Op speciaal verzoek van Phileine heeft dit forum weer een dubbelzinnige titel (Je ziet ik denk wel aan je!)
Dat doe ik wus weer offline. Ik hoop dat ik streams kan ontvangen. Mijn verbinding lijkt vandaag beter dan gisteren. Ik weet niet of ik het totdat de laatste gaat slapen op de streams volhou, maar ik ga nog even niet slapen. Kan ik me net zo makkelijk even bezighouden met BB kijken en wat noteren.
[Dit bericht is gewijzigd door JayBee (Datum 23 Oktober 1999).]
quote:
op 10-23-1999 om 01:27 AM schreef voyeur het volgende:
Op speciaal verzoek van Phileine heeft dit forum weer een dubbelzinnige titel(Je ziet ik denk wel aan je!)
Voyeur, welcome back, ik maakte me al ongerust omdat je zo lang wegbleef vanavond
en uiteraad bedankt voor de titel, jij weet hoe je een meisje blij kan maken
verder: heerlijk jongens, jullie weten niet hoe noodzakelijk dit soort topics zijn voor mensen zoals ik, met een 28k modempje.
To bien or not to bien
Waarom kan ik niet tegelijkertijd de streams bekijken en deelnemen aan dit forum? Misschien nog erger dan voor Phileine, die gewoon geen keuze heeft. This forum it is. Ik moet de opoffering doen dit forum even te verlaten om de bandbreedte slurpende streams aan te zetten. En ik haat mijn provider er door. Ik betaal er toch voor. Demmit. Wacht maar, als ik later groot ben koop ik een T1.
Waarom ze het 's nachts doen begrijp ik niet. Bewoners onthouden van interactie is begrijpelijk, maar dit lijkt me ze gewoon te wekken. Moet toch een gek geluid zijn; midden in de nacht een vent op het dak van je vakantiehuisje.
TMF uit audio aan, kut dat ik nu niet direct het forum op kan
Ik wijzigde om tien over vier (waarom dat niet in het hieronder staande regel?) (&waarom de tijd niet bij het lijstje "alle posts van deze FOK!member?")
stemmen stream 1 tuin
stream2 dezelfde tuin
stream drie komt weer binnen
duidelijk iemand op het dak
shit dit moet ik opnemen ik
ga nu aan de gang om dit als jpg
op het forum te krijgen
3:18 ze hebben zaklantarens en
ik ben bezig om het op internet
te plaatsen als screendump
http://www.casema.net/~ht120/Streams.jpg
Niet echt heel interessant.
Duidelijk van VOO.
Ah ze gaan lassen.
ik zag duidelijk een snijbrander.
camera is nu weggedraaid.
------------------
Who is General failure,
and why is he reading my drive?
[Dit bericht is gewijzigd door Schanulleke (Datum 23 Oktober 1999).]
fuck proberen ze nu het huis in de fik te steken geintje
3:30 de camera zoemt uit en we zien huis, de verlichte ramen
stream drie wordt het terras. Bewoners? Nee geen beweging
3:31 Op stream zie je het nog net boven in beeld.
Stream 2 is nog steeds het charmante ladenkastje.
Ik grab dit met mijn niet-geregistreede versie van SnagIt
toch zo gauw ik geld heb (ik heb nu echt -geen geld-) eens
registreren want dat is me een geweldig programma. SnagIt/32
en dan maak ik niet eens reclame, ik vertel gewoon dat ik
de streams -kan- opnemen op deze wijze en dat ik het een geweldig
programmaatje vind.
Niks van belang verder want de streams zijn al een tijdje hetzelfde.
Terug naar Netscape en het FOK!forum. Net crashte NetScape trouwens
terwijl ik koortsig bezig was met informatieverstrekking.
Het schijnt de bewoners niet te wekken, anders hadden we allang een sirene van Mona gehoord.
-----
Mona: de zuivelste verwenner (copyright: STER - kon het niet laten, zag het vanavond)
quote:
op 10-23-1999 om 02:19 AM schreef voyeur het volgende:
Bianca is weer naar bed.
Mona en Bart voelen zich duidelijk gemakkelijker. Ze zijn het erg eens dat ze weggaan als het zo blijft. Als ze zich over drie dagen nog zo voelen.
Mona voelt zich ontzettend alleen. Bart beaamt dat en voelt zich ook niet op zijn gemak. B wil wel blijven zitten voor zijn ouders en vriendjes etc, maar denkt dat ze ook trots op hem zullen zijn als hij voortijdig het huis verlaat.
En zo vul ik singlehanded dit topic. Gisteren de topic-agent gespeeld, vandaag de razende reporter. Druk hier, maar toch nog steeds aan het broeden
nu echt even iemand anders.
Erg interessant materiaal ! Loopt parallel met mijn inschatting van Bart: zoekend naar wegen om aan verwachtingen te voldoen.
wat een gein heb ik van mezelf. ik vind mezelf zo dom dat ik zo enthousiast werd van een zwart geklede man op het dak van het BB huis. meteen in de weer om het op mijn 'homepage' te zetten schattig hoor, maar toen ik er eens rustig naar kon kijken en er over kon nadenken zag ik twee mensen een dag repareren. heh heh heh. ik werd actief in de informatieverstrekking terwijl het niet echt iets is van de omvang van bijvoorbeeld datgene waar ReBa foto's van heeft aangeboden. i/s/Forum21/HTML/001334.html
om 3:37 realiseerde ik me pas dat ik naar loodgieters zat te kijken. nu realiseer ik me dat dat heel erg grappig is. tenminste, in mijn optiek op het moment. zo grappig dat ik op het forum wil vermelden dat ik het grappig vind. en [i]dat[i] is nou weer het grappigste van het allemaal.
quote:
op 10-23-1999 om 05:16 AM schreef Isabeau het volgende:
5:20....bij gebrek aan een eigen tuin staar ik naar het zon, ik bedoel bouwlamp-overgoten tuin. Camera wisselt...hoor ik daar een aquarium? Mooi, die heb ik ook niet.
*staarts naar het scherm en gaapt*
bed....waar is m'n bed...
Zouden wij als FOK!zine (vanwege respect die het forum zou hebben bij Veronica of zo) officieel bij Veronica kunnen verzoeken dat er een cameraatje (webcemmie of zo) op de BB vissen komt? Dan is er een leuk alternatief voor als de bewoners dan slapen, of Veronica heeft op andere tijden moeite met kiezen tussen een lege zithoek, een lege badkamer, de tuin of een identiek plaatje van diezelfde tuin. Ruud wil hem vast wel plaatsen. Willem wil vast wel meedenken zodat het dingie ook daadwerkelijk beeld geeft. Ik wil de vissen op de streams (niet als hoofdonderwerp maar als aanvullin op het lijstje ladenkastje, lege zithoek, de contouren van het BB huis bij nacht, met neon.
De eerste haan kukelt! Nee, ik zit niet steeds te kijken, maar ben net terug van de kroed en dus dronken en dus te wakker om te gaan slapen en dus beried om de rest van BBminnend en BBhatend Nederland op de hoogte te houden van wat er gebeurt. De wind waait om het huis (misscjien wel in m'n oren, heb ook last van ruis) en zeer incidenteel hoor ik een haan. Kan ook liggen aan mijn dromen over vroeger die te lezen zijn in topic: oproep aan taraboem nog wat en nog iemand, iets wat ik me morgen vast wel weer kan herinneren, zij het niet te vroeg is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |