Geen idee, mischien dat ze dat er wel eens 1 of 2 van in hebben zitten maar die profielenbak kun je beter een gatenbak noemen. De laatste keer dat ik ytong blokken nodig had hedden ze daar een stuk of 10 a 20 blokken waar de meeste van doormidden waren. Toen maar elders gegaan waar ze vele pallets naast elkaar hebben staan. Maar dat heb ik al vaker gezegt. Schhurpapier hebben ze maar 1/3 van het vak gevult op de borden staat meer, je hebt scharnieren nodig je neemt de laatste 2 pakjes een maand later is het vak nogsteeds leeg. TV's DVD spelers, fietsen brommers dat hebben ze wel.quote:Op maandag 17 december 2007 09:22 schreef bbtb77 het volgende:
[..]
Staven hebben ze netjes weggestopt in de profielenbak...
klopt helemaal, murfor zul je niet vinden bij de bouwmarkt, daarvoor moet je naar een bouwmaterialenhandelquote:Op maandag 17 december 2007 09:22 schreef bbtb77 het volgende:
Staven hebben ze netjes weggestopt in de profielenbak...
quote:Op maandag 17 december 2007 11:56 schreef Automatic_Rock het volgende:
Nou Gurb, ik heb het gevonden hoor. Murfor, bij de bouwmarkt. De Formido
Het stond in een hoekje, en bij de kassa hadden ze geen idee wat het was en ze konden het niet vinden. Toen heb ik het voor ¤3,- meegekregen
quote:Op maandag 17 december 2007 11:56 schreef Automatic_Rock het volgende:
Nou Gurb, ik heb het gevonden hoor. Murfor, bij de bouwmarkt. De Formido
Het stond in een hoekje, en bij de kassa hadden ze geen idee wat het was en ze konden het niet vinden. Toen heb ik het voor ¤3,- meegekregen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |