abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55078198
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  donderdag 6 december 2007 @ 14:57:10 #252
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_55078934
quote:
Op donderdag 6 december 2007 14:17 schreef DIGGER het volgende:
[ afbeelding ]
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_55083307
Wat een geniale strip zeg.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
  donderdag 6 december 2007 @ 21:02:24 #254
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_55086764
Fokke en Sukke slaan de spijker op de kop!
pi_55087485
quote:
Op donderdag 6 december 2007 13:23 schreef Krentenfleppert het volgende:
Dat geldt zeker niet voor Drenthe, Babel, Kuyt en Robben... maar okee, Van Nistelrooij, Sneijder en Seedorf zijn redelijke voetballers en Van der Sar is een absolute held, maar daar houdt het m.i. ook wel bij op...
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_55087653
Al dat gezeik over Van Bommel slaat ook nergens op, qua naam hebben we al veel goede spelers in het Nederlands elftal.Er zal gewoon weinig verschil zijn met Van Bommel erbij en winnen we nog met geluk 1-0 ofzo.
AFC AJAX
pi_55087941
Een bondscoach moet volgens jou spelers selecteren op naam?
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_55088305
quote:
[ afbeelding ]
Tut tut, met zijn opvolger halen we het komende WK niet eens...
Heeft u ook wel eens meerdere Sinterklazen gezien? Bedenk dan altijd: als de dagen korter worden, blijf dan altijd krenten in de pap fleppen!
pi_55092332
Mensen mensen, wat een gezeik op Van Basten, die man doet het prima.

Let nou maar op, we worden Europees kampioen!!
pi_55092412
quote:
Op donderdag 6 december 2007 22:00 schreef Krentenfleppert het volgende:

[..]

Tut tut, met zijn opvolger halen we het komende WK niet eens...
Dan heb jij zeker de kwalificatiepoule niet gezien
pi_55092491
quote:
Op donderdag 6 december 2007 21:50 schreef RayMania het volgende:
Een bondscoach moet volgens jou spelers selecteren op naam?
nee het feit dat de coach gewoon te min is voor Oranje dat we met zulke namen amper aan voetballen komen.
AFC AJAX
pi_55105012
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 01:20 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Dan heb jij zeker de kwalificatiepoule niet gezien
Schotland, Noorwegen, IJsland en Macedonie.

En wat heb je dan wel aan 'namen'? Het is juist de kunst om deze zogeheten 'namen' in het gareel te houden en je daarmee te plaatsen voor de eindtoernooien. Dit is Marco 2x achter elkaar gelukt, waarvan 1x na een zeer moeilijke kwalificatiepoule, dus heeft ie het gewoon uitstekend gedaan.
Heeft u ook wel eens meerdere Sinterklazen gezien? Bedenk dan altijd: als de dagen korter worden, blijf dan altijd krenten in de pap fleppen!
pi_55105084
Wie heeft het over namen. Met zijn opvolger halen we het WK niet zeg je. Je kunt Hans Kraaij Jr voor de ploeg zetten en ze kwalificeren zich voor 2010.
pi_55106367
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 16:58 schreef DrDentz het volgende:
Wie heeft het over namen. Met zijn opvolger halen we het WK niet zeg je. Je kunt Hans Kraaij Jr voor de ploeg zetten en ze kwalificeren zich voor 2010.
Dat denk ik niet. Zonder Van Basten stort alles zometeen als een kaartenhuis in elkaar. De Schotten worden bovendien steeds beter en maakten het de WK-finalisten, die ook niet de minsten zijn, flink lastig. Verder maakte Noorwegen het de huidige Europees Kampioen lastig en zijn Macedonie en IJsland zeker geen kleintjes. Tel daarbij op dat we dit met een nieuwe coach zullen moeten doen, die het ongetwijfeld minder doet dan Van Basten, en we kunnen ons beter richten op het EK van 2012...
pi_55106403
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 17:54 schreef Krentenfleppert het volgende:

[..]

Dat denk ik niet. Zonder Van Basten stort alles zometeen als een kaartenhuis in elkaar.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 7 december 2007 @ 19:35:11 #266
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_55108796
quote:
[ afbeelding ]

Eerlijk gezegd dek ik dat de volgende coach het echt niet beter gaat doen. MvB is zo slecht nog niet.
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_55109297
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 19:35 schreef Doc het volgende:

[..]

Eerlijk gezegd dek ik dat de volgende coach het echt niet beter gaat doen. MvB is zo slecht nog niet.
pi_55115542
Hij moet Seedorf gewoon aanvoerder maken!
pi_55115922
HULDE AAN JOUW BELEID MARCO !
quote:
Seedorf: 'Je geeft en geeft en krijgt niets terug'
07/12/2007 23:55

Clarence Seedorf blijkt zijn aanvankelijke bijrol bij het Nederlands elftal toch niet helemaal zonder problemen te hebben verteerd. De middenvelder van AC Milan vertelde RTL Sport dat hij het moeilijk heeft gehad.

'Ik heb wel eens gedacht: Waar doe ik het nog voor? Je geeft en geeft en geeft, en je krijgt er niets voor terug', verwees Seedorf naar zijn serie van korte invalbeurten bij Oranje.

Sinds oktober begon de 85-voudig international (elf goals) wél drie keer achter elkaar in de basis. Toch is zijn verhouding met bondscoach Marco van Basten verre van ideaal, meent de dertigjarige ex-Ajacied.

'We gaan professioneel met elkaar om. Er kan meer gevoel bij, dat moet nog groeien. Ik wil graag een verlengstuk zijn met mijn ervaring onder zíjn leiding', aldus Seedorf.
pi_55116204
En nóg blijft Seedorf correct. Wat een vent.

Hopelijk gaat hij helemaal opbloeien onder de volgende bondscoach.
pi_55116449
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 00:23 schreef knnth het volgende:

Hopelijk gaat hij helemaal opbloeien onder de volgende bondscoach.
Ik zou er maar niet te veel op rekenen.

Geen van de vorige bondscoaches lukte het om iets te maken van de combi Seedorf/Oranje.
Waarom zou het de volgende wel lukken?
pi_55116778
Ik weet het ... maar laat mij lekker naief zijn
Hij is gewoon een van mijn weinige helden in de sportwereld dus ik hoop gewoon dat hij ooit een keertje belangrijk gaat zijn voor Oranje
pi_55116941
Als je met 3 verschillende teams uit verschillende competities de champions league kan winnen moet je toch ook in het Nederlands elftal goed kunnen functioneren.
Zo iemand moet iedere wedstrijd in de basis staat. Er zijn maar weinig Nederlandse voetballers geweest die beter zijn/waren.
  zaterdag 8 december 2007 @ 02:00:14 #274
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_55118437
Ik heb het hele interview met Barbara Barend gezien vanavond, aan het einde van de Jupiler league wedstrijden (het duurde best lang).

Wat hem enorm enorm enorm dwars zit, en wat hij ook duidelijk aan van Basten kenbaar heeft gemaakt, is dat toen van der Sar in een wedstrijd er niet was en de tweede aanvoerder ook, dat toen de band naar van der Vaart ging, terwijl het voor Seedorf echt veel betekend had als hij hem toen (als derde keus) zou hebben mogen dragen.

Maar dat zag van Basten zelfs niet voor 1 wedstrijd zitten.

Hij wil graag een verlengstuk van de trainer zijn in het veld, maar wordt toch gewoon gepasseerd en vernederd, meestens. Het is een trotse jongen maar heeft dan ook wel de Champions League finales in zijn zak om aan te geven dat hij eigenlijk 1 van de belangrijkste pionnen van Oranje zou moeten zijn.

Hij heeft vaker gedacht: "wat doe ik hier nog bij Oranje?" sinds zijn comeback maar houdt het erop dat het nog allemaal moet groeien met van Basten.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 8 december 2007 @ 16:20:22 #275
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_55125823
Ik vind het wel grappig die hele pro-Seedorf brigade, als het ze uitkomt. Die was tot zo'n twee jaar ook geheel stil - op Tong en mijzelf na. Maar nu komen ze plots uit alle hoeken en gaten ... .
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')