Ik ben helemaal blij en ik huppel vrolijk rond als een Broer Konijn die meneer Beer een stel wortels heeft afgetroggeld. Ik heb namelijk een topdag! Ik mocht van oom Dagobert een minuutje eerder stoppen met muntenpoetsen omdat die vrek een miljard had verdiend. Bolderbast kwam net aanlopen met zijn fiets en zijn band was lek! HA! HA! En als klap op de vuurpijl hoorde ik net van Katrien dat Guus Geluk niets had gewonnen in de Cornelis Prul-loterij. Je begrijpt dat mijn dag niet meer stuk kan!
Oh ja, omdat ik heel druk ben met avonturen beleven, heb ik niet genoeg tijd om álle berichten te beantwoorden. Maar wees gerust, ik LEES wel alles! Dus het kan dat je binnenkort nóg een e-mail van me krijgt, waarin ik je vraag nader zal beantwoorden. Onder aan deze mail staan in ieder geval antwoorden op de meest gestelde vragen. Misschien zit de jouwe er ook wel bij! Blijf me vooral mailen, want wie weet komt jouw verhaal, mop, foto of inzending voor 'Kwaak maar raak' wel in mijn blad of op mijn website:
www.donaldduck.nlPSST! LACHEN! GIEREN! BRULLEN!
Ferdinand tegen Saskia: “Ik heb een leuk raadsel: Welke vis heeft strepen?” Saskia: “Eh... geen idee!” Ferdinand: “Een zebrasem! HI! HI!”
Krijg je als je een mail stuurt