Bestaat er zoiets danquote:Op zondag 2 december 2007 21:06 schreef samjustme het volgende:
Wat zijn jullie saai zeg, ik verkas weer naar spice girls forum.
Gezellig, tussen allemaal 14-jarige meisjesquote:Op zondag 2 december 2007 21:06 schreef samjustme het volgende:
volgens mij barsten er nu Fokkers in luid gejuich uitquote:Op zondag 2 december 2007 21:06 schreef samjustme het volgende:
All Starsquote:Op zondag 2 december 2007 21:36 schreef Zakje het volgende:
Weet iemand toevallig of ergens in Rotterdam de nieuwe herenlijn van Allstars al te koop is ? Ik ben op zoek naar die hele hoge nieuwe modellen![]()
[ afbeelding ]
Deze dus, maar dan in het blauw
Oooohja natuurlijk, ik was heel de Lijnbaan vergetenquote:Op zondag 2 december 2007 21:48 schreef Tomasso het volgende:
[..]
All Stars
Hebben ze het niet op de Lijnbaan? Ik ben ff de naam kwijt van de winkel, maar er zitten 2 vestigingen op 100 meter van elkaar ofzo. Die hebben altijd All Stars prominent in de winkel staan.
De grootste winkelstraat ff over het hoofd zienquote:Op zondag 2 december 2007 21:50 schreef Zakje het volgende:
[..]
Oooohja natuurlijk, ik was heel de Lijnbaan vergeten![]()
! Daar ga ik maar eens snel een bezoekje brengen dan
!
En inderdaad, All Stars
Achja, dat gebeurt, maar het fijne aan All Stars is ook dat ze gewoon vaak in mijn maat te krijgen zijn, en ze zijn momenteel erg trendyquote:Op zondag 2 december 2007 21:53 schreef Tomasso het volgende:
[..]
De grootste winkelstraat ff over het hoofd zien![]()
En ik heb nu nog maar 2 paar All Stars, dat wordt minimaal uitgebreid naar 4 paar
ik wist het helemaal niet, een vriendin van me heeft me aan herinnerdquote:Op zondag 2 december 2007 23:32 schreef Zakje het volgende:
Britney is vandaag 26 geworden! Wat was ik graag op dat feestje geweest nu
![]()
!
Wat was/is er? *aai*quote:Op maandag 3 december 2007 00:10 schreef Ang3l het volgende:
Pfffffff........... moe. Janken kan ze uitputtend zijn.
Truste!
Ik pas precies de grootste maatquote:Op zondag 2 december 2007 22:02 schreef Zakje het volgende:
[..]
Achja, dat gebeurt, maar het fijne aan All Stars is ook dat ze gewoon vaak in mijn maat te krijgen zijn, en ze zijn momenteel erg trendy![]()
.
quote:Op maandag 3 december 2007 10:13 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nou dat zingen heeft gisteren dus wel succes gehad
het saamhorigheidsgevoel is ook niet meer wat het geweest is in het legioenquote:Op maandag 3 december 2007 10:19 schreef Tomasso het volgende:
[..]
En mooi man, halve stadion natgeregend tot op hun onderbroek en dan zit je gewoon lekker een paar rijen erboven die mensen uit te lachen omdat je droog zit
quote:Op maandag 3 december 2007 10:23 schreef Stroekie het volgende:
[..]
het saamhorigheidsgevoel is ook niet meer wat het geweest is in het legioen
Maar jij zou ook niet blij geweest zijn als die allemaal een plu hadden meegenomen opgestokenquote:Op maandag 3 december 2007 10:25 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Heul wel! Maar er zaten ook een paar bekenden van mij in die stromende regen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |