kwaliteit door de hele ploeg heen. Vond het wat raar dat mensen Kroatië als favoriet gingen zien omdat ze van een gruwelijk blunderend Engeland winnen. Maar de poule doorkomen moet er wel in zitten.
pi_58414177
Kick naar EK 2008. Deze post geplaatst omdat topic anders niet in de index zichtbaar is.
  donderdag 1 mei 2008 @ 13:03:12 #20
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_58414217
Hoop dat er een stunt plaatsvindt en Duitsland niet doorgaat, maar verwacht dat ze geen moeite zullen hebben.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  donderdag 1 mei 2008 @ 13:16:58 #21
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_58414515
Duitsland gaaat door samen met euh Kroatie
pi_58415374
Kroatie en Duitsland geef ik ook de meeste kans en die gun ik ook het meeste om door te gaan.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_58415428
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 13:03 schreef M0NTANA het volgende:
Hoop dat er een stunt plaatsvindt en Duitsland niet doorgaat, maar verwacht dat ze geen moeite zullen hebben.
Wie weet, ze hebben als sinds de halve finale van het EK 1996 geen wedstrijd gewonnen .
pi_58415479
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 14:01 schreef RayMania het volgende:

[..]

Wie weet, ze hebben als sinds de halve finale van het EK 1996 geen wedstrijd gewonnen .
Tegen Letland hadden ze toch wel gewonnen?

Verrek, zie nu pas weer dat het een gelijkspel was
pi_58415573
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 14:01 schreef RayMania het volgende:

[..]

De finale wonnen ze hoor. Weliswaar door een golden goal en dus niet binnen 90 minuten, maar winnen deden ze wel.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')