quote:
quote:Op donderdag 6 december 2007 13:23 schreef Krentenfleppert het volgende:
Dat geldt zeker niet voor Drenthe, Babel, Kuyt en Robben... maar okee, Van Nistelrooij, Sneijder en Seedorf zijn redelijke voetballers en Van der Sar is een absolute held, maar daar houdt het m.i. ook wel bij op...
Tut tut, met zijn opvolger halen we het komende WK niet eens...quote:
Dan heb jij zeker de kwalificatiepoule niet gezienquote:Op donderdag 6 december 2007 22:00 schreef Krentenfleppert het volgende:
[..]
Tut tut, met zijn opvolger halen we het komende WK niet eens...
nee het feit dat de coach gewoon te min is voor Oranje dat we met zulke namen amper aan voetballen komen.quote:Op donderdag 6 december 2007 21:50 schreef RayMania het volgende:
Een bondscoach moet volgens jou spelers selecteren op naam?
Schotland, Noorwegen, IJsland en Macedonie.quote:Op vrijdag 7 december 2007 01:20 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Dan heb jij zeker de kwalificatiepoule niet gezien
Dat denk ik niet. Zonder Van Basten stort alles zometeen als een kaartenhuis in elkaar. De Schotten worden bovendien steeds beter en maakten het de WK-finalisten, die ook niet de minsten zijn, flink lastig. Verder maakte Noorwegen het de huidige Europees Kampioen lastig en zijn Macedonie en IJsland zeker geen kleintjes. Tel daarbij op dat we dit met een nieuwe coach zullen moeten doen, die het ongetwijfeld minder doet dan Van Basten, en we kunnen ons beter richten op het EK van 2012...quote:Op vrijdag 7 december 2007 16:58 schreef DrDentz het volgende:
Wie heeft het over namen. Met zijn opvolger halen we het WK niet zeg je. Je kunt Hans Kraaij Jr voor de ploeg zetten en ze kwalificeren zich voor 2010.
quote:Op vrijdag 7 december 2007 17:54 schreef Krentenfleppert het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. Zonder Van Basten stort alles zometeen als een kaartenhuis in elkaar.
quote:
quote:Op vrijdag 7 december 2007 19:35 schreef Doc het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd dek ik dat de volgende coach het echt niet beter gaat doen. MvB is zo slecht nog niet.
quote:Seedorf: 'Je geeft en geeft en krijgt niets terug'
07/12/2007 23:55
Clarence Seedorf blijkt zijn aanvankelijke bijrol bij het Nederlands elftal toch niet helemaal zonder problemen te hebben verteerd. De middenvelder van AC Milan vertelde RTL Sport dat hij het moeilijk heeft gehad.
'Ik heb wel eens gedacht: Waar doe ik het nog voor? Je geeft en geeft en geeft, en je krijgt er niets voor terug', verwees Seedorf naar zijn serie van korte invalbeurten bij Oranje.
Sinds oktober begon de 85-voudig international (elf goals) wél drie keer achter elkaar in de basis. Toch is zijn verhouding met bondscoach Marco van Basten verre van ideaal, meent de dertigjarige ex-Ajacied.
'We gaan professioneel met elkaar om. Er kan meer gevoel bij, dat moet nog groeien. Ik wil graag een verlengstuk zijn met mijn ervaring onder zíjn leiding', aldus Seedorf.
Ik zou er maar niet te veel op rekenen.quote:Op zaterdag 8 december 2007 00:23 schreef knnth het volgende:
Hopelijk gaat hij helemaal opbloeien onder de volgende bondscoach.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |