Nog nooit zoveel domme dozen bijeen gezien.quote:
quote:Op zondag 2 december 2007 15:42 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]Koptelefoon op en het geluid op z'n hoogste stand?
Dat kan ik me voorstellen, alleen het geluidfragment van PeterNB was al hilarisch, wat een paniek zeg.quote:Op zondag 2 december 2007 15:43 schreef Kinga het volgende:
Ik heb me vannacht kapot gelachen om de regie.
"er klopt echt geen reet meer van die audo"
Hij doet alles om dat miljoen te winnen. Daarnaast denkt hij dat hij iedereen in z'n zak heeft, inclusief achter, en ziet hij zichzelf als middelpunt van de show. In werkelijkheid speelt hij al maanden een bijrolletje. Nadia en Dennis speelden tijden de hoofdrol, Jaap zorgt al vanaf het begin voor de lachmomenten. Het enige dat Huub goed kan is ruzie zoeken en de zaak op scherp zetten. En dat laatste mag eigenlijk niet meer........Ik vind dat Huub's rol al meer dan een half jaar is uitgespeeld. En dat Lieke zeurt, dat begrijp ik wel. Probeer maar eens te overleven bij een zichzelf tegensprekende haan als Huub met z'n zogenaamde eerlijkheid.quote:Op zondag 2 december 2007 15:39 schreef Leandra het volgende:
[..]![]()
![]()
Idd... Huub zou z'n eigen moeder de tent nog uittrappen als hij daardoor zou winnen
Ik snap niets van evilshare.quote:Op zondag 2 december 2007 15:38 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Dit is een combinatie van een gesprek tussen Amanda en Brian over Nadia en de redaktie! Wat grappig!!!
Heb hem ook even binnengehaald, maar mediaplayer speelt hem niet af???? Gewoon een simpel mp3tjequote:Op zondag 2 december 2007 15:24 schreef beequeen het volgende:
Check dit, met dank aan PeterNB. Geluidsfragment van vannacht.
http://www1.evilshare.com/1cd22422-f1c7-102a-a517-00a0c993e9d6
De code invoeren en gaan met die banaan. Na het opslaan op Openen drukken.quote:Op zondag 2 december 2007 15:45 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Ik snap niets van evilshare.Waar moet ik op klikken als ik het geluisfragment wil horen?
Mijn MP wel, zie het probleem niet.quote:Op zondag 2 december 2007 15:46 schreef crimescene het volgende:
[..]
Heb hem ook even binnengehaald, maar mediaplayer speelt hem niet af???? Gewoon een simpel mp3tje
Ik dus ook niet. Hij opent wel mp, maar dan komt er niksquote:Op zondag 2 december 2007 15:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mijn MP wel, zie het probleem niet.
Ik kan het geluidsfragment gewoon luisteren, jij niet?quote:Op zondag 2 december 2007 15:51 schreef crimescene het volgende:
[..]
Ik dus ook niet. Hij opent wel mp, maar dan komt er niks
Zoals ik net al zei: als ik het bestand opent gaat hij wel naar mp toe, maar er komt geen geluid.quote:Op zondag 2 december 2007 15:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik kan het geluidsfragment gewoon luisteren, jij niet?
Nando is een schatje.quote:Op zondag 2 december 2007 15:53 schreef Kinga het volgende:
die trainer van jaap, hoe heet ie ook weer. wat een geduld heeft die met jaap zeg... bij carlos moest alles chop chop achter elkaar
Oke.quote:Op zondag 2 december 2007 15:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
De code invoeren en gaan met die banaan. Na het opslaan op Openen drukken.
Inderdaad, een geweldige vent lijkt het mijquote:Op zondag 2 december 2007 15:53 schreef Kinga het volgende:
die trainer van jaap, hoe heet ie ook weer. wat een geduld heeft die met jaap zeg... bij carlos moest alles chop chop achter elkaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |